Mua pelottaa niin kamalasti että tyttäreni harrastaa seksiä!!
Hän on vasta 14 ja hän käyttää niin paljon meikkiä ja pukeutuu paljastavasti kaikista pahinta hänellä on poikaystävä.
En ole uskaltanut puhua hänen kanssaan asiasta.
Jotenkin tuntuu ettei hän luota minuun.
Kommentit (32)
Ei se seksiä harrasta, sillä on muut harrastukset.
Toinen asia on, että voi tuo nussia kaiket iltapäivät, kun itse olet työssä.
Vierailija kirjoitti:
14v on jo neito kukkaan puhkeamassa, ei ihme että pojat jo piirittävät. Halusit tai et, nuoriso naiskentelee kuin citypuput. Kannattaisi hankkia tytölle pillerit.
Ei se ihan näinkään mene. Itse olen jo 17-vuotias ja olen vielä neitsyt, samoin monet samanikäiset ja vanhemmatkin ystäväni ja tuttuni. Älä yleistä :)
On tainnut äiti-tytär -suhde mennä aika lailla vinksalleen, jos äiti ei uskalla puhua tyttärelle "vaikeista" asioista. Tytön kasvatuskin on tainnut jäädä alkutekijöihinsä. Nyt sitten poimit hedelmiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14v on jo neito kukkaan puhkeamassa, ei ihme että pojat jo piirittävät. Halusit tai et, nuoriso naiskentelee kuin citypuput. Kannattaisi hankkia tytölle pillerit.
Ei se ihan näinkään mene. Itse olen jo 17-vuotias ja olen vielä neitsyt, samoin monet samanikäiset ja vanhemmatkin ystäväni ja tuttuni. Älä yleistä :)
Mun 17-vuotias tyttäreni on seurustellut 3 vuotta. Ehkäisystä keskusteltiin onneksi jo etukäteen. Seksielämää on ollu jo alusta asti, päätyivät kondomiin, ja kerran olen hakenut tytön kanssa jälkiehkäisypillerin, kun epäilivät kumin hajonneen. (Joo, puhutaan kaikki.) Myös moni kavereistaan on pitkässä seurustelusuhteessa. -eri-
Johan asiantuntijatkin on varottanut ettei parisuhde kuulu noin nuorille.Yrittävät leikkiä aikuista.
Sinunhan nimenomaan pitää puhua seksistä tytölle! Jos se on tabu, hän joutuu ehkä tilanteisiin joita ei ymmärrä eikä tiedä miten toimia. Uteliaisuua voi herätä liikaakin kiellettyyn asiaan. Periaatteessa olen sitä mieltä, että 14v on useimmiten vielä vähän liian nuori siihen, mutta paras tapa suojella seksiltä ja erityisesti sen seurauksilta on puhua siitä avoimesti ja kertoa riskit.
Kävin itse hakemassa pillerit 14-v mutta oikeaa tarvetta niille ei ollut kuin vähän ennen kun täytin 16-v,. En tietenkään kertonut äidilleni.
Voisit olla aktiivinen ja ainakin mainita että pitäiskö käydä lääkärillä kaiken varalta..
Vierailija kirjoitti:
Meidän pojan 14v tyttöystävä on raskaana. Onneksi poikamme jätti hänet.
No ei noin kusipäisiä appivanhempia kukaan haluakkaan. Ettekä ole osanneet poikaannekaan kasvattaa kun ei kumia älynnyt käyttää.
Tämä pelko on helposti hoidettavissa. Haet metsästä katajanoksan ja vedät sillä pari kertaa haarojen väliin ja kysyt kutittaako edelleen.
Näin asiat hoidettiin ennen ja siihen hyvään aikaan. Eihän juma.auta alaikäisten sovi paneskella. Linnaa siitä saa.
Mua kartto pojat tonikäsenä ja karttaa vieläkin.