Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No hohhoijaa yläkoululaisen terveydenhoitajaa..

Vierailija
18.01.2018 |

8-luokkalaiselleni on sovittu se 8lk laaja terv.tark lääkäreineen loppukuulle ja se buukattiin jo marraskuussa. Nyt th, toinen sellainen koska th vaihtui, olikin laittanut tänään muutama tunti sitten Wilma-viestin, että kys tarkastus olisikin huomenna ja aikaan jolloin koulupäivä on jo ohi. Ja lääkäriä ei edes olisi huomenna vaan silloin aiemmin sovittuna päivänä ja aikana eli olisi 2 eri käyntiä tiedossa.
Minä olen töissä saanut sumplittua jo viikkoja sitten työvuoroni niin, että pääsen kys käynnille mukaan, on erinäisiä syitä sille, että on hyvä olla mukana edes osan ajasta.

Joopatijooo, minäpä vastaan hänelle että eipä onnistu, koulupäivä on jo kys aikaan ohi ja vkonloppu kutsuu plus meillä oli aika sovittuna jo viimevuonna marraskuussa ja olen sen mukaan sopinut kys päivän työaikani.

Hieman hiertää tämä tällainen://

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa, niinkö sanoit? Mitäpä se tuumasi?

Vierailija
2/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä SÄ sinne olet menossa. Pysy nyt hyvä ihminen poissa ja anna lapsesi itse hoitaa käynti. Torvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, viikkojen, ylikin, taukoa palstailussa ja heti tajuan miksi.

Kiitos ja kumarrus, Wilma ja oikea elämä kutsuu.

Ap

Vierailija
4/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä SÄ sinne olet menossa. Pysy nyt hyvä ihminen poissa ja anna lapsesi itse hoitaa käynti. Torvi.

Eikös nykyään vanhempia pyydetä mukaan noihin tarkastuksiin?

Vierailija
5/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä piti aikoinaan olla vanhemman mukana.

Vierailija
6/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terveydenhoitajan tarkastuksella muka jotain väliä? Jos pääset kuitenkin sille varatulle lääkärin ajalle.

Vierailija
7/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nykyään vanhempia pyydetä mukaan noihin tarkastuksiin?

Niinpä, koululta tulee oikein kirjekuori jossa useampi iso paperi täytettäväksi sekä vanhemmalle että nuorelle itselleen liittyen perheen eli vanhempien ja lasten elämään, tapoihin ym, murrosikään jne.

Ap *mielenkiinnolla odotan terkan vastausta ja tod kyrsiintyneenä ilmoitan töihin etten ilm tarvitsekaan aikanaan tätä varten buukattua työvuoroaikaa vaan pitäisi taas tutkia listoja uuden päivän ja ajan vuoksi*

Vierailija
8/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tähän siirtoon joku syy oli. Luultavasti ihan hyvä syy-

Vierailija
9/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko terveydenhoitajan tarkastuksella muka jotain väliä? Jos pääset kuitenkin sille varatulle lääkärin ajalle.

Meillä piti vanhemman olla siellä terveydenhoitajan tarkastuksessa, ei lääkärintarkastuksessa.

Vierailija
10/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä syy oli varmaan terkan tiedossa aiemmin kuin näin, että ilmoittaa muutoksesta ed iltapäivänä olettaen että se vain niellään. Ja sävy jolla ilmoittaa voisi myös olla erilainen sen sijaan, että heippa vaan ja töks ja heippa.

No, samapa tuo, huominen ei onnistu ja ilmoitan töihin muillekin asianosaisille ettei loppukuun kys päivän työvuoroani tarvitsekaan sumplia koska (tosin sehän sumplittiin jo viimevuonna mutta nyt sen voikin palauttaa ns normaaliksi) sumplittava siirtyi taas eteenpäin.

Ap

Vierailija
11/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on tullut yllättävä muutos aikatauluihin hiukan ennen tapaamista, ei sitä voi viikkoja etukäteenkään ilmoitella. Varmasti th:lla on ollut pätevä syy muuttaa tarkastuksen ajankohtaa. Siitä sitten vain uutta yhteistä aikaa etsimään. Mitä väliä sillä muuten on, että koulupäivä on jo loppunut? Eikö se ole parempikin, että lapsi ei joudu olemaan pois opetuksesta tarkastuksen takia? Ihme joustamaton urputtaja olet.

Vierailija
12/12 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hyvä syy oli varmaan terkan tiedossa aiemmin kuin näin, että ilmoittaa muutoksesta ed iltapäivänä olettaen että se vain niellään.

Ap

Mistä sinä sen tiedät, että syy on ollut tiedossa jo kauan? Taitaa olla ihan vain omaa harhaista kuvitelmaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi