Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50-v naisen ihan turha kuvitella enää löytävänsä normaalia miestä?

Vierailija
18.01.2018 |

Vaikka olisi kaunis ja hoikka ja lapset muuttaneet pois kotoa?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis haluaisit kyllä kelvata kaikille ja tulla hyväksytyksi, mutta muita luokittelet sen sijaan surutta jo valmiiksi jo ennalta 'epänormaaleiksi' ihmisinä  ja siis sinulle kelpaamattomiksi tapauksiksi ?

Vierailija
42/57 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 51 kun tapasin nykyisen miesystäväni. En tiedä mitä varten mainitsit ulkonäköön liittyvät asiat, jos haet normaalia miestä. Tämän ikäiset miehet  ovat joko normaaleja eli realisteja tai sitten ikisinkkuja, jotka hakevat kauniita ja hoikkia naisia, joita he seuraavat somessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmista miehistä löytyy ottajia.

T. N46 + M23

Niinpä!

T: N53 + M31

Harmi vain kun, ette voi suunnitella heidän kanssaan kivaa vanhuutta ja yhteistä tulevaisuutta. Tälläkin hetkellä roikkuvat todnäk. jossain Tinderissä. Viimeistään kun 60-v tulee mittariin ja rupsahtaminen etnee, niin nämä miehet ovat vielä alle 4-kymppisiä. Ottavat sitten itselleen raikkaan uuden 3-kymppisen, puolet nuoremman emännän. 

"Vilkuilevat, ottavat, vaihtavat"?

ihan kuin joissain omis armeija ihmisiä ja naisia, jotka ovat vain "otettavissa" ja odottavat vaihtamistaan vanhan kurttuisen mummon tilalle! Kun samaan aikaan alle 69-v miehissä on enemmän sinkkuja miehiä kuin naisia. Herätkää jo!

Vierailija
44/57 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50 ja löysin nettideitistä kunnon miehen. Hän on 5 vuotta vanhempi, raitis ja urheilullinen, kiltti ja hyvässä työssä.

Vierailija
45/57 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten hieman vanhemmat miehet näkevät naiset, sillä heillähän on vähemmän testosteronia, mutta näin hiukan alle 30v miehenä naisten puoleensavetävyys loppuu kuin seinään +35v naisten kohdalla. Ero on kuin päivällä ja yöllä kun näkee nuoren 24v naisen verrattuna 37v naiseen. Vanhemmista naisista kyllä pystyy aistimaan joskus sellaisen "jos tuo olisi 23v niin ihastuisin varmasti", mutta nyt kun ovat +35v, sisälläni ei herää mitään ns. paloa naista kohtaan. Nuoremmat naiset sitten ovat niitä jotka saavat sydämen sykkimään ja herättävät haluja sekä unelmia parisuhteesta ja yhteisestä elämästä.

Mutta joo, eiköhän se ole vain biologiaa!

Tuohan on luonnollista. Puhut nyt n. 7 v vanhemmista. Minulla on ihan sama ajatellen miehiä: 7 v vanhempi ja heidän haluttavuus loppuu kuin seinään, näen vain vähän nuupahtaneen sedän tai papan. Eiköhän se tosiaan ole biologiaa. Tosin minulla sama toimii 10 v nuorempiin miehiin, tuntuvat liian kakaroilta että heitä voisi ottaa yhtään tosissaan. Paras pysyä aika lähellä omanikäisiä.

Vierailija
46/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä yli viisikymmentä vuotiaissa miehissä on paljon heitä, jotka hakevat nuorempia naisia. Välillä tuntuu , että heillä itsellään ei ole ihan realistista käsitystä siitä, että he ovat vahentuneet. Oman ikäisiä ei edes haluta etsiä.

Enkä ymmärrä miksi he luulevat, että edes nelikymppinen nainen haluaisi viisikymppisen miehen...

Vierailija
47/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon on vapaissa 50-vuotiaissa miehissä jäljellä näitä Don Juaneita ja muutenkin luonnehäiriöisiä. Ollaan niin kivoja ja rehellisiä miehiä, pinnan alta paljastuukin sitten ihan muuta. Hyi.

Vierailija
48/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ukkoa enää ota vaikka saisinkin.

Vierailija
49/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen 49 v. Olen naimisissa toistamiseen. Tapasimme toisemme 45-vuotiaina. Ja huom: mies on samanikäinen kuin minä.

Minua on yritetty tänä talvena iskeä kahdesti. En tiedä, kuinka fiksuja he olivat, mutta ikää oli reilusti vähemmän kuin minulla. Tiedän myös erään työkaverini olevan minusta kiinnostunut. Fiksu mies. Hän on myös pari vuotta minua nuorempi.

Koko elämääni kun mietin, niin kaikki vastaan tulleet miehet ovat olleet max. 10 vuotta minua vanhempia. Nämä viime aikoina tapaamani ovat tosi nuorekkaita eivät mitään papparaisia.

