Tarvitsen apua muuttumisleikkiin -- haluan muuttua rumasta kauniiksi tai edes keskiverroksi
Tarvitsisin neuvoa ja varsinkin miehiltä: miten minusta voisi tulla sellaisen näköinen, että voisin saada seurustelukumppanin?
Olen tällä hetkellä erittäin ruma ja ihmiset saavat kuvotusreaktioita nähdessään minut. Olen saanut hiljattain vain pakkeja yrittäessäni tehdä aloitteita. Kaikki neuvot ovat tervetulleita.
- kasvoni ovat rumat (liian iso nenä ja poskipäät, liian pieni leuka, liian iso suu ja hampaat, liian paksut huulet)
- vartaloni on ns. päärynämallia eli lantio ja peppu keräävät kaiken ylimääräisen, vaikka olisin muuten normaalipainoinen
- olen pienirintainen (B75)
-käsivarteni ovat liian hoikat/laihat
-reisissä on selluliittia ollut teini-ikäisestä, enkä ole koskaan saanut sitä täysin häviämään
- hiukseni ovat pitkät ja tylsänväriset (maantienruskea)
Tarvitsen todella apua, olen todella väsynyt tähän tilanteeseeni.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain restylane-ruiskeilla voisi varmaankin hieman muuttaa kasvonpiirteitä, mutta en tiedä, voisiko sillä suurentaa esim. leukaa.
Ihanteeni olisi tällainen:
-voimakas leuka, kapea pieni nenä, suhteellisen pienet poskipäät ja kapeat huulet
- leveähköt hartiat ja vahvat käsivarret, kapeahko lantio ja peppu sekä hoikat reidet
-hyvä ryhti
-voimakas rusketusMiksi haluat miehekkään vartalon, jossa hartiat ovat leveämmät kuin lantio? Tuo piirre on äärimmäisen ruman näköinen naisella.
Itse ainakin kuolaan leveäharteisia naisia. Antaa ihanan voimakkaan vaikutelman
M30, ohis
Todellakin. Leveäharteiset ja vahvakäsivartiset naiset ovat niitä kuumimpia. Olisi upeaa päästä vahvan amatsonin käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole lihava, se riittää.
Ei se valitettavasti riitä. :/ Ei mua ole tullut kukaan kantasuomalainen mies iskemään Suomessa vuosikausiin selvinpäin.
Sulla on asennevamma
No siis fakta on se, että eipä ole tullut kukaan kantasuomalainen iskemään baarien ym. ulkopuolella selvinpäin. Sad but true.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ei kyllä ketään kaunista. Eli joko opettelet olemaan tyytyväinen itseesi tai teet tarvittavat muutokset, mutta siihen palaa rahaa. Etkä välttämättä silloinkaan ole tyytyväinen, vaan keksit lisää parannettavaa. Eli siis kasvata luonnetta ja hyvä itsetunto. Ihan varmasti joku tykkää susta juuri tuollaisena kuin nyt olet.
Ei minusta ihan oikeasti ole suomalaiset miehet kiinnostuneita. Olen liian ruma ja liian friikin näköinen (iso nenä ja kuikelo isop*rseinen, selluliittireisinen vartalo) heidän makuunsa. Jos vaihtaisin naisiin, niin eivätpä hekään kyllä ole minusta kiinnostuneita. Myöskään reilusti vanhemmat miehet eivät ole musta kiinnostuneita. Jossain ulkomailla ihmiset pitävät mua kivan näköisenä, eivätkä pidä minua erityisen rumana, mutta se ei auta, kun työt ja velvoitteet ovat Suomessa.
Mene kuntosalille. Siellä korjaantuu viat vartalon suhteen. Ala säästää rahaa nenäleikkaukseen, jos et kerran kestä sitä, että itselläsi on iso nenä. Huulet voi myös leikkauttaa, jos isot huuletkin kerran ällöttävät. Kaiken voi kyllä muuttaa, jos rahaa löytyy. Itsetuntoa pitää työstää itse, mutta sitähän et halua tehdä, joten voivoi.
Ihmettelen, että miten voi olla liian iso suu ja paksut huulet. Ja kuvaus liian suurista poskipäistäkin kuulostaa oudolta, kun yleensä noita ominaisuuksia luetellaan kun kehutaan jonkun kauneutta.
Voisin paremmin uskoa ap:lla olevan todellinen ongelma, jos hän ei seuraavaksi selittäisi haluavansa näyttää Brigitte Nielseniltä jne. Nyt ongelma vaikuttaa päänsisäiseltä. Todellista sekin tietysti on.
