Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuollut on harhaanjohtava ilmaisu, ei sielu

Vierailija
19.01.2018 |

kuole. Kun ihminen sulkee silmänsä(kuolee) on toisessa ulottuvuudessa, siis pelko pois.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielua ei ole olemassa.

Vierailija
2/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän termiä olisi käytettävä fyysisen kehon elintoimintojen lakkaamiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sielu elää ikuisesti. Ootteko miettinyt tekemistä edes ekalle sadalle miljaldille vuodelle? Koska näitä satoja miljaldeja vuosia on äärettömän paljon ikuisuudessa. Muista että ei ole vartaloa, et voi koskea mihinkään.

Vierailija
4/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on vartalo.

Vierailija
5/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sielua ei ole olemassa. Ihmisen tietoisuus lakkaa  kun aivot eivät enää saa happea.

Vierailija
6/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielua ei ole olemassa.

On olemassa ja se painaa 4,5 grammaa

Vierailija
7/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu ilman aivoja eli käyttöjärjestelmää ei ole mitään. Jos sieluni leijailee kuolemani jälkeen jossain, ei se kuitenkaan tiedä olevansa olemassa. Joten ihan sama.

Vierailija
8/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tietoisuus on olemassa, olen itse irtautunut ruumiistani ja käynyt kotona. Isä kuuli askeleeni ja sanoi tunteneensa läsnäoloni, oli äidillekin asiasta sanonut.

Kävin meediolla, joka kertoi todella yksityiskohtaisesti edesmenneestä mummostani ja keskenmenostani. Hän ei kysellyt vaan kertoi. Tuntematon ihminen. Sellaisia asioita ja samoin sanoin, joita Olin kirjoittanut päiväkirjaani ja jotka vain minä Tiedän. Kuolema ei ole loppu.

Vierailija
9/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Sielu elää ikuisesti. Ootteko miettinyt tekemistä edes ekalle sadalle miljaldille vuodelle? Koska näitä satoja miljaldeja vuosia on äärettömän paljon ikuisuudessa. Muista että ei ole vartaloa, et voi koskea mihinkään.

Tätä teemaa on käsitelty kirjallisuudessakin monesti. Mm. Mark Twain pohdiskeli aikanaan, että miten ihmeessä taivaassa voisi saada iäisyyden kulumaan, kun lyhytkin aika harpunsoittoa alkaa kuulostaa sietämättömältä.

Vierailija
10/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä sieluja sitten tulee koko ajan lisää kun väkiluku vaan kasvaa ja kasvaa?

Vierailija
11/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa ihminen käy henki maailmassa.

Vierailija
12/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä sieluja sitten tulee koko ajan lisää kun väkiluku vaan kasvaa ja kasvaa?

Joku jumaluuden energia/alkulähde on loputon ja ihmisälyllä varmaan edes vaikea käsittää. Miten selittää esim. mikroaallot tai rakkauden? Mistä kaikki atomit ja maailmankaikkeuden materiaali on?

Vierailija
13/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa ei saa sanoa kuollut, koska se voi loukata jonkun käsitystä elämästä ja tuonpuoleisesta, jos vaikka ei usko kuolemaan

...vai?

Vierailija
14/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa edesmenneiden kanssa voi kommunikoida, olen nähnyt enneunia ja saanut kuolleilta tutuilta viestejä. Mieheni voi todistaa, äiti ja Mummo ovat samanlaisia kuin minä näissä jutuissa.

Vierailija
15/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilla ei ole sielua, muilla on elämänsä ajan. Ihminen elää niinkauan kuin hänet muistetaan. Narsistia ei kukaan kaipaa elävänä eikä kuolleena, joten hän on elävä kuollut, tyhjä ja turha.

Sielu, käsitys pyhästä voi olla vain niillä jotka eivät ajattele vain itseään. Eli monilla on, mutta ei kellään ikuisesti.

Vai ootteko nähneet, näettekö koetteko kaikki ne miljardit ihmiset jotka on ollut ennen meitä ja meidän jälkeen?

Ihminen tulee tyhjästä ja menee tyhjään. Voimme vain huolehtia itsestä ja muista, maailma on julma paikka ja jos löytää jonkun jota sietää edes jotenkin, kannattaa kunnioittaa sitä toista ilmistä. Ilman vuorovaikutusta sielu on kuin ilmapallo jota ei puhallettu. Narsisteille on oikein jäädä osattomiksi, koska ovat valinneet tehdä väärin.

