Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun suurin salaisuus?

Vierailija
20.01.2018 |

Vaikka vanhakin, jota et tule koskaan kertomaan kenellekään?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerästi peukutettu viestejä. Kysyttiin salaisuuksia, ja niitä tähän on kerrottu. Alapeukuilla ilmeisesti halutaan ilmaista paheksunta toisen salaisuutta kohtaan?

Sovitaan näin. Itse ainakin paheksuin ekan sivun aborttilehmää antamalla alapeukun

Vierailija
22/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on velkaa 30 000 euroa. Sitä ei edes ole käytetty mihinkään järkevään, vaan osteltu vaatteita, kosmetiikkaa, sisustusjuttuja, drinksuja ja matkoja. Laiva on jo käännetty, mutta hidastahan tämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on velkaa 30 000 euroa. Sitä ei edes ole käytetty mihinkään järkevään, vaan osteltu vaatteita, kosmetiikkaa, sisustusjuttuja, drinksuja ja matkoja. Laiva on jo käännetty, mutta hidastahan tämä on.

Ainakin olet nauttinut elämästä vielä kun henki pihisee :)

Vierailija
24/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin paljon läheisyyttä ja seksiä yhden naisen kanssa, jota en saisi himoita "siinä mielessä". Olen itsekin nainen. Traagista. :'(

Vierailija
25/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli suhde mieheni hyvään ystävään raskaana ollessani. Sitä en tule koskaan kertomaan miehelleni. Ex-poikaystäväni raiskasi toisen miehen ja kertoi minulle siitä. Poikaystävä kuoli pian tämän jälkeen, enkä ole katsonut aiheelliseksi kertoa asiasta hänen omaisilleen.

miten voi raiskata miehen?

Katso joku amerikkalainen vankilaelokuva, niin saat tietää.

Niissä vetävät housut kinttuun ja työntävät munan väkisin peppuun. Oikeassa elämässä ei toimi niin koska pitäisi jotain liukastetta olla kun ei sitä voi kuivana sinne survaista. Tiukkakin on, niin jos on yhtään isompi varustus niin ihan mahdotonta raiskata väkisin toinen mies.

raiskata voi myös työntämättä pippeliä pyllyyn. voi käyttää vaikka harjanvartta tms.

Toisaalta, en kyllä tiedä täyttyykö silloin lakiteknisesti raiskaus, kun ei käytetä sukupuolielimiä, et meniskö se sittenkin pahoinpitelynä..

Vierailija
26/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuus tallella 45-vuotiaana. Asiaa on mahdoton korjata koska luullakseni naiset järkyttyvät hysteerisesti asianlaidan paljastuttua ja hakeutuvat kriisiapuun.

Vierailija
27/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikuus tallella 45-vuotiaana. Asiaa on mahdoton korjata koska luullakseni naiset järkyttyvät hysteerisesti asianlaidan paljastuttua ja hakeutuvat kriisiapuun.

Ehe....ehe, heh heh.....ehe,ehe eh...!

Vierailija
28/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan maaahanmuutoa koska haluan tänne ns kanvainvälistä värinää.. Haluan ihmisiä jotka eivät esim puhu suomea. Hölmö halu, mutta sen takia tosiaan kannatan maaahanmuuttoa.

Vierailija
29/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan maaahanmuutoa koska haluan tänne ns kanvainvälistä värinää.. Haluan ihmisiä jotka eivät esim puhu suomea. Hölmö halu, mutta sen takia tosiaan kannatan maaahanmuuttoa.

Ilmeisesti joku itsetuhoisuuden alalaji, vai mitä sanovat palstapsykologit?

Vierailija
30/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen naisten sukkahousuja. Tykkään seksistä Minua 30 vuotta vanhempien naisten kanssa.

Vierailija
31/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelin orgasmia mieheni kanssa 20 vuoden ajan. Ekoina vuosina sain oikeasti, sitten hoidin asian noin. Mies on jo ex.

Vierailija
32/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteeni työkaverini Annin kanssa 8-9 vuotta. Kiitos munkit ja saaret. 

Vierailija
33/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänne taiwaista lähetetty

Zinc

Hyss Hyss !!

Vierailija
34/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli suhde mieheni hyvään ystävään raskaana ollessani. Sitä en tule koskaan kertomaan miehelleni. Ex-poikaystäväni raiskasi toisen miehen ja kertoi minulle siitä. Poikaystävä kuoli pian tämän jälkeen, enkä ole katsonut aiheelliseksi kertoa asiasta hänen omaisilleen.

miten voi raiskata miehen?

Katso joku amerikkalainen vankilaelokuva, niin saat tietää.

Niissä vetävät housut kinttuun ja työntävät munan väkisin peppuun. Oikeassa elämässä ei toimi niin koska pitäisi jotain liukastetta olla kun ei sitä voi kuivana sinne survaista. Tiukkakin on, niin jos on yhtään isompi varustus niin ihan mahdotonta raiskata väkisin toinen mies.

raiskata voi myös työntämättä pippeliä pyllyyn. voi käyttää vaikka harjanvartta tms.

Toisaalta, en kyllä tiedä täyttyykö silloin lakiteknisesti raiskaus, kun ei käytetä sukupuolielimiä, et meniskö se sittenkin pahoinpitelynä..

On se, esineelläkin tehty. 

Vierailija
35/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen gay. Jotkut sen saattaa kyllä arvatakin. Lisäksi poikuus on tallella. Ikää 35. Ikinä en ole seurustellut. Treffeillä käynnyt vain pari kertaa. 

Vierailija
36/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan itseäni ja elämääni yli kaiken. Ihan kaikkea. En silti halua kuolla. Vaan elää mahdollisimman pitkän elämän. 

En ymmärrä itseäni. 

Vierailija
37/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla oikeastaan ole salaisuuksia. Ehkä se, että olen joskus pohtinut poistavani henkeni. Sitten tietty seksuaalinen kokemattomuus on jonkinsortin salaisuus, mutta senkin lähimmät ihmiset tietävät. Itsetuhoisista ajatuksista en ole kellekään puhunut, eikä se muutenkaan ole ilmi tullut.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
38/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biseksuaalinen, olen joskus ollut kiusaaja ja väkivaltainen, ja olen ollut masentunut käytännössä koko elämäni.

Vierailija
39/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on isompi, se että oon entinen prostituoitu vai se että oon entinen diileri? Nykyään yli 40v, pullan tuoksuinen perheenäiti.

Vierailija
40/46 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset (terapeutti mukaan lukien) näkevät minut herkkänä ja kiusattuna uhrina mutta oikeasti olen kompulsiivinen sosiopaatti.