Paskantaako joku ihan oikeasti synnyttäessään? Sairaan noloa!
Ettekö voisi ottaa perähuuhtelua ennen synnytystä ettei nyt tarttisi tuolla tavalla nolata itseään?
Kommentit (23)
Ja kaikissa sairaaloissa ei huuhtelua tarjota automaattisesti, vaan se pitää pyytää... ja mitenkäs sen sitten itse arvioisi oikein, että saa peräruiskeen ajoissa ???
ja joo, kyllä aattelen joka päivä kun katson lastani että muuten kiva, mutta kyllä se on kauheeta että jouduin noin kauhella tavalla nolaamaan itseni.
Siis poika työntää pippelinsä (hyyyyyiiiii) tytön pimppiin (yööööök). Siis voitko kuvitella??? Siis ihan sairasta! Kuka hullu nyt sellaseen suostuis???
Ja kätilö totesi että alappa puskea lasta ulos. No siinä puoli väkisin tuhersin pientä ja ei tullut kakka. vaan lapsi. Se loppu vaiheen supistus tuntuu kuin kakka tulisi että voin hyvin kuvitella...
Ja luulin kyllä itsekin että tulee. Ja hirmu pissa hätä oli myös ja katetrihan siinä sitten laitettiin. Sanoin hoitajalle että on sitten iso rakko. Sanoi että anna tulla vain. No toisen maljan alle laitettua totesi että niin on!!=))
Kysyin että tuliko kakka, ja vastasivat että ei. Ja mieheni oli kyllä hyvinkin kiinnostunut tuosta alapääntoiminnasta että jos olisi tullut olisi kyllä kailottanut ilomielin!
Eikä sitä oikeesti huomaa paskooko alleen. Mä en edes tiennyt paskoneeni ennen kuin mies sanoi mulle, että paskaa riitti.
en minäkään tiennyt toista synnyttäessäni, kysyin jälkeenpäin vain kätilöltä ja sanoi että kyllä kakkasin
Pelkäsin ja häpesin etukäteen sikana ainoastaan tuota kakkaamisriskiä. No, itse tilanteessa ei juuri vähempää voinut kiinnostaa joku kakka.
Sekunnin ajan pidin nolona, sitten tulikin taas vähän muuta mietittävää.
Etukäteen olin kysellyt peräruisketta, mutta kätilö sanoi, että jos kakka tulee niin antaa tulla vaan. = En saanut peräruisketta.
Kätilöt luuli että olin supistuksien aikana paskantanut pitkin vuodetta, mutta enpä se minä ollut vaan vauva! Ai miten niin, no siten niin, kun vauva sattui olemaan perätilassa, tulossa peppu edellä maailmaan, niin supistukset olivat sitten " puristaneet" häneltä kakat. Voi sitä sotkua..
Oli yhteydessä ketjun otsikkoon! Terveisin nro,26 joka itse paskansi synnytyksessään
Se vastaa vaan että jaaha.. Niin että ei siinä mikään auttanut kun vauva laskeutui niin tunki päänsä kanssa ne paskat edellä. En siis olut edes ponnistanut vielä ja kakat pyyhittiin pois pois pöydältä ennen ponnistusta. Tyttö painoin 4,5 kiloa ja kätilö totes että oli niin iso ettei hän ihmettele etten pysytnyt pidättämään. Se on muuten oikein kunnon suppareissa aika mielenkiintoista koittaa väkisin pidätellä.. Mahtoi mun irvistykset olla näkemisen arvoisia...
Se huuhtelu pitäisi tehdä monta kertaa ja hyvässä lykyssä uudestaa, jos haluttaisiin pitkässä synnytyksessä pysyä 100% kakattomina:)
Ihmeellisiä synnyttäjiä, etteivät voi yhtään miettiä mitä siinä ponnistaessaan tekevät!