Vierailija
16/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unessa edesmenneiden kanssa voi kommunikoida, olen nähnyt enneunia ja saanut kuolleilta tutuilta viestejä. Mieheni voi todistaa, äiti ja Mummo ovat samanlaisia kuin minä näissä jutuissa.

Mikähän selittää sen, että minä olen saanut merkkejä kuolleelta isältäni hereillä (asiat tapahtuivat lähinnä muutaman kuukauden ajan kuoleman jälkeen), mutta tuntuu että unessa en saa mitään yhteyttä? Tuskastuttaa. Sellaisia unia olen nähnyt että olen tivannut häneltä vastauksia, johon hän ei ole sanonut oikein mitään. Pari asiaa on epäselviä ja olen toivonut että hän tulisi antamaan unessa vastauksia.

Vierailija
17/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielu ilman aivoja eli käyttöjärjestelmää ei ole mitään. Jos sieluni leijailee kuolemani jälkeen jossain, ei se kuitenkaan tiedä olevansa olemassa. Joten ihan sama.

Kylla softa voi hyvinkin sailya. Minunkin koneessani on softaa, joka on ties mista peraisin.

Miksei tietoisuus voi siirtya johonkin muualle? Minusta se todellakin voi. Sekin mita ajatellaan monesti tyhjaksi avaruudeksi ei todellakaan ole sita, Se on taynna vuorovaikuttavia hiukkasia.

Mutta ajalla on alku, ja sama alku on Big Bang:lla.

Monesti olen kirjoittanut taman nettiin, ja taytaa varmaan suomentaa lisaa, mutta tama on hieroglyfeista:

****Mina olen eilinen, tama paiva, enko siis huominen? Taivas ja taivaan kasvot; Joka on synnyttanyt oman itsensa****

Vierailija
18/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylla softa voi hyvinkin sailya. Minunkin koneessani on softaa, joka on ties mista peraisin.

Miksei tietoisuus voi siirtya johonkin muualle? Minusta se todellakin voi. Sekin mita ajatellaan monesti tyhjaksi avaruudeksi ei todellakaan ole sita, Se on taynna vuorovaikuttavia hiukkasia.

Mutta ajalla on alku, ja sama alku on Big Bang:lla.

Monesti olen kirjoittanut taman nettiin, ja taytaa varmaan suomentaa lisaa, mutta tama on hieroglyfeista:

****Mina olen eilinen, tama paiva, enko siis huominen? Taivas ja taivaan kasvot; Joka on synnyttanyt oman itsensa****

Lisataan viela, etta Egyptilaisilta otettiin aivot pois, kun tuli lahdon aika. Paan sisus huuhdottiin palmuviinilla. Niinhan pitaakin: Vain LOPPUTULOS merkitsee, se on Sielu ja "sydan." Mutta hieroglyfi sanoo lisaksi siita mita tapahtuu toisille jonakin paivana. ("kuoleman" jalkeen):

"Minussa ei ole yhtakaan jasenta, tai osaa, joka ei ole jumalasta"

Ihminen tulee siis sieluineen osaksi sita mista on lahtoisin, samoin han saa uudet aivot, koska tulee osaksi jumaluutta, ja samanlaiseksi jumaluuden, jumaluuksien kanssa. 

"yliegyptologi"

Vierailija
19/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, etta ei ole vartaloa, ja ettei voi koskea mihinkaan.

HEH

Ja sielun iasta se on sama kuin kaikkeuden ika, ei enempaa, eika vahempaa.

Alkuperaisin kirjaimin se on HEH, tai HRAH, (palmikko, aurinko, palmikko)

"Yliegyptologi"

Vierailija
20/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwerty-sjir kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, etta ei ole vartaloa, ja ettei voi koskea mihinkaan.

HEH

Ja sielun iasta se on sama kuin kaikkeuden ika, ei enempaa, eika vahempaa.

Alkuperaisin kirjaimin se on HEH, tai HRAH, (palmikko, aurinko, palmikko)

"Yliegyptologi"

Viela: Ikuinen sielu on tulos siita, etta:

****Joku on tehnyt hyvan, seka myos havittanyt pahan.****

Ikuinen sielu on tulos ajatuksista ja toiminnasta.

Samoin on myos kelvottoman sielun laita, joka tulee tuhoutumaan, niin ettei sita enaa ole.

"Yliegyptologi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän