Vierailija

Tarvitsisin neuvoa ja varsinkin miehiltä: miten minusta voisi tulla sellaisen näköinen, että voisin saada seurustelukumppanin?

Olen tällä hetkellä erittäin ruma ja ihmiset saavat kuvotusreaktioita nähdessään minut. Olen saanut hiljattain vain pakkeja yrittäessäni tehdä aloitteita. Kaikki neuvot ovat tervetulleita.

- kasvoni ovat rumat (liian iso nenä ja poskipäät, liian pieni leuka, liian iso suu ja hampaat, liian paksut huulet)
- vartaloni on ns. päärynämallia eli lantio ja peppu keräävät kaiken ylimääräisen, vaikka olisin muuten normaalipainoinen
- olen pienirintainen (B75)
-käsivarteni ovat liian hoikat/laihat
-reisissä on selluliittia ollut teini-ikäisestä, enkä ole koskaan saanut sitä täysin häviämään
- hiukseni ovat pitkät ja tylsänväriset (maantienruskea)

Tarvitsen todella apua, olen todella väsynyt tähän tilanteeseeni.

• ylös 7
  • alas 14

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Lisäksi kasvoni ovat epäsymmetriset ja ilman kovaa kuntosalitreeniä ryhtini menee helposti huonoksi. Ihmiset aina muistavat mut helposti, kun olen niin friikin näköinen rumilus. Inhottaa olla tämän näköinen. Tekisin kaikkeni, että musta tulisi paremman näköinen. Ihanteeni on suunnilleen itseni vastakohta.

• ylös 1
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joillain restylane-ruiskeilla voisi varmaankin hieman muuttaa kasvonpiirteitä, mutta en tiedä, voisiko sillä suurentaa esim. leukaa.

Ihanteeni olisi tällainen:

-voimakas leuka, kapea pieni nenä, suhteellisen pienet poskipäät ja kapeat huulet
- leveähköt hartiat ja vahvat käsivarret, kapeahko lantio ja peppu sekä hoikat reidet
-hyvä ryhti
-voimakas rusketus

• ylös 2
  • alas 27
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun pitää muuttaa suhtautumistasi sun kehoon positiivisemmaksi.

Ei se auta, kun saan vain aina pakkeja. Olen täysin suomalaisten kauneusihanteiden vastakohta.

Lisäys aiempaan: haluaisin vähintään D-kupin luonnollisen näköiset rinnat (ei keinotekoisen näköiset).

• ylös 1
  • alas 21
Vierailija

Huono itsetunto ei kyllä ketään kaunista. Eli joko opettelet olemaan tyytyväinen itseesi tai teet tarvittavat muutokset, mutta siihen palaa rahaa. Etkä välttämättä silloinkaan ole tyytyväinen, vaan keksit lisää parannettavaa. Eli siis kasvata luonnetta ja hyvä itsetunto. Ihan varmasti joku tykkää susta juuri tuollaisena kuin nyt olet.

• ylös 36
  • alas 2
Vierailija

Tämä sama aloitus on ollut täällä ennenkin. Kenestä tahansa saa kauniin itselle sopivalla tyylillä. Sun olemuksessa on vikaa ja huono itsetunto. Hakeudu johonkin terapiaan.

• ylös 21
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ei kyllä ketään kaunista. Eli joko opettelet olemaan tyytyväinen itseesi tai teet tarvittavat muutokset, mutta siihen palaa rahaa. Etkä välttämättä silloinkaan ole tyytyväinen, vaan keksit lisää parannettavaa. Eli siis kasvata luonnetta ja hyvä itsetunto. Ihan varmasti joku tykkää susta juuri tuollaisena kuin nyt olet.

Ei minusta ihan oikeasti ole suomalaiset miehet kiinnostuneita. Olen liian ruma ja liian friikin näköinen (iso nenä ja kuikelo isop*rseinen, selluliittireisinen vartalo) heidän makuunsa. Jos vaihtaisin naisiin, niin eivätpä hekään kyllä ole minusta kiinnostuneita. Myöskään reilusti vanhemmat miehet eivät ole musta kiinnostuneita. Jossain ulkomailla ihmiset pitävät mua kivan näköisenä, eivätkä pidä minua erityisen rumana, mutta se ei auta, kun työt ja velvoitteet ovat Suomessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joillain restylane-ruiskeilla voisi varmaankin hieman muuttaa kasvonpiirteitä, mutta en tiedä, voisiko sillä suurentaa esim. leukaa.

-voimakas leuka, kapea pieni nenä, suhteellisen pienet poskipäät ja kapeat huulet
- leveähköt hartiat ja vahvat käsivarret, kapeahko lantio ja peppu sekä hoikat reidet
-hyvä ryhti
-voimakas rusketus

Miksi haluat miehekkään vartalon, jossa hartiat ovat leveämmät kuin lantio? Tuo piirre on äärimmäisen ruman näköinen naisella. 

