Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidankin äänestää Väyrystä!

Vierailija
19.01.2018 |

En vielä eilen aamulla tiennyt että äänestän Väyrystä. Ajattelin että äänestän Huhtasaarta mutta vaihdan Väyryseen.

Väyrynen on kovassa nosteessa.

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei todellakaan tälle yya-miehelle! Huhtasaarelle vaan kaikkien konservatiivien äänet!

Vierailija
42/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsin lohkaisit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaaren hehkuttajat taisivat vähän pettyä siihen että Laura ei pärjää haastatteluissa ja tenteissä ja nyt tuli sitten vielä tämä gradun sössiminenkin esille. Taitaa aika moni wt siirtyä kannattamaan Paavoa.

Voi vaan ihmetellä tällaisten ihmisten typeryyttä. Antaa äänensä kahdelle surkeimmalle ehdokkaalle. Eikä mitään hyötyä. Suomen kansan enemmistö ei äänestä Väyrystä, Huhtasaarta tai Vanhasta. Joka tapauksessa hajaäänet jakautuvat nyt niin tehokkaasti, että Niinistö voittaa anyway.

Väyrynen on ehdokkaista paras mitattiin sitä millä mittarilla hyvänsä.

Heh heh. Ehkä sellainen Lapin kansan presidentti. 

Olen hesalainen nuori kaunis akateemisesti koulutettu nainen ja äänestän Väyrystä.

Vielä pahempi - on mennyt kallis koulutus kankkulan kaivoon. Ehkä kelpaat jollekin panopuuksi?

Ottaako pattiin että tohtori jyrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsin lohkaisit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaaren hehkuttajat taisivat vähän pettyä siihen että Laura ei pärjää haastatteluissa ja tenteissä ja nyt tuli sitten vielä tämä gradun sössiminenkin esille. Taitaa aika moni wt siirtyä kannattamaan Paavoa.

Voi vaan ihmetellä tällaisten ihmisten typeryyttä. Antaa äänensä kahdelle surkeimmalle ehdokkaalle. Eikä mitään hyötyä. Suomen kansan enemmistö ei äänestä Väyrystä, Huhtasaarta tai Vanhasta. Joka tapauksessa hajaäänet jakautuvat nyt niin tehokkaasti, että Niinistö voittaa anyway.

Väyrynen on ehdokkaista paras mitattiin sitä millä mittarilla hyvänsä.

Heh heh. Ehkä sellainen Lapin kansan presidentti. 

Vai Venäjän presidentti?

Vierailija
44/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lampaat äänestää galluppien perusteellla.

Vierailija
45/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ollut koko ajan päivän selvää että äänestän Väyrystä,gallupit ei minun mielipiteeseen vaikuta mitään.

Vierailija
46/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ollut koko ajan päivän selvää että äänestän Väyrystä,gallupit ei minun mielipiteeseen vaikuta mitään.

Sama juttu! Väyrystä äänestävä äänestää sitäpaitsi galluppeja vastaan. Media yrittää koko ajan lytätä Paavoa ja vähätellä hänen suosiotaan. Eivät ne Trumpin menestystäkään pystyneet ennustamaan. Brexit, Trump ja Väyrynen ilmiö on voittoisa!

Vierailija
47/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vähän kahden vaiheilla, Väyrynen vai Huhtasaari. Paavoksi kääntyi oikein heittäen. Paavo on myös aika komea.

Vierailija
48/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tässä vaiheessa vielä vetäytyä kisasta pois?

Vanhasen kannattais luovuttaa ja ohjata äänet Paavolle.

Vierailija
49/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätin jo 2015 kun miehitys alkoi että en koskaan enään äänestä persuja. Persut olivat silloin vallassa ja syypäitä invaasioon. Nyt on Paavon aika palauttaa Suomen itsenäisyys minkä persut tuhosivat.

Vierailija
50/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo äänestämässä. En äänestänyt Paavoa, mut olisi ehkä pitänyt. Raskaushormonit.

Vierailija
51/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki kuinka gallupeilla ohjataan äänestäjiä.

Vierailija
52/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse päätin jo 2015 kun miehitys alkoi että en koskaan enään äänestä persuja. Persut olivat silloin vallassa ja syypäitä invaasioon. Nyt on Paavon aika palauttaa Suomen itsenäisyys minkä persut tuhosivat.

Persuihin yhä luottavat uskovat varmaan Jumalan luoneen persujen gradut kirjoitusvirheitä myöten samankaltaisiksi kuin netistä löytyvät aikaisemmat opinnäytetyöt.

Tohtori Paavo Väyrynen ja rva Vuokko Väyrynen edustavat rehellisiä suomalaisia arvoja.

Vierailija
53/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrysellä on aina vain kaksi mielipidettä:

1. Muut ovat väärässä

2. EU pilaa kaiken

Jos näillä avuilla varustettu mies halutaan presidentiksi, niin hyvää 100 vuotta vaan Suomelle.

Vierailija
54/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vähän kahden vaiheilla, Väyrynen vai Huhtasaari. Paavoksi kääntyi oikein heittäen. Paavo on myös aika komea.

Ääni Lauralle on ääni monikulttuuriselle eurabialle, ääni Paavolle on isänmaallinen ääni itsenäiselle Suomelle. Minulle valinta on helppo.

Vierailija
55/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Muut ovat väärässä

2. EU pilaa kaiken

Jos näillä avuilla varustettu mies halutaan presidentiksi, niin hyvää 100 vuotta vaan Suomelle.

Eu on vain hyväpalkkaisten byrokraattien suojatyöpaikka joka hankaloittaa ihmisten elämää.

Vierailija
56/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei gallupit vaikuta. Paavo on ollut hyvä viimeaikaisissa haastatteluissa.

Vierailija
57/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Muut ovat väärässä

2. EU pilaa kaiken

Eu on vain hyväpalkkaisten byrokraattien suojatyöpaikka joka hankaloittaa ihmisten elämää.

Niin, no. Sellaiset jotka muistavat elämän 80-luvulla ovat kyllä eri mieltä. Mitäs tykkäät kauppojen hedelmä ja vihennesvalikoimista? Eikös olekin mukavaa, kun on tarjolla muutakin kuin perunaa ja naurista? Ja banaaninippukaan ei maksa kymppiä.

Vierailija
58/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen on aivan helvetin vanha. Tuon ikäisellä miehellä on vanhan miehen aatteet. Älä äänestä sota-ajan lapsia. 

Vierailija
59/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän väitellyttä, sillä olen itsekin väitellyt.

Samoin perustein.

Vierailija
60/165 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Muut ovat väärässä

2. EU pilaa kaiken

Niin, no. Sellaiset jotka muistavat elämän 80-luvulla ovat kyllä eri mieltä. Mitäs tykkäät kauppojen hedelmä ja vihennesvalikoimista? Eikös olekin mukavaa, kun on tarjolla muutakin kuin perunaa ja naurista? Ja banaaninippukaan ei maksa kymppiä.

Muistanpa hyvinkin 80-luvun. Kansanterveydelle ja muutenkin olisi kyllä parempi, että syötäisiin enempi lanttua ja porkkanaa ja suomalaisia marjoja ja jätettäisiin kaukaa tuodut hedelmät vähemmälle. Niitä syötiin täysin riittävästi 80-luvulla. Yhtään enempää ei tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän