Taidankin äänestää Väyrystä!
En vielä eilen aamulla tiennyt että äänestän Väyrystä. Ajattelin että äänestän Huhtasaarta mutta vaihdan Väyryseen.
Väyrynen on kovassa nosteessa.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsin lohkaisit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaaren hehkuttajat taisivat vähän pettyä siihen että Laura ei pärjää haastatteluissa ja tenteissä ja nyt tuli sitten vielä tämä gradun sössiminenkin esille. Taitaa aika moni wt siirtyä kannattamaan Paavoa.
Voi vaan ihmetellä tällaisten ihmisten typeryyttä. Antaa äänensä kahdelle surkeimmalle ehdokkaalle. Eikä mitään hyötyä. Suomen kansan enemmistö ei äänestä Väyrystä, Huhtasaarta tai Vanhasta. Joka tapauksessa hajaäänet jakautuvat nyt niin tehokkaasti, että Niinistö voittaa anyway.
Väyrynen on ehdokkaista paras mitattiin sitä millä mittarilla hyvänsä.
Heh heh. Ehkä sellainen Lapin kansan presidentti.
Olen hesalainen nuori kaunis akateemisesti koulutettu nainen ja äänestän Väyrystä.
Vielä pahempi - on mennyt kallis koulutus kankkulan kaivoon. Ehkä kelpaat jollekin panopuuksi?
Ottaako pattiin että tohtori jyrää.
Vitsin lohkaisit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaaren hehkuttajat taisivat vähän pettyä siihen että Laura ei pärjää haastatteluissa ja tenteissä ja nyt tuli sitten vielä tämä gradun sössiminenkin esille. Taitaa aika moni wt siirtyä kannattamaan Paavoa.
Voi vaan ihmetellä tällaisten ihmisten typeryyttä. Antaa äänensä kahdelle surkeimmalle ehdokkaalle. Eikä mitään hyötyä. Suomen kansan enemmistö ei äänestä Väyrystä, Huhtasaarta tai Vanhasta. Joka tapauksessa hajaäänet jakautuvat nyt niin tehokkaasti, että Niinistö voittaa anyway.
Väyrynen on ehdokkaista paras mitattiin sitä millä mittarilla hyvänsä.
Heh heh. Ehkä sellainen Lapin kansan presidentti.
Vai Venäjän presidentti?
Vain lampaat äänestää galluppien perusteellla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollut koko ajan päivän selvää että äänestän Väyrystä,gallupit ei minun mielipiteeseen vaikuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollut koko ajan päivän selvää että äänestän Väyrystä,gallupit ei minun mielipiteeseen vaikuta mitään.
Sama juttu! Väyrystä äänestävä äänestää sitäpaitsi galluppeja vastaan. Media yrittää koko ajan lytätä Paavoa ja vähätellä hänen suosiotaan. Eivät ne Trumpin menestystäkään pystyneet ennustamaan. Brexit, Trump ja Väyrynen ilmiö on voittoisa!
Olen ollut vähän kahden vaiheilla, Väyrynen vai Huhtasaari. Paavoksi kääntyi oikein heittäen. Paavo on myös aika komea.
Voiko tässä vaiheessa vielä vetäytyä kisasta pois?
Vanhasen kannattais luovuttaa ja ohjata äänet Paavolle.
Itse päätin jo 2015 kun miehitys alkoi että en koskaan enään äänestä persuja. Persut olivat silloin vallassa ja syypäitä invaasioon. Nyt on Paavon aika palauttaa Suomen itsenäisyys minkä persut tuhosivat.
Kävin jo äänestämässä. En äänestänyt Paavoa, mut olisi ehkä pitänyt. Raskaushormonit.
Tässä esimerkki kuinka gallupeilla ohjataan äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse päätin jo 2015 kun miehitys alkoi että en koskaan enään äänestä persuja. Persut olivat silloin vallassa ja syypäitä invaasioon. Nyt on Paavon aika palauttaa Suomen itsenäisyys minkä persut tuhosivat.
Persuihin yhä luottavat uskovat varmaan Jumalan luoneen persujen gradut kirjoitusvirheitä myöten samankaltaisiksi kuin netistä löytyvät aikaisemmat opinnäytetyöt.
Tohtori Paavo Väyrynen ja rva Vuokko Väyrynen edustavat rehellisiä suomalaisia arvoja.
Väyrysellä on aina vain kaksi mielipidettä:
1. Muut ovat väärässä
2. EU pilaa kaiken
Jos näillä avuilla varustettu mies halutaan presidentiksi, niin hyvää 100 vuotta vaan Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vähän kahden vaiheilla, Väyrynen vai Huhtasaari. Paavoksi kääntyi oikein heittäen. Paavo on myös aika komea.
Ääni Lauralle on ääni monikulttuuriselle eurabialle, ääni Paavolle on isänmaallinen ääni itsenäiselle Suomelle. Minulle valinta on helppo.
Vierailija kirjoitti:
1. Muut ovat väärässä
2. EU pilaa kaiken
Jos näillä avuilla varustettu mies halutaan presidentiksi, niin hyvää 100 vuotta vaan Suomelle.
Eu on vain hyväpalkkaisten byrokraattien suojatyöpaikka joka hankaloittaa ihmisten elämää.
Ei gallupit vaikuta. Paavo on ollut hyvä viimeaikaisissa haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Muut ovat väärässä
2. EU pilaa kaiken
Eu on vain hyväpalkkaisten byrokraattien suojatyöpaikka joka hankaloittaa ihmisten elämää.
Niin, no. Sellaiset jotka muistavat elämän 80-luvulla ovat kyllä eri mieltä. Mitäs tykkäät kauppojen hedelmä ja vihennesvalikoimista? Eikös olekin mukavaa, kun on tarjolla muutakin kuin perunaa ja naurista? Ja banaaninippukaan ei maksa kymppiä.
Väyrynen on aivan helvetin vanha. Tuon ikäisellä miehellä on vanhan miehen aatteet. Älä äänestä sota-ajan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän väitellyttä, sillä olen itsekin väitellyt.
Samoin perustein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Muut ovat väärässä
2. EU pilaa kaiken
Niin, no. Sellaiset jotka muistavat elämän 80-luvulla ovat kyllä eri mieltä. Mitäs tykkäät kauppojen hedelmä ja vihennesvalikoimista? Eikös olekin mukavaa, kun on tarjolla muutakin kuin perunaa ja naurista? Ja banaaninippukaan ei maksa kymppiä.
Muistanpa hyvinkin 80-luvun. Kansanterveydelle ja muutenkin olisi kyllä parempi, että syötäisiin enempi lanttua ja porkkanaa ja suomalaisia marjoja ja jätettäisiin kaukaa tuodut hedelmät vähemmälle. Niitä syötiin täysin riittävästi 80-luvulla. Yhtään enempää ei tarvita.
No, ei todellakaan tälle yya-miehelle! Huhtasaarelle vaan kaikkien konservatiivien äänet!