Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen ehdoilla eläminen

Vierailija
20.01.2018 |

onko vinkkejä, millä sais ukon vähän edes joustamaan?
kaiken on mentävä hänen pillinsä mukaan; vieraat ja vierailut (nykyisin kyllä nämä ovat jääneet kokonaan pois, yksinään käy kavereillaan joskus saunomassa ja minä joudun kuskaamaan) , kaikki aikataulut, tvstä katsottavat ohjelmat, aivan KAIKKI.
jos haluan käydä jossain (matkoilla, ulkona syömässä, elokuvissa jne) niin yksin saan mennä, ei suostu edes ruokakaupassa käymään.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää ihmettelekään korkeaa eroprosenttia, jos näinkin pienen asian takia ero on monen mielestä ainoa oikea ratkaisu.

-aloittaja

Aloituksesta sai sen kuvan, ettet tee oikeastaan mitään miehesi kanssa yhdessä. Voisitko kertoa meille, miksi haluat edelleen pysyä miehesi kanssa yhdessä?

kyllä me viikonloppuisin teemme, lähden yleensä hänen harrastuksiinsa mukaan.

hän on paras mies minulle, ja odotan esikoistamme. LA maaliskuussa.

-aloittaja

No sittenhän kaikki on hyvin, jos hän on kerran paras mies sinulle.

Mitä tulee tuohon joustamattomuuteen, et sinä oikein ihmistä voi muuttaa. Kyllä hän tulee omiin menoihisi mukaan, jos hän haluaa ja pyydät. Jos ei, niin sitten menet yksin.

Vierailija
22/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut kuulemaan, mikä on miehen asenne kotitöihin, lastenhoitoon ja perheen kulujen jakamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia kannattaa nostaa pöydälle. Nyt voit vielä jaksaa joustaa, mutta jos joudut luopumaan paljosta itsellesi tärkeästä ilman, että koet teidän yhdessä yrittävän tehdä yhteistä elämää se rasittaa enemmän ajan myötä. Luovut omasta elämästäsi, omista tarpeistasi? Sosiaalisuus, vuorovaikutus, mistä muusta? Mieti missä kaikessa olette erilaisia ja eikö ihan oikeasti mies halua noissa yhtään enempää tulla vastaan. Itse yritin muokkautua miehen elämään sopivaksi 30 vuotta, en onnistunut, ero tuli ja lopulta omasta toiveestani vaikka viimeiseen asti yritin sopeutua. Jos asia oltaisiin nostettu esille aiemmin ehkä olisimme kyenneet löytämään yhteistäkin polkua.

Vierailija
24/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kiinnostunut kuulemaan, mikä on miehen asenne kotitöihin, lastenhoitoon ja perheen kulujen jakamiseen.

Nuo lienevät yksityisasioitamme?

Vierailija
25/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla tuollainen tossukka niin go for it. Mä en kattelis päivääkään moista pompottamista. Mutta mulla onkin terve itsetunto.

Vierailija
26/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallinen riidanhaastaminen on mielestäsi hyvä vaihtoehto? :D

En pidä sitä riidan haastamisena, jos elää omaa elämäänsä siten kuin haluaa. Kyllä sen voi tehdä ihan ystävällisin äänenpainoin. Voi tosin olla että , joka on tottunut määräämään sinua, alkaa riidellä. Mutta itse voit pysyä tyynenä. Sinä kysyit alunperin miten saada mies joustamaan. Vastaus kuuluu: alkamalla elää niin että sinulla on omat rajat.

Itselläkin on komenteluun taipuvainen mies. Huomaan hänen kunnioittavan minua kun pidän puoleni. Huumorikin auttaa välillä.

Vierailija
27/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et erota voi niin sitten vain totut tuohon elämään, mitä muutakaan realistisesti voisit? Toiveajattelun että ehkäpä puolison persoona jotenkin maagisesti vain muuttuisi voit heittää romukoppaan.

En minä oikeasti odota hänen muuttuvan, ja olenhan jo 9 vuotta asian kanssa pärjännyt. Välillä vain tulee kausia (niinkuin nyt) että ärsyttää ylitsepääsemättömän paljon kun ei koskaan pääse kotikylää kauemmas käymään.

-aloittaja

Paskaako sitten voliset, vaihda ukkoa, elä yksin tai jää kärsimaan. Siinä ne on vaihtoehdot. Toisen töllön voit ostaa, jos se vähän helppais.

Ei me sitä sun ukonkuvatusta voida ihanaksi muuttaa, ei me mitään Jumalia olla, ja tuskin Hänkään pystyisi.

Vierailija
28/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää ihmettelekään korkeaa eroprosenttia, jos näinkin pienen asian takia ero on monen mielestä ainoa oikea ratkaisu.

-aloittaja

Aloituksesta sai sen kuvan, ettet tee oikeastaan mitään miehesi kanssa yhdessä. Voisitko kertoa meille, miksi haluat edelleen pysyä miehesi kanssa yhdessä?

-aloittaja

Lähdet hänen harrastuksiin mukaan. Eli sinä vaan katsot kun mies harrastaa?

Vierailija
29/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

-aloittaja

Lähdet hänen harrastuksiin mukaan. Eli sinä vaan katsot kun mies harrastaa?

harrastus on sellainen, jossa voi tehdä muutakin kuin seurata sivussa.

Vierailija
30/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et erota voi niin sitten vain totut tuohon elämään, mitä muutakaan realistisesti voisit? Toiveajattelun että ehkäpä puolison persoona jotenkin maagisesti vain muuttuisi voit heittää romukoppaan.

En minä oikeasti odota hänen muuttuvan, ja olenhan jo 9 vuotta asian kanssa pärjännyt. Välillä vain tulee kausia (niinkuin nyt) että ärsyttää ylitsepääsemättömän paljon kun ei koskaan pääse kotikylää kauemmas käymään.

-aloittaja

Paskaako sitten voliset, vaihda ukkoa, elä yksin tai jää kärsimaan. Siinä ne on vaihtoehdot. Toisen töllön voit ostaa, jos se vähän helppais.

Ei me sitä sun ukonkuvatusta voida ihanaksi muuttaa, ei me mitään Jumalia olla, ja tuskin Hänkään pystyisi.

kiitos vain, toinen tv on kyllä ja välillä sitä menenkin katsomaan jos on tärkeä ohjelma kesken. yleensä en halua olla epäkunnioittava ja vaihtaa heti huonetta jos hän tulee jotakin katsomaan.

Vierailija
31/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Älä jaksa. Hanki elämä.

Vierailija
32/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahallinen riidanhaastaminen on mielestäsi hyvä vaihtoehto? :D

En pidä sitä riidan haastamisena, jos elää omaa elämäänsä siten kuin haluaa. Kyllä sen voi tehdä ihan ystävällisin äänenpainoin. Voi tosin olla että , joka on tottunut määräämään sinua, alkaa riidellä. Mutta itse voit pysyä tyynenä. Sinä kysyit alunperin miten saada mies joustamaan. Vastaus kuuluu: alkamalla elää niin että sinulla on omat rajat.

Itselläkin on komenteluun taipuvainen mies. Huomaan hänen kunnioittavan minua kun pidän puoleni. Huumorikin auttaa välillä.

Voisihan tuota tietenkin yrittää. Pelkäänpä vain, että 9v hiljaisuuden jälkeen yhtäkkiä esille otettuna kuulostaa vain turhalta nalkutukselta vaikka millä äänellä sanoisi.

Vierailija
33/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Älä jaksa. Hanki elämä.

Kumma että kaikki tällä palstailla on muiden mielestä provoja.

Vierailija
34/34 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaja on tosissaan, niin ihmettelen kauhiast. Kuinka joku voi antaa elämänsä ohjakset toisen käsiin tuolla tavoin?

Ei kaikki ole sellaisia riivinrautoja kuin tämän palstan enemmistö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi