Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä keskustelua Kalifornian 13 sänkyihin kahlitun lapsen tapauksesta?

Vierailija
18.01.2018 |

Kauhea tapaus. Yritin eilen etsiä keskustelua täältä, mutta en löytänyt.

https://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201801182200678376_ul.shtml

Kommentit (277)

Vierailija
221/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äidin lapsuuden perheessä jotain outoa?

Vierailija
222/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se äiti hymyilee, koska haluaa osoittaa olevansa hyväsydäminen ja herttainen ihminen. Ja että se on hänellä jotenkin täysin pakonomaista. Luuletteko te muutenkin, että ihmiset hymyillee vain tunteenilmaisuna? Ehei... Tuolle on vain mennyt väärällä tavalla jakeluun se teennäisen hymyn paikka, aika ja tarkoitus.

t.kristallikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan saanut ketään lapsista niin aivopestyä että kääntyy vielä tota apua hankinnutta sisartaan vastaan? Ainakin ens alkuun kun ei muun laisesta elämästä tiedä.

Kuulemma lapset ovat helpottuneita ja yhteistyökykyisiä.

Olivat rukoilleet poliiseilta ruokaa kun heidät löydettiin.

Tämä ei kerro jokaisen mielestä, eikä varsinkaan jatkosta. Veikkaan lapsiin istutetun sen verran paljon pakonomaista vääryyttä, että heistä (isommista) harva on tasapainoinen. Se, miten hyvin he kykenevät itse tunnistamaan pakonomaiset väärät ajatuksensa on haaste ja ratkaisevassa osassa jatkon kannalta, näkisin. Vaikka väärät pakonomaiset käytösmallit havaitsee, niiden parantaminen on silti vielä eri asia. Vaikeinta on, jos niitä ei havaitse vääriksi. Silloin ei halua muuttua.

t.kristallikissa

Vierailija
224/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pienemmät taas eivät siksi kenties ole kovin tasapainoisia, että tilanne on ilmeisesti pahentunut vuosien saatossa :'( Ja ympärillä esimerkit eli sisarukset olleet jo aivopesty ainakin osittain(???) Katsoin sitä yhtä Las Vegasin häävideota, jolla oli lapsia. Mietin, että voiko se 17-vuotias olla yksi niistä isoimmista tytöstä..? Vaikka ei näyttänyt 10-vuotiaalta. Yhden ilme heistä oli nimittäin muista poiketen enemmän vittuuntunut, sen näköinen, ettei niin paljon "ostanut" sitä paskaa, jolle muut innolla hymyilivät mukana. Hänellä oli hieman vaaleamman ruskeat hiukset kuin muilla isommilla tytöillä. Että oisko ollut hän. Kiinnittikö kukaan muu huomiota? Löytyy kanavan Elvis Chapel videoista vanhempien nimillä.

t.kristallikissa

Vierailija
225/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Molested" luki ulkomaan uutisissa. Ollut hyväksikäyttöä.

Vierailija
226/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä tapaus.

Oma huomioni mauttomasti hieman ohi itse aiheen, mutta jutun perusteella voisi päätellä, että pieniruokaisuus tosiaan pitää nuorekkaana, jos jutun mukaisesti poliisit eivät olleet uskoa kenenkään seitsämästä olevan edes täysi-ikäiseksi, vaikka vanhin taisi olla tuolloin jo lähempänä kolmea kymmentä.

Vierailija
227/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon valokuvia heistä löytyy. Itse en huomannut että pojat olisivat näyttäneet päällepäin mitenkään oudoilta. Muutakun tietysti ne kampaukset. Minun silmään eivät myöskään näyttäneet sairaan alipainoisilta. Odotin jotain luurankoja kun luin lehtijuttuja. Tietysti jos he olisivat 13anorektikon kanssa lähtenyt liikenteeseen olisi ulkopuolisten hälyytyskellot soinut jo aiemmin.

Vierailija
228/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä tyttöä isä on ainakin hyväksikäyttänyt.

Yks tyttöhän pitää nuorinta sylissä. Onko vauva sen?

Mäkin olen pitänyt mun pikkuveljeä vauvana sylissä mutta ei se minun ole!

Vierailija
229/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tapaus.

Oma huomioni mauttomasti hieman ohi itse aiheen, mutta jutun perusteella voisi päätellä, että pieniruokaisuus tosiaan pitää nuorekkaana, jos jutun mukaisesti poliisit eivät olleet uskoa kenenkään seitsämästä olevan edes täysi-ikäiseksi, vaikka vanhin taisi olla tuolloin jo lähempänä kolmea kymmentä.

Tässä ei ole kyse nuorekkuudesta, vaan kehityksestä. Heillä ei ole ollut mahdollisuutta kehittyä aliravitsemuksen takia.

Vierailija
230/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämähän oli taas jotain himouskovaisia. Kotikoulu oli hyvin ankaraa ja lapset laitettiin opettelemaan ulkoa pitkiä tekstejä Raamatusta. Osa lapsista oli ottanut tavoitteekseen opiskella koko kirjan ulkoa. Mutta kohta joku kysyy taas että miksi ateistit aina pilkkaavat kristittyjä, toisen uskoa kun kuuluu kunnioittaa.

Älä vääristele asioita. Tosiasiahan on, että monet ateistit mielellään ottavat tällaisia ääritapauksia tapetille ja tekevät niistä mielellään yleispäteviä johtopäätöksiä koskien lähinnä mm. kristittyjen käyttäytymistä useimmiten, koska halutaan nähdä kaikki asiat mustavalkoisena. Ihan samalla tavallahan sitä voisi tässä uskovaisena ihmisenä sanoa, että ”Joo, kaikki, jotka eivät usko Jumalaan, ovat kannibalisteja, pahamaineisia rikollisia, seksuaalisesti häiriintyneitä pedofiileja ja raiskaajia jne.”, koska noista ryhmistä löytyy myös ateisteja jumalankieltäjiä.

Vierailija
231/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon valokuvia heistä löytyy. Itse en huomannut että pojat olisivat näyttäneet päällepäin mitenkään oudoilta. Muutakun tietysti ne kampaukset. Minun silmään eivät myöskään näyttäneet sairaan alipainoisilta. Odotin jotain luurankoja kun luin lehtijuttuja. Tietysti jos he olisivat 13anorektikon kanssa lähtenyt liikenteeseen olisi ulkopuolisten hälyytyskellot soinut jo aiemmin.

Kuvat on muutaman vuoden takaa. Tilanne ja kohtelu oli pahentunut tasaisesti vuosien ajan.

Vierailija
232/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meillä Suomessakaan saatu Eerikaa pelastettua vaikka lastensuojelupapereita oli laadittu hänestä roomanin verran. Tämä siis niille jotka hehkuttavat että Suomessa vastaavaa ei kävisi.

Vierailija
233/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tapaus.

Nuorekkuudella yleensä tarkotetaan sitä että jos esim. nelikymppinen näyttää päälle kolmekymppiseltä. Ei sitä että kolmekymppinen on aliravitsemuksen takia 12-vuotiaan kokonen. Tuskin noi poliisitkaan katto että vau onpas siinä viehättävä teinityttö! Mitä, mitä oletteko te jo 30vee?! Ei olisi ikinä uskonut kun olette pitänyt itsenne noin tyttömäisen sirpakkana!

Vierailija
234/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ainoa, jolle tulee mieleen, että tuohon perheeseen on voinut syntyä enemmänkin lapsia kuin nuo 13, mutta osa on jo kuollut juuri huonon hoidon tai aliravitsemuksen vuoksi, minkä jälkeen vanhemmat ovat kenties hävittäneet ruumiin salaa johonkin? Jotenkin vain ihmettelen, että kun vanhimman ja nuorimman lapsen ikäero on 27 vuotta, joten siinä ajassa olisi pystynyt syntymään helposti yli 20 lasta eikä "vain" 13. Jos vanhemmat ovat onnistuneet salaamaan osan raskauksista, lapsi on syntynyt kotona ulkopuolisten tietämättä siitä ja lapsi on syntynyt kuolleena, kuollut pian syntymän jälkeen tai myöhemmin.

Vierailija
235/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

???? kirjoitti:

Olenkohan ainoa, jolle tulee mieleen, että tuohon perheeseen on voinut syntyä enemmänkin lapsia kuin nuo 13, mutta osa on jo kuollut juuri huonon hoidon tai aliravitsemuksen vuoksi, minkä jälkeen vanhemmat ovat kenties hävittäneet ruumiin salaa johonkin? Jotenkin vain ihmettelen, että kun vanhimman ja nuorimman lapsen ikäero on 27 vuotta, joten siinä ajassa olisi pystynyt syntymään helposti yli 20 lasta eikä "vain" 13. Jos vanhemmat ovat onnistuneet salaamaan osan raskauksista, lapsi on syntynyt kotona ulkopuolisten tietämättä siitä ja lapsi on syntynyt kuolleena, kuollut pian syntymän jälkeen tai myöhemmin.

En usko että lapsia on enempää. Vaikka se nyt olisi mahdollista niin kyllä toikin määrä noihin vuosiin on jo kiitettävä. Varmasti pelastuneet kertoo jos näin on ja sekin on kohta lööpeissä.

Vierailija
236/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muut pojat kuolleet aliravitsemukseen...

Vierailija
237/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko lasten isovanhempien ja tädin versiota. Eivät ole nähneet lapsia, koska "vanhemmat eivät kertoneet heille osoitetta".

Ei tarvitse kuin googlata jomman kumman vanhemman nimellä, niin esim. whitepages sivustolla on osoite karttoineen, satelliittikuvineen ja street vieweineen (ja kyllä, talo on sama kuin uutiskuvissa).

Vierailija
238/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkejä kuviin tästä tapaukseta...

Vierailija
239/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko lasten isovanhempien ja tädin versiota. Eivät ole nähneet lapsia, koska "vanhemmat eivät kertoneet heille osoitetta".

Ei tarvitse kuin googlata jomman kumman vanhemman nimellä, niin esim. whitepages sivustolla on osoite karttoineen, satelliittikuvineen ja street vieweineen (ja kyllä, talo on sama kuin uutiskuvissa).

No minulle jos sisareni tai veljeni ei kertoisi osoitettaan katsoisin että olen persona non grata enkä tuppautuisi sitä enempää seuraan. Sitten jos osaisin epäillä että heidän lapsillaan on joku hätä olisi tilanne tietysti toinen!

Vierailija
240/277 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin se yksi tyttö on todella alipainoinen (ja kuvat tosiaan muutaman vuoden vanhoja, joten voi olla laihempi nykyään..) Tytön naamakin oudon muotoinen laihuuden takia. Luulisin, että hän on se 29-vuotias. Näyttää siis kasvoista ”vanhalta” mutta kroppa ihan kehittymätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi