Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lesbopariskunnasta toinen osapuoli on usein miehekäs?

Vierailija
19.01.2018 |

Otsikossa tulikin asia mitä olen pohtinut.Minulla ei siis ole lesboja/homoja vastaan mitään mutta olen utelias ihminen :) voisiko joku valaista minua? Tänään salilla katselin lesbopariskuntaa, toinen oli ns. Normaalin naisellinen ja toinen taas hyvin miehekäs, hiustyyliä ja pukeutumista myöten. En tunne kovinkaan monta heteromiestä joidenka naisihanne olisi miehekäs nainen. Jos on kiinnostunut naisista niin miksi heidän pitää olla miesmäisiä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heteropariskunnan toinen osapuoli on niin naismainen?vastaa senkin KAKKAPYLLY?

Vierailija
2/25 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske läheskään kaikkia lesbopareja. Yllättävän monet lesboparit ovat molemmat femmejä, heitä ei vaan tunnista katukuvasta.

Joitakin lesboja viehättää toki butch-tyyppiset naiset ja toisia femmet ja joillekin ei ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aina pitää olla joku vastavoima jotta kemiaa pystyy olemaan...Kaksi liian samanlaista ei siihen pysty.

Vierailija
4/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ajella se sivusiili toiselle puolelle päätä?

Vierailija
5/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, et vain osaa kiinnittää huomiota kahteen femmelesboon, luultavasti pidät heitä vain ystävinä toisilleen. Joten vika on omassa huomiokyvyssäsi.

Vierailija
6/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään äärimmäisen naisellisista naisista ja olen itsekin melko naisellinen ulkoisesti, mutta ajattelultani olen kuin mies. Flaksini naisten parissa on ollut erittäin huono, sillä en tunnista mahdollisia naisten flirttiyrityksiä ja toisaalta olen niin naisellisen näköinen, että mua luullaan heteroksi (jopa lesbobileissäkään kukaan ei tullut juttelemaan tai osoittanut mitään kiinnostusta, kun olin vielä parikymppinen, nätti, melkein koko illan tanssinut tyttö).

Vierailija
7/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

femmelesbo :D

Vierailija
8/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä myöskään.

T. Esteetikko, pitkähiuksinen ja bi

Vierailija
9/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aina pitää olla joku vastavoima jotta kemiaa pystyy olemaan...Kaksi liian samanlaista ei siihen pysty.

Höpöhöpö

Olen naisellinen kasvoiltani, mutta hoikka, pitkä, pienehkörintainen honkkeli kropaltani. Tykkään naisista, joilla on superfeminiininen vartalo: suuret rinnat ja selkeästi erottuva lantion kaari, pehmeyttä jne. ja mieluusti pitkät hiukset. Siis molemmat olisivat naisellisia, mutta naisellisia eri tavalla. Itsehän en kropaltani ole mikään hedelmällisyyden jumalatar, vaan vähän poikamainen, mutta vaatteet päällä olen kyllä varsin naisellisen näköinen. Ja siis jotkut hyvinkin samantyyppiset naiselliset tykkäävät toisistaan.

Vierailija
10/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joka tapauksessa toinen on naisellisempi tai miehekkäämpi ja sitten päästään sanomaan. Jos esim otetaan Saara Aallon tyttöystävä yksin, hän on ihan tavallinen suomalainen kananpersetukka. Laitetaan hänet äärinaisellisen Saaran viereen ja avot, hän muuttuu miehekkääksi rekkalesboksi.

Vierailija
11/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin homostella oikein naisellisen thaimaalaisen she-malen kanssa. Normimiehen kanssa no-no. Varmaan tässä myös syy, miksi lesbopareista toinen on yleensä se kuuluisa rekkakuski.

Vierailija
12/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa? Saako muut alakulttuurit erottua ulkonäöllään vai koskeeko kielto vain lesboja? Jos näin on, miksi?

Vierailija
13/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea muiden kommentteja, joten enpä tiedä vastasiko joku jo samoin.

Siis kysehän ei ole siitä, että toinen olisi miehekäs tai maskuliininen, hän vain ei ehkä ole feminiininen. Sen vaihtoehto ei automaattisesti ole maskuliininen. Se voi yhtä hyvin olla muunsukupuolinen tai androgyyni. Jos toinen on tunnistettavasti hyvin naisellinen, niin ehkä silloin tuo ero korostuu. Jos molemmat ovat samanlaisia sukuouoliselta ilmaisultaan, siihen ei kiinnitä huomiota. Esim. kaksi tuollaista miehekkääksi kuvailemaasi henkilöä eivät ehkä yhtäkkiä vaikutakaan yhdessä niin miehekkäiltä..u know?

Vierailija
14/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki:

http://static.iltalehti.fi/viihde/etusaara188ar_vi.jpg

Poista kuvasta Saara ja saat ihan tavallisen naisellisen suomalaisen naisen. Lisää viereen femme lesbo ja sinulla on ruutupaitainen metsuri siinä.

Vierailija
15/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan lesboksi mutta en ole lesbo. En ole naisellinen, kasvonpiirteet ei miehiset muttei pehmeätkään, käytän farkkuja ym. ja kai miesmäisiä vaatteita, en meikkaa, olen pitkä. Hiukset tosin olleet aina suht pitkät ja taipuisat. Ei tosiaan voi päältä päin sanoa naisista, ehkä miespareista on helpompi huomata, en tiedä.

Vierailija
16/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten salivaatteista voi tehdä mitään päätelmiä jonkun pukeutumisesta?

Vierailija
17/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki:

http://static.iltalehti.fi/viihde/etusaara188ar_vi.jpg

Poista kuvasta Saara ja saat ihan tavallisen naisellisen suomalaisen naisen. Lisää viereen femme lesbo ja sinulla on ruutupaitainen metsuri siinä.

Meri on muuten kaunis tuossa kuvassa. Ei perinteisellä tavalla, mutta hymy kirkastaa Merin kasvoja ihan erilailla kuin Saaran

Vierailija
18/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luullaan lesboksi mutta en ole lesbo. En ole naisellinen, kasvonpiirteet ei miehiset muttei pehmeätkään, käytän farkkuja ym. ja kai miesmäisiä vaatteita, en meikkaa, olen pitkä. Hiukset tosin olleet aina suht pitkät ja taipuisat. Ei tosiaan voi päältä päin sanoa naisista, ehkä miespareista on helpompi huomata, en tiedä.

Jos joku nainen ihastuu sinuun, se ei välttämättä tarkoita, että se ihastuja luuli sinua lesboksi. Hän vain sattui ihastumaan kauniiseen ja kiinnostavaan naiseen. Toki se, jos joku sanoi luulleensa lesboksi, on eri juttu. Jollekin voi riittää lyhyet hiukset naisilla tai työt miehisellä alalla jne. Itse olen bi ja mua ei ole koskaan luultu lesboksi.

Vierailija
19/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on se että usein halutaan sitä eroa, mikä miehillä ja naisilla tulee luonnostaan, niin sitten samasukupuolisilla haetaan tuota kautta. Monestihan toinen voi olla hyvin teoreettinen ja koulutettu ja toinen käsistään taitava duunari ym.

Vierailija
20/25 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalla oltiin ja näin useita hinttipareja. Mietin miks täytyy alkaa näyttämään kaksosilta. Hiuksia myöten ollaan toistensa klooneja. Samanlaiset paidat, shortsit ja kengät. Sitten keimaillaan ja elehditään kuin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi