Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lesbopariskunnasta toinen osapuoli on usein miehekäs?

Vierailija
19.01.2018 |

Otsikossa tulikin asia mitä olen pohtinut.Minulla ei siis ole lesboja/homoja vastaan mitään mutta olen utelias ihminen :) voisiko joku valaista minua? Tänään salilla katselin lesbopariskuntaa, toinen oli ns. Normaalin naisellinen ja toinen taas hyvin miehekäs, hiustyyliä ja pukeutumista myöten. En tunne kovinkaan monta heteromiestä joidenka naisihanne olisi miehekäs nainen. Jos on kiinnostunut naisista niin miksi heidän pitää olla miesmäisiä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitäkin tulisi jos olisi kaksi prinsessanaista.

Vierailija
22/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain tunnista ns. femmepariskuntia lesboiksi. Oletat heidän olevan ystäviä, etkä kiinnitä asiaan sen kummemmin huomiota. Ja toisaalta lesboksi luulemasi voi olla täysin hetero, vaikka hän olisi ulkoisesti äijämäinen ja pukeutuisi miesten vaatteisiin ja olisi kalju. 

Tv. lesbo, jota kaikki luulevat heteroksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa voi kysyä, että miksi homopariskunnista toinen on aina naismainen ja sellainen stereotyyppinen hinttanpuli.

Tästä voikin ihmetellä, että miksei lesbolle kelpaa sitten normaali mies, jos kumppanin pitää olla sellainen miesmäinen rekkalesbo, ja miksei homolle kelpaa normaali nainen, vaan sen pitää olla naismainen mies??

Vierailija
24/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miehekäs. Jos liikun jonkun naisen kanssa, meitä luullaan aina pariskunnaksi. Sitten ihmetellään, kun toisen pitää olla "aina" tämmöinen.

Vierailija
25/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa voi kysyä, että miksi homopariskunnista toinen on aina naismainen ja sellainen stereotyyppinen hinttanpuli.

Tästä voikin ihmetellä, että miksei lesbolle kelpaa sitten normaali mies, jos kumppanin pitää olla sellainen miesmäinen rekkalesbo, ja miksei homolle kelpaa normaali nainen, vaan sen pitää olla naismainen mies??

Yhtälailla voisi kysyä miksi jotkut heteronaiset ovat hyvinkin naismaisten miesten kanssa tai heteromiehet naisten kanssa joita tuskin tunnistaa naisiksi? Miksi heille ei kelpaa oman sukupuolen edustaja? Makuja on monia, mutta kyllä se toisen sukupuoli on monelle aika oleellinen asia. Olettaisin että sinullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä