Miten sanoa tahdikkaasti miehelle, että sulla on liian pieni?
Kommentit (32)
Kehuu kivaksi mieheksi ja pystyväksi. Kehuu miehen BMV:tä tai Audia, että on hienoja autoja. Kuitenkin pitää olla rohkeutta sanoa ettei hommasta tule mitään, kun on niin pieni muna.
Laittamalla yöpöydälle hieman piiloon hillitön kumivehje. Siis vaikkapa naistenlehden alta pilkottamaan.
Avaa aiheesta ketju av:lle ja jätä "vahingossa" auki. :)
Miksi se pitäisi sanoa? Mieshän ei voi kasvattaa sitä suuremmaksi vaikka kuinka haluaisi.
Harrastakaa anaaliseksiä, ja dildo ykköseen, niin alkaa koko riittää.
Jos asia on kynnyskysymys parisuhteessa, niin sitten lusikat jakoon ja uutta matoa koukkuun.
Mikä vaan Eläkeläisten biisi taustalle soimaan ja humppakompin mukaan tahdikkaasti: "...sul-la on lii-an pi-e-ni..."
Survot megadildon vulvaasi itku silmässä ja odotat eteisen lattialla jalat levällään töistä tulevaa ukkoasi.
Sanot vaan viileästi, että "kato, sä et pysty täyttään mua näin."
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi sanoa? Mieshän ei voi kasvattaa sitä suuremmaksi vaikka kuinka haluaisi.
Harrastakaa anaaliseksiä, ja dildo ykköseen, niin alkaa koko riittää.
Jos asia on kynnyskysymys parisuhteessa, niin sitten lusikat jakoon ja uutta matoa koukkuun.
Peräsuoli on ulostamista varten.
Pikkupojat saa leikkiä pikkuleluilla, mutta ei se naiselle tuo nautintoa.
En ole sanonut, mutta en kyllä ole halunnut seksiäkään enää. Tai mitään ylipäätään.
No, jos nyt ihan oikeasti puhutaan tästä niin kysehän ei ole koosta vaan yhteensopivuudesta. Lisäksi täytyy muistaa että kyse on sinun ongelmastasi, ei hänen. Hänen kokonsa riittää hänelle, ei sinulle.
Jos siis haluat sanoa niinkuin asia on, niin se voisi olla näin: "seksi kanssasi ei tunnu tyydyttävältä minusta."
Ei sitä kannata sanoa suoraan. Lopettaa vaan suhteen jos ei saa kunnolla oikeeta tyydytystä. Niin minä teen, en ota pikku munaista ukkoo ollenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
No, jos nyt ihan oikeasti puhutaan tästä niin kysehän ei ole koosta vaan yhteensopivuudesta. Lisäksi täytyy muistaa että kyse on sinun ongelmastasi, ei hänen. Hänen kokonsa riittää hänelle, ei sinulle.
Jos siis haluat sanoa niinkuin asia on, niin se voisi olla näin: "seksi kanssasi ei tunnu tyydyttävältä minusta."
No eihän se tunteeton jyystäminen pelkkä ejakulointi mielessä tunnukkaan miltään, ei sen ole tarkoituskaan tuntua. Se on masturbointiin verrattavissa oleva tapahtuma.
Samalla tavalla, kuin miehesi voisi sanoa sinulle , "sulla on liian pienet silmät, liian iso suu, liian lyhyet jalat,
liian ohuet hiukset".
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla, kuin miehesi voisi sanoa sinulle , "sulla on liian pienet silmät, liian iso suu, liian lyhyet jalat,
liian ohuet hiukset".
Voi ei, miksi sinäkin näytät minun silimissäni pelkästään ihmiseltä :D
Olin naimisissa miehen kanssa jolla oli iso. Nyt seurustelen pienempi munaisen miehen kanssa ha täytyy sanoa että kyllä se koko jää varjoon kun on aitoa rakkautta ja mieletön kemia!
"Meidän välillä ei vain ole sellaista kemiaa."
"Kulta. Väliltämme puuttuu kiihoittava kitka".
Vierailija kirjoitti:
Olin naimisissa miehen kanssa jolla oli iso. Nyt seurustelen pienempi munaisen miehen kanssa ha täytyy sanoa että kyllä se koko jää varjoon kun on aitoa rakkautta ja mieletön kemia!
Tarkennan vielä että nimenomaan seksi tuntuu todella hyvältä. Koolla siis ei mulle merkitystä kun on tunteita :)
Positiivisen kautta.
Sano vaikka että ihanaa kun sulla on tuon kokoinen että yhdyntä ei koskaan satu, ei edes alussa.
En kyllä ymmärrä mitä hyötyä miehelle on huomauttaa kalun koosta. ensinnäkin miehet usein pitää kaluaan liian pienenä, vaikka se olisi suurikin ja toisekseen hän ei voi asialle yhtään mitään.
Nää on vaikeita juttuja, mä olen vuorostaan miettinyt että miten kertoa vaimolle että sinun rinnat roikkuu liikaa.
Sanokaa.
Ikuisuusongelma.
Pikkumiehet ei itse käsitä. Vai onko parempi vain selitellä tyyliin "maailmankatsomuksemme eivät kohtaa"?