Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaikka olisi kaunis ja hoikka ja lapset muuttaneet pois kotoa?

• ylös 11
  • alas 11

Sivut

Kommentit (57)

Niin nähty

On. Omanikäiset vapaat miehet haluavat itseään nuoremman naisen. Ne muutamat, joille kelpaa vanhempi rouva, ovat itse marginaaliin jääneitä. Koska. Valitse haluamasi vaihtoehto: alkoholismi, mt-ongelmat, läheisyyden pelko, sitoutumisen pelko jne.

• ylös 24
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos kyykkäät vielä peppuun vähän muotoa hoikkuuden lisäksi, niin sinulla on paljonkin ottajia. (Miesten) maailma on valitettavasti ulkonäkökeskeistä. Aina näitä ihan kivoja ns. toisen kierroksen miehiä löytyy, niitä voi olla leskiäkin jo joukossa. Ja 50-vuotialla on laaja skaala ottaa mies. Esim. mies iältään väliltä 45-60.

• ylös 11
  • alas 13
Vierailija

Kyllä siltä tuntuu. 

Vapaina tässä iässä ovat lähinnä päihdeongelmaiset, joilla viisi lasta neljän naisen kanssa (näin kärjistetysti). 

Kunnolliset, tasokkaat samanikäiset miehet haluavat ainakin kymmenen vuotta nuoremman. Ja saavatkin. 

Eli olisi tyydyttävä yli kuusikymppiseen ukkoon tai jopa vanhempaan, jos mielii jotain ryhtiä miehessä. 

Joitain onnenpotkuja olen kyllä todistanut elämässä. Ystäväni myös 50-vuotias on jo pari vuotta ollut yhdessä vähän nuoremman kanssa. 

Eli kannustaa vielä etsimään tai olemaan silmät avoinna ainakin. Tämä ei tarkoita Tinderiä, vaan oikeata elämää. 

• ylös 29
  • alas 4
Vierailija

Höpö höpö. kyllä miehiä saa vielä näinkin "vanhana" olen 56 v, pari vuotta sitten löytyi ihana mies lavatantsuista :D Se on vaan osattava mennä oikeisiin paikkoihin, baarit kannattaa kiertää kaukaa, siellä on itseni ikäiset miehet tosi kyynisiä ja elämäänsä kyllästyneitä, tai sitten karanneita surkeita ukkomiehiä. Lavatansseissa tapaa tanssitaitoisia mukavia, selviä kivoja miehiä, sinne vaan, kyllä löytyy kun tanssihame heilahtaa ja tangoon taivuttaa ihana tanssisyli :)

• ylös 26
  • alas 5
Vierailija

Niin nähty kirjoitti:
On. Omanikäiset vapaat miehet haluavat itseään nuoremman naisen. .

Saahan sitä haluta.
Vaikka kuun taivaalta.
Ne nuoremmat naiset haluavat myöskin itseään nuoremman miehen.

Usko jo, huru-ukko!

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Ap tässä..kyllä olen kaunis, mutta vietän kaiken aikani kotona ja UFFilla.Pidän kissoista joita minulla on 3 kpl belzebuub mirri ja keisarinna.Asuntoni tuoksuu kissanpissalle ja vanhoille vaatteille.Sain facebookissa profiilikuvastani 6 tykkäystä.Äitini sanoi että olen oikein gaunis.Älykkyysosamääräni testattiin lapsena ja se oli 109.

• ylös 5
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. kyllä miehiä saa vielä näinkin "vanhana" olen 56 v, pari vuotta sitten löytyi ihana mies lavatantsuista :D Se on vaan osattava mennä oikeisiin paikkoihin, baarit kannattaa kiertää kaukaa, siellä on itseni ikäiset miehet tosi kyynisiä ja elämäänsä kyllästyneitä, tai sitten karanneita surkeita ukkomiehiä. Lavatansseissa tapaa tanssitaitoisia mukavia, selviä kivoja miehiä, sinne vaan, kyllä löytyy kun tanssihame heilahtaa ja tangoon taivuttaa ihana tanssisyli :)

Harrastatko kyykkäystä? vierailija 3

Vierailija

[quote=Vierailija]Ei 50v ole enää kaunis.[/quote

Ikäisekseen kaunis...korjataanko sit näin? Ja kyllä on paljon kauniita 5- kymppisiä. Jos tyttäreni ex sanoi minua pari vuotta sitten milfiksi, niin en ehkä ihan kauheen rumakaan ole. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä siltä tuntuu. 