• ylös 28
  • alas 5
Vierailija

Mene kosmetologilla meikkiopetukseen. Järkytyin ja ihastuin kuinka paljon meikillä saa aikaiseksi. Ja meikki oli ihan luonnollinen . Ei mikään maski. Tämä on ihan tosiasia. Omakohtainen herättävä kokemus.

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä sama aloitus on ollut täällä ennenkin. Kenestä tahansa saa kauniin itselle sopivalla tyylillä. Sun olemuksessa on vikaa ja huono itsetunto. Hakeudu johonkin terapiaan.

Huono neuvo, kun tällä ap:lla iskee heti paha transferenssi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-hyvä ryhti
-voimakas rusketus

Miksi haluat miehekkään vartalon, jossa hartiat ovat leveämmät kuin lantio? Tuo piirre on äärimmäisen ruman näköinen naisella. 

Tarkoitan sellaista Brigitte Nielsen -tyyppistä kroppaa ja kasvoja ja Heidi Montag -tyyppisiä kasvoja (Montag on itse hyvin leikelty eli niiden operaatioiden jälkeen). Nyt olen sellainen surkea lintunaamainen, ruma maantienharmaatukkainen isop*rsekuikelo.
T. Ap

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mene kosmetologilla meikkiopetukseen. Järkytyin ja ihastuin kuinka paljon meikillä saa aikaiseksi. Ja meikki oli ihan luonnollinen . Ei mikään maski. Tämä on ihan tosiasia. Omakohtainen herättävä kokemus.

Olen ollut pari kertaa jossain vastaavassa ja saahan mut järjettömällä meikkaamisella muokattua paremman näköiseksi, mutta miesten mielestä pitäisi olla hyvännäköinen ilman meikkiäkin tai hyvin niukalla meikillä. Mun yksi ongelmani on se, että kasvonpiirteet ja kasvojen luusto on niin voimakasta, etten pysty peittämään sitä meikillä kovin hyvin (esim. poskipäiden meikkaaminen litteämmiksi on vaikeaa). Täytynee tosin kokeilla uudelleen vielä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-hyvä ryhti
-voimakas rusketus

Tarkoitan sellaista Brigitte Nielsen -tyyppistä kroppaa ja kasvoja ja Heidi Montag -tyyppisiä kasvoja (Montag on itse hyvin leikelty eli niiden operaatioiden jälkeen). Nyt olen sellainen surkea lintunaamainen, ruma maantienharmaatukkainen isop*rsekuikelo.
T. Ap

Tajusinpa juuri, että ihanteeni on Brigitte Nielsen 80-luvulla. Esim. Heidi Montaginkin kroppa on liian alapainotteinen (liian iso lantio ja reidet). Tosin Montagin kasvot ovat leikkausten jälkeen kauniit. Nielsen on ilmeisesti melko luonnonkaunis (lukuunottamatta silikonirintoja). T. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ole lihava, se riittää.

Ei se valitettavasti riitä. :/ Ei mua ole tullut kukaan kantasuomalainen mies iskemään Suomessa vuosikausiin selvinpäin.

Vierailija

Kellään ei ole siis rehellisiä neuvoja? :(

Itse olen yrittänyt treenata salilla sekä koettaa saada ylimääräistä vankkuutta/läskiä pois reisistä ja pepusta, tosin se on lähes mahdotonta tapauksessani. Nykyään koetan pitää suuta kiinni hymyillessäni ja vedän huulia sisäänpäin, niin huulet näyttävät kapeammilta ja suu näyttää pienemmältä. Nolottaa myös isot hampaani, joten välttelen kovin avonaista hymyilyä. Olisi kyllä helpompaa jotenkin leikkauttaa nenä pienemmäksi ja kapeammaksi sekä ohennuttaa huulet sekä hankkia leukaproteesi, niin näyttäisin normaalimmalta.

Vierailija

Ideana olisi siis saavuttaa kohtalainen taso ilman plastiikkakirurgin apua -- siis sellainen taso, että voisin saada edes parisuhteen normaalin ihmisen kanssa. Sitten voisin parannella siitä eteenpäin plastiikkakirurgian avulla.

Vierailija

Ok, lähdetään siitä, ettet kasvoillesi voi paljoakaan mutta teetä upeat hiukset.

Onko niiden pakko olla tylsät maantien väriset? Joku kaunis kiiltävä sävy ja hyvä leikkaus hämää kummasti ja vie huomion posi pienestä leuasta ym.

Iso takapuoli on erittäin tavoiteltua nykyään ja sitä voi jopa korostaa. Itstelläni on rinnat 75B, ja olen ihan tyytyväinen. Siskollani on AA-kuppi ja tyytyväinen myöskin, on saanut hätistellä miehiä kimpustaan. Asenne on se mikä ehkä ratkaisee. Kanna ylpeästi kehosi ja opettele hyväksymään se sellaisena kun on. 

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole lihava, se riittää.

Ei se valitettavasti riitä. :/ Ei mua ole tullut kukaan kantasuomalainen mies iskemään Suomessa vuosikausiin selvinpäin.

Sulla on asennevamma

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.