Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidankin äänestää Väyrystä!

Vierailija
19.01.2018 |

En vielä eilen aamulla tiennyt että äänestän Väyrystä. Ajattelin että äänestän Huhtasaarta mutta vaihdan Väyryseen.

Väyrynen on kovassa nosteessa.

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti ja korkeasti koulutettu anesteesia lääkäri ja asun hyvällä ja kalliilla alueella Espoossa. Minäkin äänestän Väyrystä presidentiksi! Koko kansan Paavo 2018!

Vierailija
82/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo on isänmaan asialla koska idänsuhteet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Paavo Go! Lets make Finnland Great Again!

Vierailija
84/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammikuu 29, 2016 11:24

Putkonen: ”Väyrynen hyväksyi minis­te­rinä niele­mättä sen, mitä hän nyt vastustaa”

Perussuomalaisten työmies Matti Putkonen puuttui Työmiehen tuumaustunnilla europarlamentaarikko Paavo Väyrysen (kesk.) täydelliseen takinkääntöön EU-linjauksissaan.

– Väyrynen oli ministerinä ollessaan surutta tärväämässä suomalaisten varoja peräti miljardin verran euron tukipakettiin. Hän oli Vanhasen hallituksessa myös hyväksymässä EU:n suoranaiset harppaukset kohti liittovaltiota Nizzan julistuksen ja Lissabonin sopimuksen muodossa, Putkonen huomauttaa.

– Väyrynen hyväksyi vallassa ollessaan purematta ja nielemättä kaiken sen, mitä hän nyt uutta valtaan pääsyä havitellessaan vastustaa.

https://www.suomenuutiset.fi/putkonen-vayrynen-hyvaksyi-ministerina-nie…

Vierailija
85/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen korkeasti ja akateemisesti koulutettu naiskirurgi jolla on 11 lasta. Lasten tulevaisuuden vuoksi kävin ennakkoäänestämässä Paavoa.  Mieheni äänestää myös Paavoa vaikka kiireellisen tuomarin työnsä vuoksi hän ei ole ehtinyt käydä ennakkoäänestämässä. Olemme myös hyvin varakkaita ja uskomme että Paavo osaisi parhaiten päättää minne päin Suomea meidän verorahamme pitäisi kylvää että saisimme niittää mahdollisimman suuren sadon.  

Vierailija
86/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura tukee Paavoa presidentiksi!

Vierailija
87/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen on ajanut eroa eurosta. Se on kuitenkin eri asia kuin EU:sta eroaminen ja tästähän on Suomessa vaiettu. Kun sotketaan euroero ja EU-ero, sotkeutuu samalla se asia, että eurosta eroaminen on mahdollista. Sillä välin kun keskustelua ei ole käyty, markan palauttamista euron rinnakkaisvaluutaksi on kaikessa hiljaisuudessa kiivaasti vaikeutettu.

Vierailija
88/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo on myös Kekkosen linjalla siksi Paavo !

Vierailija
89/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väyrysellä on aina vain kaksi mielipidettä:

1. Muut ovat väärässä

2. EU pilaa kaiken

Jos näillä avuilla varustettu mies halutaan presidentiksi, niin hyvää 100 vuotta vaan Suomelle.

Eu on vain hyväpalkkaisten byrokraattien suojatyöpaikka joka hankaloittaa ihmisten elämää.

Niin, no. Sellaiset jotka muistavat elämän 80-luvulla ovat kyllä eri mieltä. Mitäs tykkäät kauppojen hedelmä ja vihennesvalikoimista? Eikös olekin mukavaa, kun on tarjolla muutakin kuin perunaa ja naurista? Ja banaaninippukaan ei maksa kymppiä.

Muistanpa hyvinkin 80-luvun. Kansanterveydelle ja muutenkin olisi kyllä parempi, että syötäisiin enempi lanttua ja porkkanaa ja suomalaisia marjoja ja jätettäisiin kaukaa tuodut hedelmät vähemmälle. Niitä syötiin täysin riittävästi 80-luvulla. Yhtään enempää ei tarvita.

voi niitä armaita aikoja kun kurkun kilohinta pompsahti viisinkertaiseksi kesällä siinä vaiheessa kun kotimainen sato valmistui ja tuontikurkut katosivat kaupasta. Jotenkin kummasti tätä nykyä kotimaassakin osataan viljellä kurkkua niin että hinta-laatusuhteessa on jotakin järkeä.