Ihan ekas katso TILIN SALDO...jos siellä on n.50000 ylimääräistä ..teet seuraavat:leyka implantti, ihon , valkoiset kuoret hampaisiin, hiusten tuuhennos/pidennys, käyt meikissä aina kun meet ulos, c-kupin silikonit , kalliit hyvin istuvat vaatteet, esim herve ledgerin bandagemekot,sit meet tulisuudelmaan yön keikalle..varaat pöydän itsellesi ja siihen 10 shottia.....jos ei kukaan lähesty ...niin......
jos tilin saldo on 0..niin senkun roikut vauvapalstalla FRIIKKI
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekas katso TILIN SALDO...jos siellä on n.50000 ylimääräistä ..teet seuraavat:leyka implantti, ihon , valkoiset kuoret hampaisiin, hiusten tuuhennos/pidennys, käyt meikissä aina kun meet ulos, c-kupin silikonit , kalliit hyvin istuvat vaatteet, esim herve ledgerin bandagemekot,sit meet tulisuudelmaan yön keikalle..varaat pöydän itsellesi ja siihen 10 shottia.....jos ei kukaan lähesty ...niin......
jos tilin saldo on 0..niin senkun roikut vauvapalstalla FRIIKKI
Kiitos tästä rehellisestä vastauksesta. *respect*
-mulla on valkoiset, vähän liiankin isot, suorat hampaat; ongelmana on lähinnä se, että ne ovat vähän liiankin isot. Väri on ok. Haluaisin pienemmät hampaat.
-leukaimplantti ja nenäleikkaus tulisivat tarpeeseen kyllä
-hiukseni ovat pitkät ja paksut, mutta tylsän väriset -> tarvitsen värjäyksen ja/tai raitoja
-C-kuppi olisi liian pieni, kun B on surkea koko. Tarvitsisin huomattavasti massiivisemmat silikoni-implantit
Nojoo, noilla plus salitreenillä olisin varmaankin kelvollinen parisuhdetta ajatellen fyysisessä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin paremmin uskoa ap:lla olevan todellinen ongelma, jos hän ei seuraavaksi selittäisi haluavansa näyttää Brigitte Nielseniltä jne. Nyt ongelma vaikuttaa päänsisäiseltä. Todellista sekin tietysti on.
Brigitte Nielsen nuorena oli yksi maailman kauneimmista naisista. Tosi pitkä ja vähän amatsonimainen, mutta erittäin kaunis ja seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että miten voi olla liian iso suu ja paksut huulet. Ja kuvaus liian suurista poskipäistäkin kuulostaa oudolta, kun yleensä noita ominaisuuksia luetellaan kun kehutaan jonkun kauneutta.
Kukaan ei ole koskaan kehunut suutani, huuliani tai poskipäitäni. Jopa joidenkin jenkkien mielestä mulla on vähän liiankin iso ja valkoinen hymy. Jossain menee raja näissäkin asioissa. Mielestäni pieni suu, pienet hampaat ja ohuet huulet ovat kauniimmat.
Nuo Herve Legerin mekot ovat erittäin seksikkäitä. En ennen tiennytkään moisista. Itse en yleensä koskaan käytä paljastavia vaatteita tai mekkoja/hameita. Yleensä pukeudun tummiin (musta, ruskea, harmaa) poolopaitoihin ja pitkiin housuihin sekä matalakorkoisiin kenkiin yökerhojakin ajatellen.
Up.
Olen oikeasti epätoivoinen. Ärsyttää aina olla yksipuolisesti ihastunut. Naamakertoimellani en vain saa vastakaikua kiinnostukseen keneltäkään.
Olisi mielenkiintoista nähdä kuva itseään rumaksi kutsuvasta ihmisestä, kun täällä on niin monta sellaista aloitusta. Minun on vain niin vaikea uskoa, että he ovat niin rumia kuin heistä itsestä tuntuu. Mutta tiedän omasta kokemuksesta, että sitä tunnetta on vaikea muuttaa.
Apn kannattaisi löytää itsestään myönteiset piirteet (kaikilla on sellaisia) ja yrittää keskittyä korostamaan niitä käymällä vaikka jonkun tyylikurssin, jos hänellä on varaa, tai etsiä vaikka netistä videoita tms. Löytyy varmasti jopa sellaisia, jolla huulet saa näyttämään kapeammilta, vaikka monet nykyään haluavat juuri paksut huulet.
Tietysti meikittömänä näyttää edelleen samalta, mutta ainakin joku kiva väri hiuksissa voi piristää ilmettä. Selluliitista ei kannata niin kamalasti välittää, jos sitä nyt ei ole normaalia enempää. Sitä kun löytyy hyvin monelta. Sali voi tietysti auttaa jonkun verran kun lihakset kiinteytyvät, mutta pois sitä ei kokonaan saa. Monia miehiä ei edes haittaa selluliitti vaan enemmän ylipainoisuus. Selluliittiä on myös monilla normaalipainoisilla.
Joku itsetuntokurssi voisi olla myös hyödyksi. Ihmisen on hyvä oppia olemaan lempeä itseään kohtaan.
Olen monelta mieheltä kuullut että yksi suuri turn off naisessa on ollut oman ulkonäkönsä jatkuva haukkuminen ja itsekriittisyys.
On niitäkin miehiä, joille luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö.
Tsemppiä kuitenkin jatkossa ap
Itse ainakin kuolaan leveäharteisia naisia. Antaa ihanan voimakkaan vaikutelman
M30, ohis