Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin varma että äänestän Saulia, mutta äänestänkin kannattamani puolueen ehdokasta

Vierailija
19.01.2018 |

eli Haataista. Heräsin vasta eilen ja aloin ihmetellä miksi Haataisen kaltainen hyvä ehdokas on jätetty niin varjoon. Miksi ihmeessä olin menossa automaattisesti Niinistön taakse. On Sauli ollut ihan hyvä presidentti ja turvallinen, mutta kun oikeasti miettii, niin miksi minä sitä äänestäisin, enkä ihmistä joka jakaa arvojani.

En taida olla galluppien mukaan ainoa, joka onkin ajatellut sittenkin äänestää jotain muuta kuin Salea, vaikka ensin oli automaattisesti äänestämässä presidentin jatkoon ja siinä se, Salen kannatusprosentit tulleet alaspäin.
Jospa saataiskin jännittävämmät vaalit mitä luultiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on pääasia errä joku muu valittaisiin presidentiksi kuin niinistö, pitääkö 1. Kierroksella taktikoida? Siis jos äänestän nyt haataista, auttaako se siihen että tulisi 2. Kierros, vai pitäisikö äänestää heti varmempaa valintaa kuten Haavisto tai väyrynen. Haluan että tulee 2. Kierros!

Kenen tahansa muun äänestäminen on ääni pois niinistöltä, jolloin 2. kierros tulee. Äänestä ihan omien arvojesi mukaisesti.

Vierailija
22/26 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha sdpn toimistosta trollataan, sorry salelle meni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurstin ruoka-apu vaarassa loppua: "Pari kuukautta vielä pärjätään. Sitten on lopetettava toiminta."

Sale on käynyt välillä esitäytymässä ruuanjako paikalla varmaa vaalit mielessä.

Sale kirjoitti alle aktiivimallin jolla vähenetää köyhien tuloja.

Salen vaaliraha kassa 1.5 miljoonaa euroa.

JOS SALE OLISI KOKO KANSAN PRESIDENTTI NIIN HÄN ANTAISI PUOLET KASSASTA HURSTILLE RUOKAAPUUN.

Mutta sale taitaa ajaa rahojen lahjoitajan etua joten kannataa miettiä tätä äänestyskopissa.

VÄYRYNEN LUPASI JO 50000 EUROA.

Niin, sale on ainoa, joka sille hurstille on lahjoittanut jo vuosia, että nyt ei mennyt ihan putkeen

Vierailija
24/26 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ensin ajattelin äänestää Niinistöä. Onhan se edustava pariskunta kun vauvakin tulee.

Sitten mietin kuitenkin Vanhasta mutta en ole vielä varma.

Mitä edustavaa on 70 vuotiaassa käppänässä jolla on pieni vauva? Noloa se on. Ukko on vanha ja muutenkin ärsyttävä kapitalisti kokkari joka puhaltaa vain omaan pesäänsä eikä välitä muista. Eläkkeelle jo siitä

Vierailija
25/26 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Väinämö Niinistö on Suomen suurin kansanliike! Säästäkäämme veromarkoissa, ja äänestäkäämme tämä Suomen suurin kansanliike toiselle kaudelle jo ensimmäisellä kierroksella!

Vierailija
26/26 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri äänestämässä Merjaa. Toisella kierroksella äänestän ihan ketä vain mutta en Niinistöä. Onkohan Niinistö muuten julkistanut lääkärintodistusta kun on tuota ikääkin jo 70v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi