Onko 50-v naisen ihan turha kuvitella enää löytävänsä normaalia miestä?
Vaikka olisi kaunis ja hoikka ja lapset muuttaneet pois kotoa?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. kyllä miehiä saa vielä näinkin "vanhana" olen 56 v, pari vuotta sitten löytyi ihana mies lavatantsuista :D Se on vaan osattava mennä oikeisiin paikkoihin, baarit kannattaa kiertää kaukaa, siellä on itseni ikäiset miehet tosi kyynisiä ja elämäänsä kyllästyneitä, tai sitten karanneita surkeita ukkomiehiä. Lavatansseissa tapaa tanssitaitoisia mukavia, selviä kivoja miehiä, sinne vaan, kyllä löytyy kun tanssihame heilahtaa ja tangoon taivuttaa ihana tanssisyli :)
Miehen ei kannata mennä tanssilavalle, jos ei ole mestaritanssija. Aloittelija saa kyräileviä katseita ja enintään joku säälistä tanssii tyylillä: kiva kun aloitit uuden harrastuksen, mutta älä tule enää haaskaamaan aikaamme ennen kuin olet pro
En tiedä miten hieman vanhemmat miehet näkevät naiset, sillä heillähän on vähemmän testosteronia, mutta näin hiukan alle 30v miehenä naisten puoleensavetävyys loppuu kuin seinään +35v naisten kohdalla. Ero on kuin päivällä ja yöllä kun näkee nuoren 24v naisen verrattuna 37v naiseen. Vanhemmista naisista kyllä pystyy aistimaan joskus sellaisen "jos tuo olisi 23v niin ihastuisin varmasti", mutta nyt kun ovat +35v, sisälläni ei herää mitään ns. paloa naista kohtaan. Nuoremmat naiset sitten ovat niitä jotka saavat sydämen sykkimään ja herättävät haluja sekä unelmia parisuhteesta ja yhteisestä elämästä.
Mutta joo, eiköhän se ole vain biologiaa!
Koska miehet kuolevat nuorempina, asioiden oikea järjestys on että viisikymppinen nainen ja nelikymppinen mies pariutuvat.
Yhtä vaikeaa kuin kaikenikäisille yli 25-vuotiailla. Siitä alaspäin miehiä riittää jotka eivät vieläkuitenkaan halua sitoutua.
+-0
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä ottaa muuten itseä nuorempi mies? Jos otat esim. 5 vuotta itseäsi nuoremman miehen, niin hän sitten vastaavasti vilkuileen 5 vuotta itseään eli 10 vuotta sinua nuorempia naisia. Saat olla koko ajan varpailaan, että milloin ukko pettää tai lähtee itseään nuoremman matkaan. Suosittelen ottamaan oman itsesi ikäisen miehen tai 2-3 vuotta vanhemman.
Kaikki miehet vilkuilevat.
Nettitreffeissä tutustuin useampaan ok mieheen, jotka lähellä omaa ikääni. Mutta mutta... ne, jotka oikeasti etsivät parisuhdetta (erotuksena pussientyhjentäjistä), olivat joko yksinkertaisia juntteja tai muuten reppanoita. Päihdeongelmaiset onnistuin karsimaan, joku lievä mt-tapaus pääsi vielä treffeille.
Minun "rasitteeni" on tietysti ylempi korkeakoulututkinto ja kansainvälinen elämäni. Nuo miehet olivat kaikki vähemmän koulutettuja ja varsinkin maalaiset olivat ehkä nuorina käyneet kerran-pari pakettimatkalla. Kielitaitoa ei löytynyt kuin teoriassa. Joo, niitä tanssijoita oli kyllä, mutta kun ei heilahda minunkaan tutuni helma.
En siis onnistunut vuosien saatossa löytämään sitä henkisesti kypsää, älykästä ja fiksua miestä. Eipä heitä ollut monta tarjollakaan, ja tuli mieleen, että joku "vika" heissäkin kai sitten on, kun ovat eronneet nuoruuden vaimostaan - tai vaimo jättänyt.
Nyt sanotte, että nuo miehet hakevat nuorempaa, ja jos näin on, eivät he sitten olisikaan niin kypsiä ja fiksuja kuin edellytän.
Summa summarum: ihmeen kautta voi löytyä itselle sopiva mätsi, todennäköisemmin ei löydy.
Nuoremmista miehistä löytyy ottajia.
T. N46 + M23
Vierailija kirjoitti:
T. N46 + M23
Niinpä!
T: N53 + M31
No minä olen 50, en ole erityisen kaunis ja pyöreyttäkin löytyy ja kotoa opiskelijalapsi. Jo kaksi vuotta olen seurustellut nettitreffeillä tapaamani miehen kanssa, joka on kyllä minua kymmenen vuotta vanhempi, mutta paljon parempikuntoisempi.
Molemmat olemme akateemisia, pidämme samanlaisista asioista, ymmärrämme toistemme aloja, nautimme älykkäistä keskusteluista, matkustamme, liikumme luonnossa - ja nautimme hyvästä seksielämästämme. Emmekä suunnittele yhteen muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N46 + M23
Niinpä!
Harmi vain kun, ette voi suunnitella heidän kanssaan kivaa vanhuutta ja yhteistä tulevaisuutta. Tälläkin hetkellä roikkuvat todnäk. jossain Tinderissä. Viimeistään kun 60-v tulee mittariin ja rupsahtaminen etnee, niin nämä miehet ovat vielä alle 4-kymppisiä. Ottavat sitten itselleen raikkaan uuden 3-kymppisen, puolet nuoremman emännän.
Tuttuni 55 v. tapasi luokkakokouksessa tms. nuoruuden kaverinsa samoista porukoista, molemmat olivat eronneet ja nyt seurustelevat.
Ihanaa! Olen aivan samanlainen kuin sinä ja haluaisin itsellenikin tuollaisen suhteen. Onnea ja menestystä teille!
Vierailija kirjoitti:
Nettitreffeissä tutustuin useampaan ok mieheen, jotka lähellä omaa ikääni. Mutta mutta... ne, jotka oikeasti etsivät parisuhdetta (erotuksena pussientyhjentäjistä), olivat joko yksinkertaisia juntteja tai muuten reppanoita. Päihdeongelmaiset onnistuin karsimaan, joku lievä mt-tapaus pääsi vielä treffeille.
Minun "rasitteeni" on tietysti ylempi korkeakoulututkinto ja kansainvälinen elämäni. Nuo miehet olivat kaikki vähemmän koulutettuja ja varsinkin maalaiset olivat ehkä nuorina käyneet kerran-pari pakettimatkalla. Kielitaitoa ei löytynyt kuin teoriassa. Joo, niitä tanssijoita oli kyllä, mutta kun ei heilahda minunkaan tutuni helma.
En siis onnistunut vuosien saatossa löytämään sitä henkisesti kypsää, älykästä ja fiksua miestä. Eipä heitä ollut monta tarjollakaan, ja tuli mieleen, että joku "vika" heissäkin kai sitten on, kun ovat eronneet nuoruuden vaimostaan - tai vaimo jättänyt.
Nyt sanotte, että nuo miehet hakevat nuorempaa, ja jos näin on, eivät he sitten olisikaan niin kypsiä ja fiksuja kuin edellytän.
Summa summarum: ihmeen kautta voi löytyä itselle sopiva mätsi, todennäköisemmin ei löydy.
Kun katselee avioerofrekvenssejä niin eiköhän niitä hyviä miehiä ole samalla lailla kuin hyviä naisiakin kaikissa ikäluokissa, ei vika ja syy eroon ole aina miehessä, eikö enemmänkin ihmisten erilaisuudessa ja muuttumisessa vuosien myötä? Itse olen kaltaisesi, korkeasti koulutettu ja kv.vuodet viettänyt ennen Suomeen paluuta ja löysin kaltaiseni jonkun vuoden jälkeen erottuani. Aika lailla kiinni itsestä: onko kyynistynyt, jumahtanut omiin kaavoihin ja kuvioihin vai kykeneekö aidosti uuteen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä ottaa muuten itseä nuorempi mies? Jos otat esim. 5 vuotta itseäsi nuoremman miehen, niin hän sitten vastaavasti vilkuileen 5 vuotta itseään eli 10 vuotta sinua nuorempia naisia. Saat olla koko ajan varpailaan, että milloin ukko pettää tai lähtee itseään nuoremman matkaan. Suosittelen ottamaan oman itsesi ikäisen miehen tai 2-3 vuotta vanhemman.
Kaikki miehet vilkuilevat.
Tämä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N46 + M23
Niinpä!
Harmi vain kun, ette voi suunnitella heidän kanssaan kivaa vanhuutta ja yhteistä tulevaisuutta. Tälläkin hetkellä roikkuvat todnäk. jossain Tinderissä. Viimeistään kun 60-v tulee mittariin ja rupsahtaminen etnee, niin nämä miehet ovat vielä alle 4-kymppisiä. Ottavat sitten itselleen raikkaan uuden 3-kymppisen, puolet nuoremman emännän.
Aina kun mies on pariskunnan nuorempi, muut miehet lällättävät, että jättää se sut kumminkin. Jättäkööt! Mutta nyt nautin täysillä. Ja kiva vanhuus vietetään tyttökavereitten kanssa matkustellen.
Mä olen tavallisen näköinen, normaalibmi, eronnut pitkästä liitosta eikä lapsia.
Kaivan tanssikengät komerosta ja lähden tanssimaan.
Jospa sieltä löytyy mulle kaveri.
Ei ole turha kuvitella. Jos olet hyvännäköinen ja otat poskeen, kyllä sinulla vientiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N46 + M23
Niinpä!
En suunnittele vanhuutta, tulee kun tulee. Yhteinen tulevaisuus? Sekin tulee jos tulee, nyt elän tätä päivää vetelemättä sen kummempia suuntaviivoja tulevaan. Mukavasti on mennyt liki 7 v kuitenkin :)
T: N53
Kummitätini löysi viisikymppisenä hyvän raittiin miehen. Ovat nyt olleet noin 15 vuotta yhdessä. Samoin työkaverini löysi uuden, pari vuotta seurustelleet, tosin tämä mies on mielestäni hieman tyhmä, mutta jos itse tykkää niin ei siinä mitään.
Lapsena muistan kun tallin vanha mummu alkoi noin 80-vuotiaana seurustella lähellä asuvan pappan kanssa (molemmat leskiä), voi sitä kolmi-nelikymppisten paheksuntaa ja juoruilua!
Asun Munkassa ja olen töissä keskustassa, joten en tiedä. Vaikka olen Helsingissä asunut ikäni, niin Kontulassa ja Jakomäessä olen käynyt vain lasten harrastusten merkeissä pari kertaa.
Olettaisin kuitenkin, että ne luuserit ovat joka puolella aika samanlaisia. Eli kuten sanoin järjestään päihdeongelmaisia, jo monet suhteet kokeneet vielä lapsineen elatuksen piirissä.
Vaikeaa siis, mutten vielä sano että mahdotonta.