Vapaina tässä iässä ovat lähinnä päihdeongelmaiset, joilla viisi lasta neljän naisen kanssa (näin kärjistetysti). 

Kunnolliset, tasokkaat samanikäiset miehet haluavat ainakin kymmenen vuotta nuoremman. Ja saavatkin. 

Eli olisi tyydyttävä yli kuusikymppiseen ukkoon tai jopa vanhempaan, jos mielii jotain ryhtiä miehessä. 

Joitain onnenpotkuja olen kyllä todistanut elämässä. Ystäväni myös 50-vuotias on jo pari vuotta ollut yhdessä vähän nuoremman kanssa. 

Eli kannustaa vielä etsimään tai olemaan silmät avoinna ainakin. Tämä ei tarkoita Tinderiä, vaan oikeata elämää. 

Millaista oikeaa elämää on jakomäki/kontula akselilla, kerro esimerkki?

• ylös 2
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo.. kiva. 

Kaipaan kuitenkin jotain älyllisempää yhdessäoloa. 

Siksi ei löydy. Minulla ei tanssihame heilahda :)

• ylös 17
  • alas 5
suomi on pieni

Suomessa on miehiä vähän (väkiluku). Ulkomaat kun lasket mukaan, niin enemmän väkeä, ehkä sinkkujakin. Mutta eri asia mitä haluamasi mies on sisäisesti ja arvot

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap tässä..kyllä olen kaunis, mutta vietän kaiken aikani kotona ja UFFilla.Pidän kissoista joita minulla on 3 kpl belzebuub mirri ja keisarinna.Asuntoni tuoksuu kissanpissalle ja vanhoille vaatteille.Sain facebookissa profiilikuvastani 6 tykkäystä.Äitini sanoi että olen oikein gaunis.Älykkyysosamääräni testattiin lapsena ja se oli 109.

Ei ollut ap! T. Ap.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Älkää antako muesten huijata teitä siihen, että pitää katsella vanhempia miehiä. Katse kohti nuorempia miehiä. Hulluinta on ottaa vanhempi mies, sillä pian huomaa olevansa omaishoitaja.

• ylös 27
  • alas 6
Vierailija

suomi on pieni kirjoitti:
Suomessa on miehiä vähän (väkiluku). Ulkomaat kun lasket mukaan, niin enemmän väkeä, ehkä sinkkujakin. Mutta eri asia mitä haluamasi mies on sisäisesti ja arvot

Suomessa on paljon kuumia tummia miehiä jotka ottavat sinyt heti!

reni

Altzhaimer][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 50v ole enää kaunis.[/quote

Ikäisekseen kaunis...korjataanko sit näin? Ja kyllä on paljon kauniita 5- kymppisiä. Jos tyttäreni ex sanoi minua pari vuotta sitten milfiksi, niin en ehkä ihan kauheen rumakaan ole. Ap.

Oma lapsi eiVALEHTELE...jos oma lapsi kutsuu kuumaksi PUUMAKSI..niin se on jumalan tosi....minun äitini kutsuu minua gauniiksi.senkin KAKKAPYLLY!

Se oli tyttäreni ex poikkis, eikä tyttäreni. Olivat silloin jo eronneet ja baarissa tuli kehumaan. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Av kannattaisi myös kiertää kaukaa. Täällä on naiset jo nuorena kyynistyneet.

Ap:lle: itse löysin 56-vuotiaana 52-vuotiaan miehen töiden kautta. Mahdollista siis on.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Mitä järkeä ottaa muuten itseä nuorempi mies? Jos otat esim. 5 vuotta itseäsi nuoremman miehen, niin hän sitten vastaavasti vilkuileen 5 vuotta itseään eli 10 vuotta sinua nuorempia naisia. Saat olla koko ajan varpailaan, että milloin ukko pettää tai lähtee itseään nuoremman matkaan. Suosittelen ottamaan oman itsesi ikäisen miehen tai 2-3 vuotta vanhemman.

• ylös 5
  • alas 19

Sivut