Maria Veitola ja Mette & Miklu
Täällä ollaan valmiina ihmettelemään Kaivopuistolaista arkea :)
Kommentit (668)
Kuinka pitkä Metti on? Entä Maria? Eikös Maria ole 165-168cm, ja Metti näytti olevan max 5cm pidempi? Luulin että Metti on 180cm.
Vierailija kirjoitti:
miksi tytölle puhutaan ruotsia?
Miklu on suomenruotsalainen.
miklu on ollu aikamoinen playboi ennen mettiä.
Suloinen tuo Lukas! Tytär taas...noh en sano mitään.
Ei kyllä mitenkään kovin välkyn oloinen pariskunta Miklu ja Metti...
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla tuo miljoona-asuno on ostettu?
Miklun miljoonilla.
Haluan muuttaa tonne, järjettömän hieno kämppä!!
En ymmärrä miksi miehet kiinnostuvat Metin oloisista naisista...Laiha kuin tikku, valju ja tylsä. Kaunis katsella tietenkin mutta ei mitään seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miklun miljoonilla.
Miten suomalaisella, maailman mittakaavassa nobodylla joka ei koskaan pelannut edes Chämppärissä, voi olla miljoonia sijoittaa pelkästään asuntoon?
Siis totally bitch ättityyd tolla Mettillä. Ja uusi (ei edes itse tienattu) raha haisee ihan helkkarin kauas. Joo, voivat asua Kaivarissa, mutta eivät silti tule sinne koskaan sopimaan.
Missä ihanassa puistossa tms olivat?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs luulet jos huippujalkapalloilijan uraa on nyt kestänyt vuodesta -97 eli yli 20 v. Kaikki ei ole tuhlareita vaan osaavat sijoittaa. Good for you Miklu.
olishan tuo metti terveemmän näkönen kymmenen kiloa painavempana
Mulla on ikävä Dannyä ja Eerikaa, tää pari on tyhjää täynnä.
Kaiken lisäks Metillä on mariseva tyyli puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs luulet jos huippujalkapalloilijan uraa on nyt kestänyt vuodesta -97 eli yli 20 v. Kaikki ei ole tuhlareita vaan osaavat sijoittaa. Good for you Miklu.
Huippujalkapalloiluja on Neymar ja Klose, Forssell ei ole koskaan ollut edes Balotelli...
Maria vittuilee täpöllä. Inhoon tota tyyliä, tod.
Onko Metillä ammattia tai koulutusta?
Metti on TEMPERAMENTTINEN :D Juupa juu. Ihana stadiässä puheessa.
Metti puhuu narisemalla kuin melkeinpä kaikki tämän ikäiset. Kamalat nokiharjat silmissä, perse ruma, mutta muuten jees.
tytär vääntää isäänsä nenästä ja isukki vaan nauraa.. väärin :/ oon ihan varma ettei noi komenna ollenkaan lapsiaan.