Vierailija
90/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen korkeasti ja akateemisesti koulutettu naiskirurgi jolla on 11 lasta. Lasten tulevaisuuden vuoksi kävin ennakkoäänestämässä Paavoa.  Mieheni äänestää myös Paavoa vaikka kiireellisen tuomarin työnsä vuoksi hän ei ole ehtinyt käydä ennakkoäänestämässä. Olemme myös hyvin varakkaita ja uskomme että Paavo osaisi parhaiten päättää minne päin Suomea meidän verorahamme pitäisi kylvää että saisimme niittää mahdollisimman suuren sadon.  

Minä puolestaan olen oikeasti ihan tavallinen av-mamma ja äänestin jo ennen galluppeja Väyrystä.

Vierailija
91/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottakaahan kun tulee uudet eduskuntavaalit. Väyrynen ja PS saavat eniten ääniä !

Vierailija
92/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo on porukan ainoa valtiomies. Tärkeintä mitä suomi tarvitsee on kieroilla irti eu kauppasaarrosta ja saada venäjän kauppa kuntoon.

Vierailija
93/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Vierailija
94/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin just Väykkää. Olipas muuten populaa äänestämässä.

Vierailija
95/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin just Väykkää. Olipas muuten populaa äänestämässä.

Äänestivätkö kaikki Paavoa vai oliko joukossa mokuttajapersuja?

Vierailija
96/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse päätin jo 2015 kun miehitys alkoi että en koskaan enään äänestä persuja. Persut olivat silloin vallassa ja syypäitä invaasioon. Nyt on Paavon aika palauttaa Suomen itsenäisyys minkä persut tuhosivat.

Tiedät varsin hyvin että uuvatit olivat persuissa vallassa.

Sinä raukka ilmeisesti kuvittelet että jämäpersut ovat lopettaneet valehtelun. Uskot varmaan Jumalan luoneen persujen gradut kirjoitusvirheitä myöten samankaltaisiksi kuin netistä löytyvät aikaisemmat opinnäytetyöt.

Ääni persuille on ääni monikulttuuriselle eurabialle, ääni Paavolle on isänmaallinen ääni itsenäiselle Suomelle.

Olet oikeassa, nyt on tärkeää että kaikki isänmaalliset äänestäisivät Paavoa.

Vierailija
97/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media mustamaalaa paniikissa Väyrystä. Törkeää peliä! Äänestän kiusallanikin Paavoa.

Vierailija
98/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa pitkään mietittyäni olen päättänyt äänestää Paavo Väyrystä tänään töiden jälkeen. Rakastan lapsiani enkä halua että Niinistö ja Haavisto puhuvat pelkästään ilmastonmuutoksesta toisella kierroksella. Maallamme on vakavampiakin ongelmia.

Itse kävin safkiksella äänestämässä Paavoa.

Vierailija
99/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse päätin jo 2015 kun miehitys alkoi että en koskaan enään äänestä persuja. Persut olivat silloin vallassa ja syypäitä invaasioon. Nyt on Paavon aika palauttaa Suomen itsenäisyys minkä persut tuhosivat.

Persuihin yhä luottavat uskovat varmaan Jumalan luoneen persujen gradut kirjoitusvirheitä myöten samankaltaisiksi kuin netistä löytyvät aikaisemmat opinnäytetyöt.

Tohtori Paavo Väyrynen ja rva Vuokko Väyrynen edustavat rehellisiä suomalaisia arvoja.

Vuokko on ihana! Saataisiin tyylikäs maan äiti.

Vierailija
100/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain lampaat äänestää galluppien perusteellla.

Mulle on ollut koko ajan päivän selvää että äänestän Väyrystä,gallupit ei minun mielipiteeseen vaikuta mitään.

Sama juttu! Väyrystä äänestävä äänestää sitäpaitsi galluppeja vastaan. Media yrittää koko ajan lytätä Paavoa ja vähätellä hänen suosiotaan. Eivät ne Trumpin menestystäkään pystyneet ennustamaan. Brexit, Trump ja Väyrynen ilmiö on voittoisa!

Ei tuo brexit nyt kovin vahvasti ole mennyt. Sen kannattajat tappelevat nyt keskenään keskustelupalstoilla, kun luvatut säästöt eivät toteudukaan. Työpaikkoja lähtee nyt UK:sta pois viikoittain. Hyvin menee. Nyt melkein kaikki urpoimmatkin itsenäisyyshörhöt ovat tajunneet, että heitä kusetettiin.

No, huonoa hiihtokenkää. Tätä varten meillä on edustuksellinen demokratia, jossa äänestetyt ihmiset joilla on muita enemmän tietoa asioista päättävät tärkeistä asioista. Kansanäänestykset sopivat lähinnä kansallispullan valintaan, koska niihin äänestetään aina mutuna.

Sääli että UK:ssa tämä tajuttiin vasta katastrofin jälkeen.

Paavo yhdistäisi Suomen kansan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä