Vierailija

Minulla on ikää vähän yli 40. Kun mietin, minkä olen kokenut naisissa aikaisemmassa elämässäni ja nyt seksikkääksi, niin kyllä se on ystävällisyys, kiltteys ja vilpittömyys. Toinen vahvasti vaikuttava tekijä on älykkyys tai viisaus, kyky kohdata elämää ja moninaisuutta ja sopeutua siihen.

En minä sitä kiellä, etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä, mutta kun tapaan naisen, josta syntyy tunne, että tähän haluaisin tutustua syvemmin, niin taustalla on aina kiltteys ja perusfiksu mieli ja luonne.

• ylös 10
  • alas 1

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yllättävä kommentti.

Kyllä minäkin pidän seksikkäänä miestä, jonka kanssa on hyvä, turvallinen ja mukava olla.

Sitten se fyysinen vetovoima, joka on arvoituksellinen juttu. Mulle tärkeää on ystävällinen avoin katse ja hyvä ominaistuoksu. Sit mennään eikä meinata!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yllättävä kommentti.

Kyllä minäkin pidän seksikkäänä miestä, jonka kanssa on hyvä, turvallinen ja mukava olla.

Sitten se fyysinen vetovoima, joka on arvoituksellinen juttu. Mulle tärkeää on ystävällinen avoin katse ja hyvä ominaistuoksu. Sit mennään eikä meinata!

Tarkoitat varmaan täällä yllättävä kommentti mieheltä. Ihan oikeassa elämässä moni mies ajattelee noin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.