Mikä on sinun suurin salaisuus?
Vaikka vanhakin, jota et tule koskaan kertomaan kenellekään?
Kommentit (46)
Minulla on velkaa 30 000 euroa. Sitä ei edes ole käytetty mihinkään järkevään, vaan osteltu vaatteita, kosmetiikkaa, sisustusjuttuja, drinksuja ja matkoja. Laiva on jo käännetty, mutta hidastahan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on velkaa 30 000 euroa. Sitä ei edes ole käytetty mihinkään järkevään, vaan osteltu vaatteita, kosmetiikkaa, sisustusjuttuja, drinksuja ja matkoja. Laiva on jo käännetty, mutta hidastahan tämä on.
Ainakin olet nauttinut elämästä vielä kun henki pihisee :)
Haluaisin paljon läheisyyttä ja seksiä yhden naisen kanssa, jota en saisi himoita "siinä mielessä". Olen itsekin nainen. Traagista. :'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli suhde mieheni hyvään ystävään raskaana ollessani. Sitä en tule koskaan kertomaan miehelleni. Ex-poikaystäväni raiskasi toisen miehen ja kertoi minulle siitä. Poikaystävä kuoli pian tämän jälkeen, enkä ole katsonut aiheelliseksi kertoa asiasta hänen omaisilleen.
miten voi raiskata miehen?
Katso joku amerikkalainen vankilaelokuva, niin saat tietää.
Niissä vetävät housut kinttuun ja työntävät munan väkisin peppuun. Oikeassa elämässä ei toimi niin koska pitäisi jotain liukastetta olla kun ei sitä voi kuivana sinne survaista. Tiukkakin on, niin jos on yhtään isompi varustus niin ihan mahdotonta raiskata väkisin toinen mies.
raiskata voi myös työntämättä pippeliä pyllyyn. voi käyttää vaikka harjanvartta tms.
Toisaalta, en kyllä tiedä täyttyykö silloin lakiteknisesti raiskaus, kun ei käytetä sukupuolielimiä, et meniskö se sittenkin pahoinpitelynä..
Poikuus tallella 45-vuotiaana. Asiaa on mahdoton korjata koska luullakseni naiset järkyttyvät hysteerisesti asianlaidan paljastuttua ja hakeutuvat kriisiapuun.
Vierailija kirjoitti:
Poikuus tallella 45-vuotiaana. Asiaa on mahdoton korjata koska luullakseni naiset järkyttyvät hysteerisesti asianlaidan paljastuttua ja hakeutuvat kriisiapuun.
Ehe....ehe, heh heh.....ehe,ehe eh...!
Kannatan maaahanmuutoa koska haluan tänne ns kanvainvälistä värinää.. Haluan ihmisiä jotka eivät esim puhu suomea. Hölmö halu, mutta sen takia tosiaan kannatan maaahanmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan maaahanmuutoa koska haluan tänne ns kanvainvälistä värinää.. Haluan ihmisiä jotka eivät esim puhu suomea. Hölmö halu, mutta sen takia tosiaan kannatan maaahanmuuttoa.
Ilmeisesti joku itsetuhoisuuden alalaji, vai mitä sanovat palstapsykologit?
Haistelen naisten sukkahousuja. Tykkään seksistä Minua 30 vuotta vanhempien naisten kanssa.
Teeskentelin orgasmia mieheni kanssa 20 vuoden ajan. Ekoina vuosina sain oikeasti, sitten hoidin asian noin. Mies on jo ex.
Salasuhteeni työkaverini Annin kanssa 8-9 vuotta. Kiitos munkit ja saaret.
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli suhde mieheni hyvään ystävään raskaana ollessani. Sitä en tule koskaan kertomaan miehelleni. Ex-poikaystäväni raiskasi toisen miehen ja kertoi minulle siitä. Poikaystävä kuoli pian tämän jälkeen, enkä ole katsonut aiheelliseksi kertoa asiasta hänen omaisilleen.
miten voi raiskata miehen?
Katso joku amerikkalainen vankilaelokuva, niin saat tietää.
Niissä vetävät housut kinttuun ja työntävät munan väkisin peppuun. Oikeassa elämässä ei toimi niin koska pitäisi jotain liukastetta olla kun ei sitä voi kuivana sinne survaista. Tiukkakin on, niin jos on yhtään isompi varustus niin ihan mahdotonta raiskata väkisin toinen mies.
raiskata voi myös työntämättä pippeliä pyllyyn. voi käyttää vaikka harjanvartta tms.
Toisaalta, en kyllä tiedä täyttyykö silloin lakiteknisesti raiskaus, kun ei käytetä sukupuolielimiä, et meniskö se sittenkin pahoinpitelynä..
On se, esineelläkin tehty.
Olen gay. Jotkut sen saattaa kyllä arvatakin. Lisäksi poikuus on tallella. Ikää 35. Ikinä en ole seurustellut. Treffeillä käynnyt vain pari kertaa.
Vihaan itseäni ja elämääni yli kaiken. Ihan kaikkea. En silti halua kuolla. Vaan elää mahdollisimman pitkän elämän.
En ymmärrä itseäni.
Eipä minulla oikeastaan ole salaisuuksia. Ehkä se, että olen joskus pohtinut poistavani henkeni. Sitten tietty seksuaalinen kokemattomuus on jonkinsortin salaisuus, mutta senkin lähimmät ihmiset tietävät. Itsetuhoisista ajatuksista en ole kellekään puhunut, eikä se muutenkaan ole ilmi tullut.
Terveisin Naispelko27
Olen biseksuaalinen, olen joskus ollut kiusaaja ja väkivaltainen, ja olen ollut masentunut käytännössä koko elämäni.
Kumpi on isompi, se että oon entinen prostituoitu vai se että oon entinen diileri? Nykyään yli 40v, pullan tuoksuinen perheenäiti.
Ihmiset (terapeutti mukaan lukien) näkevät minut herkkänä ja kiusattuna uhrina mutta oikeasti olen kompulsiivinen sosiopaatti.
Sovitaan näin. Itse ainakin paheksuin ekan sivun aborttilehmää antamalla alapeukun