Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen ehdoilla eläminen

Vierailija
20.01.2018 |

onko vinkkejä, millä sais ukon vähän edes joustamaan?
kaiken on mentävä hänen pillinsä mukaan; vieraat ja vierailut (nykyisin kyllä nämä ovat jääneet kokonaan pois, yksinään käy kavereillaan joskus saunomassa ja minä joudun kuskaamaan) , kaikki aikataulut, tvstä katsottavat ohjelmat, aivan KAIKKI.
jos haluan käydä jossain (matkoilla, ulkona syömässä, elokuvissa jne) niin yksin saan mennä, ei suostu edes ruokakaupassa käymään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Vierailija
2/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Se ei ole vaihtoehtojeni listalla.

-aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin jättäisin moisen miehen. 

Vierailija
4/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erehtynyt. Nait örkin, et miestä. Olen pahoillani.

Vierailija
5/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Se ei ole vaihtoehtojeni listalla.

-aloittaja

Totta kai se on vaihtoehto. Jätät miehen. Ellet sitten ole masokisti.

Vierailija
6/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos lähtisi käymään Pattayalla sun kanssa?

Vierailija
7/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole kaikki kohdallaan,jos suostut tuollaiseen,sori.

Vierailija
8/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt keskustelua, jos ero ei ole vaihtoehto?

Ei toista voi muuttaa, voi vain ilmituoda epäkohdat ja toivoa, että toinen ottaa onkeensa.

Joko saatte aikaan kompromissin, menet halujesi mukaan yksin tai kieltäydyt hänen valinnoistaan.

Millä hän perustelee sinulle kieltäytymisen vierailusta tai sen kanavan valinnan?

Vierailija
9/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et erota voi niin sitten vain totut tuohon elämään, mitä muutakaan realistisesti voisit? Toiveajattelun että ehkäpä puolison persoona jotenkin maagisesti vain muuttuisi voit heittää romukoppaan.

Vierailija
10/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta toinen telkkari

Vierailija
11/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlaista. Tsemppiä ap. Nytkin luulin pääseväni kauppaan mutta mies halusi mennä yksin.

Vierailija
12/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ihmettelekään korkeaa eroprosenttia, jos näinkin pienen asian takia ero on monen mielestä ainoa oikea ratkaisu.

-aloittaja

Vierailija
13/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä samanlaista. Tsemppiä ap. Nytkin luulin pääseväni kauppaan mutta mies halusi mennä yksin.

Voisitko avata hieman? Halusitko ylipäätään kauppaan vai miehen kanssa? Ja miksi et voi mennä miehesi kanssa kauppaan tai yksin? Voiko kyseessä olla ihan käytännön syy? Minä usein haluan mennä yksin (ilman vaimoa ja tytärtä) kauppaan, koska silloin ei tule ostettua listan ulkopuolelta. Enkä jaksa kaupassa sitä ainaista vääntöä, onko joku heräteostos nyt ehdottoman tarpeellinen... 

Vierailija
14/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ihmettelekään korkeaa eroprosenttia, jos näinkin pienen asian takia ero on monen mielestä ainoa oikea ratkaisu.

-aloittaja

Aloituksesta sai sen kuvan, ettet tee oikeastaan mitään miehesi kanssa yhdessä. Voisitko kertoa meille, miksi haluat edelleen pysyä miehesi kanssa yhdessä?

Vierailija
15/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et erota voi niin sitten vain totut tuohon elämään, mitä muutakaan realistisesti voisit? Toiveajattelun että ehkäpä puolison persoona jotenkin maagisesti vain muuttuisi voit heittää romukoppaan.

En minä oikeasti odota hänen muuttuvan, ja olenhan jo 9 vuotta asian kanssa pärjännyt. Välillä vain tulee kausia (niinkuin nyt) että ärsyttää ylitsepääsemättömän paljon kun ei koskaan pääse kotikylää kauemmas käymään.

-aloittaja

Vierailija
16/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Aloituksesta sai sen kuvan, ettet tee oikeastaan mitään miehesi kanssa yhdessä. Voisitko kertoa meille, miksi haluat edelleen pysyä miehesi kanssa yhdessä?

kyllä me viikonloppuisin teemme, lähden yleensä hänen harrastuksiinsa mukaan.

hän on paras mies minulle, ja odotan esikoistamme. LA maaliskuussa.

-aloittaja

Vierailija
17/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuohon se vaihtoehto, että teet kaiken ihan sellaisella tavalla kuin itse haluat. Kieltäydyt kuskailemasta miestä saunomaan, jätät käymättä kaupassa ja poikkeat sen sijaan ravintolassa syömässä. Kutsut kavereita kylään.

Miksi antaisit hänelle noin paljon valtaa?

Vierailija
18/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä oikeasti odota hänen muuttuvan, ja olenhan jo 9 vuotta asian kanssa pärjännyt. Välillä vain tulee kausia (niinkuin nyt) että ärsyttää ylitsepääsemättömän paljon kun ei koskaan pääse kotikylää kauemmas käymään.

-aloittaja

Eikö sieltä kulje busseja? Kysy jos joku naapuri olisi vaikka menossa juna-asemalle niin menisit kyydillä. Tai sitten vaan panostaa taksiin, jos harvakseltaan käy niin eihän se niin kalliksi tule.

Vierailija
19/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on tosissaan, niin ihmettelen kauhiast. Kuinka joku voi antaa elämänsä ohjakset toisen käsiin tuolla tavoin?

Vierailija
20/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuohon se vaihtoehto, että teet kaiken ihan sellaisella tavalla kuin itse haluat. Kieltäydyt kuskailemasta miestä saunomaan, jätät käymättä kaupassa ja poikkeat sen sijaan ravintolassa syömässä. Kutsut kavereita kylään.

Miksi antaisit hänelle noin paljon valtaa?

Tahallinen riidanhaastaminen on mielestäsi hyvä vaihtoehto? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän