Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nassima Razmyar isä diplomaattina Moskovassa ja sieltä

Vierailija
26.08.2026 |

siirtyneet pakolaisstatuksen (!!!???) turvin Suomeen.

Nassima itse kertoi eräässä hastattelussa, että oli lapsena tehtaillut erilaisia tukihakemuksia, koska äiti ei osannut. Näinhän se on, minkä lapsena oppii, sen vanhana taitaa…

Mutta kysymys kuuluu,: oliko heillä oikeutta pakolaistatukseen turvallisesta Moskovasta. Sillä aikaa, kun oma, Suomen kansa, eli köyhyysrajan tasoilla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele rauhassa jos ei oo parempaa tekemistä. Et pysty muuttamaan mitään. Luuseri. 

Vierailija
2/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa tunnissa ajattelet Nassimaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomaateilla ei ole pysyvää oleskelulupaa asemamaassaan. Joten kyllä, heillä oli todellinen tarve. 

Vierailija
4/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysele rauhassa jos ei oo parempaa tekemistä. Et pysty muuttamaan mitään. Luuseri. 

Kaikki demareiden kusetukset tulee  julki. Kasvot mennyt jo Nassimalta useaan otteeseen. Poliittinen ura loppuu. Ai että. Mä iloitsen.

Hän vois mennä takaisin sinne turvalliseen Moskovaan, mistä heidät oli raahattukin suomeen.

Vierailija
5/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomaateilla ei ole pysyvää oleskelulupaa asemamaassaan. Joten kyllä, heillä oli todellinen tarve. 

Turvallisesta moskovasta pakolaisiksi Suomeen? Haloo ja valoja päälle!

Vierailija
6/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallisesta moskovasta pakolaisiksi Suomeen? Haloo ja valoja päälle!

Ei heillä diplomaatteina ollut pysyvää mahdollisuutta asua Moskovassa. Heti kun olisivat irtautuneet Afganistanin hommista, he olisivat joutuneet lähtemään. 

Vierailija
7/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki demareiden kusetukset tulee  julki. Kasvot mennyt jo Nassimalta useaan otteeseen. Poliittinen ura loppuu. Ai että. Mä iloitsen.

Hän vois mennä takaisin sinne turvalliseen Moskovaan, mistä heidät oli raahattukin suomeen.

Miten he voisivat mennä Moskovaan? Millä statuksella? 

Moskovan turvallisuudesta voi olla monta mieltä. Sotaa käyvä totalitaarinen valtio, jossa kuolee toisinajattelijat ja toimittajat. 

Vierailija
8/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on Suomen mädättämisen tehtävä vielä kesken, hän ei voi palata vielä. 

Vierailija
9/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettikö Venäjä heidät siis Suomeen? 

Vierailija
10/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hieno todistus siitä, miten tyhmiä tietyt ihmiset ovat. Ja tuo möyhy varmaan uppoaa kannattajiin. Itse olen ollut diplomaattina. En todellakaan voisi mennä asumaan esim Usaan vain siksi, että olen siellä diplomaattina asunut. Ei minulla ole siihen mitään oikeutta. Edes diplomaateille Usassa syntynyt lapsi ei saa siellä kansalaisuutta, vaikka satunnaisen turistin lapsi saa, koska diplomaatti on maassa vain vieraan valtion edustajana. 

Vierailija
11/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moskovan turvallisuudesta voi olla monta mieltä. Sotaa käyvä totalitaarinen valtio, jossa kuolee toisinajattelijat ja toimittajat. 

Sosialisti on turvassa solialistisessa imperialistisessa maassa. Nassiman porukoilla olisi ollu mahdollista mennä myös muslimimaahan, jossa sama uskontokin, kuin heillä. Miksi eivät menneet? No koska

heille oli jo luvattu sen aikaisen hulluushallituksen aikana pakolaisstatus kaikilla herkuilla. 
Tähän tulee nyt loppu.

Vierailija
12/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla venäjän totalitaarinen toiminta eroaa Nassinan ajamasta pomitiikasta? Ei millään.

Vierailija
13/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialisti on turvassa solialistisessa imperialistisessa maassa. Nassiman porukoilla olisi ollu mahdollista mennä myös muslimimaahan, jossa sama uskontokin, kuin heillä. Miksi eivät menneet? No koska

heille oli jo luvattu sen aikaisen hulluushallituksen aikana pakolaisstatus kaikilla herkuilla. 
Tähän tulee nyt loppu.

Venäjä ei ole sosialistinen maa. 

Ja toisiin maihin ei vain mennä. Eikä tarvitsekaan. Älykäs ja ahkera nainen on meidän normaalien mielestä tervetullut tänne. 

Vierailija
14/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä tyhmää poikaa taas riivaa? Aamusta asti riehunut täällä. 

Vierailija
15/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotain soluttautujia, vieraan vallan agentteja.

Vierailija
16/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas hieno todistus siitä, miten tyhmiä tietyt ihmiset ovat. Ja tuo möyhy varmaan uppoaa kannattajiin. Itse olen ollut diplomaattina. En todellakaan voisi mennä asumaan esim Usaan vain siksi, että olen siellä diplomaattina asunut. Ei minulla ole siihen mitään oikeutta. Edes diplomaateille Usassa syntynyt lapsi ei saa siellä kansalaisuutta, vaikka satunnaisen turistin lapsi saa, koska diplomaatti on maassa vain vieraan valtion edustajana. 

Kuules sinä wannabee diplomaatti. Olen asunut useaan kertaan ulkomailla, ihan töissä ollut. Eikä munua ole tarvinnut kotouttaa mihinkään maahan! Ihan itse olen ihmisiksi käyttäytynyt., enkä yhtään lanttia ole hakenut tueksi elämiseen, vaikka tiukoilla olinkin!

Sinä olet asunut veronmaksajien tuella maassa (jos ylipäätään olet ollut töissä) 

Nassikan perheelle on tarjottu asunnot ja työt kuktatarjottimella. Silti piti hake tukia suomen valtiolta. Sairasta. Jos täällä joku on tyhmä, se olet sinä.

Vierailija
17/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettikö Venäjä heidät siis Suomeen? 

Sitä sopii kysyä. 

Vierailija
18/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Razmyarit ulos täältä.

Vierailija
19/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat jääneet sinne paratiisi neukkulaansa. Sitähän ne kannatti ja sen takia eivät voineet palata Afganistaniin.

Vierailija
20/22 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän tulee nyt loppu.

Venäjä ei ole sosialistinen maa. 

Ja toisiin maihin ei vain mennä. Eikä tarvitsekaan. Älykäs ja ahkera nainen on meidän normaalien mielestä tervetullut tänne. 

ai ei mennä noin vain vieraisiin maihin? Sallikaa mun nauraa! Tänne suomeen kyllä on päässyt ihan noin vain kaikki kaikenmaailman kengänkuluttajat, joten väitteesi ei pidä paikkansa.

Mikseivät menneet johonkin turvalliseen muslimimaahan, kuten emiraatit, quatar, iran jne. Eikö kusetus olisi onnistunut noissa maissa? Ei todellakaan. Tiesivät, että suomalaisia (huom. osaa) pystyy kusettamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi