Kuinka paska mies voikaan olla!
Sovittiin eilen että teen uuniperunoita ja lohta ruoaksi tänään, (pottuun laitettiin hovin tzatziki tuorejuustoa ettei olisi kuivaa). Tätä mies syö melkein aina ravintolassa ja tyykkää aivan älyttömästi. Nyt kuitenkin kun valmiiseen pöytään istui, alkoi nenä nyrpyllään valittamaan ettei sellanen ruoka häntä TYYDYTÄ ja että kunnon kastiketta täytyisi olla. Kuulemma kilon lohen ja 6 ison uuniperunan jälkeen jää vielä varmasti nälkä! Tottakai loukkaannuin sanoin kiitos vaan ja menin toiseen huoneeseen kesken ruokailun. Kun sieltä tulin ulos niin aloin valittaa kun hän ei arvosta tekemääni vaivaa ollenkaan josta suuttui ja lähti ulos klo.16.30 ja vieläkin on vihainen minun huonon käytökseni takia! Ollaan siis välillä puhuttu puhelimessa. Mitä te olette mieltä tästä miehestä? Viiraako sillä päässä, ensin haukkuu mun (täysin onnistunutta) ruokaa sitten suuttuu kun loukkaannun tai selvensi olevansa vihainen koska korotin ääntäni hänelle.
Kommentit (3)
että heitä miehellesi että tekee sitten ruoat itse jos ei sun valmistamana kelpaa!
Jätäpä seuraavalla kerralla herran lautanen tyhjäksi ja jos kyselee ruoan perään niin sano että siellä on pottuja jääkaapissa ja kattila komerossa jos nälkä on.
...eipä tule mitään sanomista! Itse teen pojalle ja itselleni, mies syö omia kasviskeittoja kun pelkää lihovansa (hän oli ennen 130 kg nyt 75 kg)... Kuulemma tykkää syödä liikaa hyvää ruokaa. Toimii se näinkin... Eipä tarvitse miettiä mitä mies haluaa syödä!
että ukkosi tekee ruoat tästä lähtien kun vissiin osaa paremmin. Meidän ukko se kehuu kaikki ruoat, vaikka ois minkälaista sörsseliä.