Kadulla ei tietenkään nuoret miehet katso perään, mutta kun itse vanhenee, peräänkatsojat vanhenevat samalla mitalla.

Eli en ymmärrä tätä ketjua lainkaan.

Vierailija
50/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskimiehen jos jostain. Siinä se.

Vierailija
51/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 v. nainen kirjoitti:

Kieltämättä yli viisikymmentä vuotiaissa miehissä on paljon heitä, jotka hakevat nuorempia naisia. Välillä tuntuu , että heillä itsellään ei ole ihan realistista käsitystä siitä, että he ovat vahentuneet. Oman ikäisiä ei edes haluta etsiä.

Enkä ymmärrä miksi he luulevat, että edes nelikymppinen nainen haluaisi viisikymppisen miehen...

Kuvittelevat varmaan siksi, koska niin moni heistä saa nelikymppisen naisen. 

Vierailija
52/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siltä tuntuu. 

Vapaina tässä iässä ovat lähinnä päihdeongelmaiset, joilla viisi lasta neljän naisen kanssa (näin kärjistetysti). 

Kunnolliset, tasokkaat samanikäiset miehet haluavat ainakin kymmenen vuotta nuoremman. Ja saavatkin. 

Eli olisi tyydyttävä yli kuusikymppiseen ukkoon tai jopa vanhempaan, jos mielii jotain ryhtiä miehessä. 

Joitain onnenpotkuja olen kyllä todistanut elämässä. Ystäväni myös 50-vuotias on jo pari vuotta ollut yhdessä vähän nuoremman kanssa. 

Eli kannustaa vielä etsimään tai olemaan silmät avoinna ainakin. Tämä ei tarkoita Tinderiä, vaan oikeata elämää. 

Juuri näin se menee. Saiteilla 55v mies etsii naista 25-45v. Ne ei raukat ymmärrä, kuolaavat kuvia, eivätkä anna periksi.

Netin ulkopuolelta saattaa hyvinkin löytyä, ja usea tuttavani on löytänyt, harrastuksen kautta, ravintolasta, kesätapahtumista jne. Normielämässä miehet ymmärtävät markkina-arvonsa ihan kokemuksen kautta, netin karkkipimatsu-markkinoilla tulee harhaluulo, että naiset ovat postimyyntikamaa.

Vierailija
53/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein viisikymppinen ja tapasin kolme vuotta sitten miehen netissä. Hän on akateeminen ja hyvässä virassa, pari vuotta minua vanhempi ja vielä lapseton. Oikea saalis, mutta ilmeisen kranttu. Itselleni ei ole vielä avautunut, mitä hän minussa näkee, mutta suhteemme toimii ja voi hyvin. Vietämme aikaa yhdessä ja hän tukee minua lasten kasvatuksessa, sekä osallistuu perhe-elämäänkin. En ole missimittainen, enkä kovin kauniskaan, mutta verbaalisesti lahjakas ja sitä hiivatin älyäkin löytyy riittävä määrä, että toimeen tulee suhteellisen vaativassa ammatissa.

Että kyllä sitä mahdollisuuksia on, kun vain osuu kohdalle.

Vierailija
54/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43 v. nainen kirjoitti:

Lähipiirissäni ei ole yhtään paria, jossa mies olisi löytänyt itseään huomattavasti nuoremman naisen. Itsekään en ottaisi huomattavasti vanhempaa miestä, vaan olisin mieluummin yksin, koska vanha mies heikentää naisen elämän laatua varsinkin kun mennään vanhempiin ikäluokkiin.

Vierailija
55/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43 v. nainen kirjoitti:

Lähipiirissäni ei ole yhtään paria, jossa mies olisi löytänyt itseään huomattavasti nuoremman naisen. Itsekään en ottaisi huomattavasti vanhempaa miestä, vaan olisin mieluummin yksin, koska vanha mies heikentää naisen elämän laatua varsinkin kun mennään vanhempiin ikäluokkiin.

Samaa mieltä. Kun lähipiiriäni tai työkavereita katson, niin toisella kierroksia olevia on paljon. Ja kenelläkään ei ole isoa ikäeroa.

Vierailija
56/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä..kyllä olen kaunis, mutta vietän kaiken aikani kotona ja UFFilla.Pidän kissoista joita minulla on 3 kpl belzebuub mirri ja keisarinna.Asuntoni tuoksuu kissanpissalle ja vanhoille vaatteille.Sain facebookissa profiilikuvastani 6 tykkäystä.Äitini sanoi että olen oikein gaunis.Älykkyysosamääräni testattiin lapsena ja se oli 109.

Ei ollut ap! T. Ap.

Juu ei kukaan uskonutkaan :D

Vierailija
57/57 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen mies saa harvoin nelikymppistä. Itse en missään tapauksessa ota! Olen mieluummin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi