Miten sanoa tahdikkaasti miehelle, että sulla on liian pieni?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin naimisissa miehen kanssa jolla oli iso. Nyt seurustelen pienempi munaisen miehen kanssa ha täytyy sanoa että kyllä se koko jää varjoon kun on aitoa rakkautta ja mieletön kemia!
Tarkennan vielä että nimenomaan seksi tuntuu todella hyvältä. Koolla siis ei mulle merkitystä kun on tunteita :)
Niin varmaan. Ei ne tunteet poista faktoja. Isompi on parempi, pelkkää fysiikkaa.
Kerro miehelle että toosasi on niin väljä, että tarvitset megamunaa jotta tuntuisi edes vähän nautintoa.
Silleen, että:
- Hei, kun sä aina selität, että sulla on kyllä ihan keskivertokokoinen... Niin mä veikkaan, että sun on aika myöntää, ettet tiedä, mitä keskiverto tarkoittaa.
Miksi tarvitsee valehdella ja kierrellä?
Sanot asian suoraan. Sanoisitko sokealle, että kyllä sinusta vielä lentäjä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsee valehdella ja kierrellä?
Sanot asian suoraan. Sanoisitko sokealle, että kyllä sinusta vielä lentäjä tulee?
Kuinka monella olisi pokkaa sanoa päin naamaa jotain tuollaista? Kyllä se helpoin homma on vaan sanoa "kemiat ei kohtaa"... Kerran olen joutunut selittelemäänkin. Kemiat kyllä kohtasi, mutta alapäät ei.
Miehellä on liian pieni tai sitten sinulla on liian iso.
Helpompi tietty löytää vika miehestä.
Jos miehellä on muka liian pieni, niin sinulla on kanoottimainen pinppi.
En sanoisi mitään, koko on sellainen asia, mihin ei voi vaikuttaa.
Oman toosan kokoon sen sijaan voi, lantionpohjanlihasjumppaa säännöllisesti ja jos sellaisesta tykkäät, niin mahdollisimman iso tappi pyllyyn, kyllä on piukka pillu sen jälkeen, tuntuu pienikin suurelta.
Sinuna ehkä kuitenkin etsisin uuden seksikumppanin, jos homma ei toimi niin ei se sitten toimi vaikka olisi kuinka iso.
Entisellä miehelläni oli suhteellisen iso, mutta kauhea kompleksi koostaan. Sai minutkin kuvittelemaan, että mitä isompi, sen parempi ja oli vaikka minkälaista jättidildoa käytössä.
Nykyisen kanssa seksi on ihan taivaallista, vaikka voi sanoa että pienihän sillä on. En ole ennen saanut orgasmia ilman klitoriskosketusta, nyt jo ensimmäisestä työnnöstä alkaa sellainen ilotulitus, että en ole moista ennen kokenut.
Kyllä se on joku yhteensopivuusjuttu, ei koolla niinkään ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin naimisissa miehen kanssa jolla oli iso. Nyt seurustelen pienempi munaisen miehen kanssa ha täytyy sanoa että kyllä se koko jää varjoon kun on aitoa rakkautta ja mieletön kemia!
Tarkennan vielä että nimenomaan seksi tuntuu todella hyvältä. Koolla siis ei mulle merkitystä kun on tunteita :)
Peukutusten mukaan et saa olla tätä mieltä (vaikka tosielämässä suurimmalle osalle ihmisistä asia on just näin).
Annat kakkoseen ja käsi ykköseen samaan aikaan
Miksi ei voi sanoa suoraan ? Näin ei niin hyvin varustettuna miehenä en todellakaan siitä loukkaantuisi. Miksi loukkaantuisin ? Päinvastoin, enemmän korpeaa se, että vaimokin aina jaksaa ylistää ja kehua. Pitääkö minua aivan idioottina ?! No, toki elämä on sen verran opettanut, että vaimon horinat osaa jo nykyään jättää omaan arvoonsa, mutta silti se valehtelu kieltämättä hieman mieltä kaivertaa. Olisi varmaan ollut mahtava pano, jos vaimo olisi huomannut, että häntä nussitaan :D:D:D
En ole koskaan tajunnut, miksi naiset eivät voi puhua tästä asiasta niinkuin se on. Lienee jokin geneettinen "suojeluominaisuus", pelätään kai, että mies suivaantuu. Ei. Ei oikea mies suutu totuudesta. Valehtelu on se, mikä suututtaa.
Ahah. Ruskean reiän ritari ratkaisee pulman.