Mikä on sinun suurin salaisuus?
Vaikka vanhakin, jota et tule koskaan kertomaan kenellekään?
Kommentit (46)
Se, että pieraisin taas tänään, mutta pliis, ethän kerro kellekään eteenpäin...
Valehtelin miehelle saaneeni keskenmenon vaikka oikeasti tein abortin.
Myin itseäni vanhemmille miehille ollessani 16-18v.
Tekisin yhä saman, jos joku näin vanhasta maksaisi.
Rivitaloasunto oli jo menossa ulosoton kautta pakkomyyntiin velkojen vuoksi, mutta siitä ei kukaan perheenjäsen saanut tietää kun ehdin saada sen myydyksi välittäjän kautta. Sain sentään paremmat rahat sillä lailla kuin mitä ulosoton kautta pakkohuutokaupattavasta saisi. Riitti velkojen maksuun.
Minulla on ollut rakkaussuhde toiseen mieheen 31v. Olemme toistemme suuret rakkaudet mutta tuskin koskaan saamme olla yhdessä.
Kävin masennuksen takia terapiassa ja söin lääkkeitä siihen. Vanhemmat tai kaverit ei tiedä tästä. Olen siis jo 37-vuotias, joten onnistui pitää se salassa, kun asuin yksin toisessa kaupungissa.
Minulla oli suhde mieheni hyvään ystävään raskaana ollessani. Sitä en tule koskaan kertomaan miehelleni. Ex-poikaystäväni raiskasi toisen miehen ja kertoi minulle siitä. Poikaystävä kuoli pian tämän jälkeen, enkä ole katsonut aiheelliseksi kertoa asiasta hänen omaisilleen.
Vaikka miehet yleisesti vitsaileekin keskenään fleshlighteistään yms., niin ennemmin kuolisin kuin kertoisin kellekään tai antaisin kenenkään tietää, että omistan tuosta vielä muutamaa astetta rankemman version.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli suhde mieheni hyvään ystävään raskaana ollessani. Sitä en tule koskaan kertomaan miehelleni. Ex-poikaystäväni raiskasi toisen miehen ja kertoi minulle siitä. Poikaystävä kuoli pian tämän jälkeen, enkä ole katsonut aiheelliseksi kertoa asiasta hänen omaisilleen.
miten voi raiskata miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso joku amerikkalainen vankilaelokuva, niin saat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miestä raiskata voi, niin Kirjassa sanovat, tiälläpäin sellaista melkein jo anovat. Johan sen Jaakko Teppo aikoinaan tiesi.
Se, että viehätyn lapsista. Tosin olen jo kertonut siitä eräälle ystävälleni.
Olen pullantuoksuinen perheenäiti. Omakotitalo, kaksi autoa, lapset, työt, koko setti. Lisäksi mulla on rakkaussuhde 8 v nuorempaan ulkomaalaiseen mieheen, joka lisäksi käytännössä elää rahoillani. En tiedä rakastaako hän mua tai minä häntä, mutta harrastamme seksiä päivittäin. Eräänlainen harrastus mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä vetävät housut kinttuun ja työntävät munan väkisin peppuun. Oikeassa elämässä ei toimi niin koska pitäisi jotain liukastetta olla kun ei sitä voi kuivana sinne survaista. Tiukkakin on, niin jos on yhtään isompi varustus niin ihan mahdotonta raiskata väkisin toinen mies.
Typerästi peukutettu viestejä. Kysyttiin salaisuuksia, ja niitä tähän on kerrottu. Alapeukuilla ilmeisesti halutaan ilmaista paheksunta toisen salaisuutta kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut rakkaussuhde toiseen mieheen 31v. Olemme toistemme suuret rakkaudet mutta tuskin koskaan saamme olla yhdessä.
miksi ette saa?
En usko jumalaan vanhiempieni tuputtamalla tavalla. En oikeastaan usko jumalaan millään tavalla.