Mikä on sinun suurin salaisuus?
Vaikka vanhakin, jota et tule koskaan kertomaan kenellekään?
Kommentit (46)
Puolisoni on kotoisin ulkomailta mutta en ole yhtään niin suvaitsevainen kuin voisi olettaa. Jotkut käyttäisivät jopa erästä r:llä alkavaa sanaa.
Minulla on saman ikäinen internet ystävä ulkomailta jonka kanssa joskus pelailimme videopelejä, puhuimme paljon nuorempina ja flirttailimme ja lähetimme tuhmia kuvia. Muutama vuosi meni kun emme puhuneet, poikaystäviä tuli ja meni ja olen nyt sinkku ja työtön "freelancer" joskus teen hommia mutta rahaa on niukalti.
Ulkomaalainen ystäväni oli etsinyt minut netistä uudelleen ja halusi taas puhua, sanoi että ei ollut lopettanut minun ajattelemistani ja haluaisi "kehittää" suhdettamme. Minulle sopi ja huomaskin että meillä on paljon yhteistä. Mies käy töissä ja on myös sinkku. Hänellä oli idea että alkaisimme astetta syvemmälle suhteessamme, minä otan hänelle kuvia ja hän antaa minulle niistä rahaa tehtiin sitten niin, mies antaa myös satoja ja muutama tuhat euroa silloin tällöin jos käsken häntä ilaman mitään vastiketta sillä hänen fetissinsä on olla alistettu ja nainen käyttää häntä hyväksi. Olemme jo kaikesta sopineet miten saan häntä kohdella. Ihan mukavaa elämää elän tällä hetkellä. Kenellekkään en kertoisi tosin mistä rahani saan paitsi todella läheiselle kaverilleni joka on asiasta ok :) Mieheen luotan 100% kuvieni kera, olemme todella hyvää pataa, saan dominoida ja laittaa "aggressioni" häneen ja hän nauttii siitä. Haluaisin löytää enemmän miehiä jotka ovat orjiani omasta halustaan ja saavat huonosta kohtelusta mielihyvää. En siis luonnossa ole mitenkään ihmisiä huonosti kohteleva ja olen empaattinen sekä kotihiiri introvertti mutta tämän suhteen ansiosta olen löytänyt itsestäni uusia puolia ja elämä on jännittävää. Voisin kertoa enemmänkin mutten nyt jaksa. :D
Olen ostanut itselleni arkun, tehnyt testamentin ja lähden täältä koska ihan milloin haluan. Vaikka heti.
Olen ollut vuosia onneton, monta vuotta patosin vitutusta ja turhautumista. Pari vuotta sitten aloin lääkitsemään pahaa oloa tissuttelemalla jatkuvasti, jos 2 vuotta on 730 päivää, niin ainakin 700 päivää niistä join ainakin vähän. Vain iltaisin ja viikonloppuisin, ja salassa tietenkin.
Rahaa paloi aivan saatanasti, velkaa tuli otettua monta tuhatta euroa, kun ei tahtonut palkka enää riittää. Kaikki tämä paskan parisuhteen (avioliiton takia). Alkoholista olen päässyt irti, mutta vuosi sitten meni vati paineesta nurin ihan kunnolla, ja vaikka nyt olen toipunut niin jälkensä jätti.
Haluaisin kertoa kamppailustani alkoholin kanssa ja siitä seuranneista taloudellisista vaikeuksista kuitenkin vaimolleni, ystävilleni, vanhemmilleni yms. Muista vaikeuksista olen ollut avoin kaikille, mutta tuosta läträämisestä en ole sanonut kellekkään vaikka ovat kyselleet, hävettää niin paljon kun olen ollut niin ankara muita kohtaan, joilla on ollut vaikeuksia viinanjuonnin kanssa, muunmuassa molemmille veljilleni. Mutta tuskin ikinä sitä teen ja se möykky kulkee mukana ainakin niin kauan, että velat siitä on kuitattu.
Njaah, ehkäpä se, että elänkin kaveriliitossa, mies halunnut seksiä viimeksi 3v sitten.
Tunnen itseni täysin epäonnistuneeksi ja surkeaksi, epänormaaliksi, kuvottavaksi.