Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rempalla kaupaksi

Vierailija
19.01.2018 |

brittireality -sarja... Siis mitä vittua??? Onko ihan tosissaan tehty? Joka remppa turha: ei mitään parannusta entiseen eikä yhdelläkään sisustajalla ole mitään käryä koko hommasta eikä silmää remontoimiseen. Juontaja ei jää noissa asioissa kakkoseksi...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan tapetoimaan/sutimaan ja kuten ohjelmassa ilman kokonaisnäkemystä/linjaa.

Jokainen kämppäsi huone uniikkiksi :).

Vierailija
22/24 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tässä sarjassa, kun huonokuntoisen, halkeilleen pöytätason peitoksi kiinnitettiin halvannäköisiä vahakangassuikaleita ja kaksi eripari jääkaappia piilotettiin verhojen taakse. Tosi käytännöllistä, varmasti laihtuu kun ei huvita mennä sotkeutumaan niihin rätteihin saadakseen ruokaa :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on tehdä pienellä rahalla ja amaöörikäsin parannuksia asuntoon. Aikakin on tosi lyhyt. Itse tykkään ohjelmasta, vaikka asunnoista en onnistukaan . En ennen remonttia tai sen jälkeen.

Itse tein aikoinaan kaverille Lontoossa remonttia. Vaikka haveri oli remontointi monta asuntoa ja sitten myynyt voitolla, niin minun kokemattoman kädenjälki oli parempi. Mutta silloin tuli tyyli tutuksi.

Vierailija
24/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Lambin juontama ohjelma on ihan hulvaton! Ihan törkeitä tönöjä ennen remppaa ja jälkeen rempan. 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi