Lyhyt tukkainen mutta ei vielä keski-ikäinen joka ET ole "lelle", kuinka usein luullaan että olet?
Luuletko sen johtuvan tukasta vai jostakin ihan muusta kuitenkin?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Lesbo vai lestadiolainen?
lesbo. sori. luulin et se on poistoon sana av:lla
Siis mitenkä, eikös keski-ikäiset pitkätukkaiset naiset ole sekä lellejä että lellejä?
Milloin tukan pituudesta on alkanut nähdä seksuaalisen suuntautumisen? Ja miten usein ihmiset yleensä tulee sitä arvailemaan tai kommentoimaan? Ei mulle ainakaan vielä koskaan, vaikka ikää on yli 40 ja tukan pituuskin on ollut kaljusta metriin. Ehkä typerin avaus mitä aikoihin olen nähnyt.
Tuo "lelle" on kammottavin lässytyssana mihin olen törmännyt pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "lelle" on kammottavin lässytyssana mihin olen törmännyt pitkään aikaan.
niin mutta kun täällä joutuu käyttämään kiertoilmauksia ettei automaattinen pääsy kielletty korjaa satoa
Lennän luokse Lellen, siellä simaa saan, Lelle odottelen, leipoo herkkujaan...
Vierailija kirjoitti:
Milloin tukan pituudesta on alkanut nähdä seksuaalisen suuntautumisen? Ja miten usein ihmiset yleensä tulee sitä arvailemaan tai kommentoimaan? Ei mulle ainakaan vielä koskaan, vaikka ikää on yli 40 ja tukan pituuskin on ollut kaljusta metriin. Ehkä typerin avaus mitä aikoihin olen nähnyt.
älä nyt viitsi. tai tietenkin jos olet saanut asua isossa liberaalissa kaupungissa koko ikäsi niin sitten joo.
Tosi usein. Koska näen ihmisten pään sisään, ja tiedän, milloin ne ajattelevat minun olevan lelle ja milloin en. Se johtuu siitä, että olen mutantti, kuten professori X.
Mikä on lelle?