Mitä mieltä ystävättäreni elämäntavasta?
Hänellä on kokoajan 3-4 "vakimiestä" kerrallaan, joiden kanssa käy ulkona, harrastaa seksiä, käy kaupassa, elokuvissa jne ja joita omien sanojensa mukaan vaihtaa uusiin kun kyllästyy tai jos joku näistä miehistä ihastuu niin viheltää heti pelin poikki.
Hän oikeuttaa toimintaansa sillä että on ehdottoman rehellinen näille miehille ja tekee alkuunsa pelisäännöt selviksi että suhde loppuu heti, jos tunteita tulee peliin.
Ystävättäreni on seurustellut joskus menneisyydessä pitkään, mutta sanoo ettei osaa enää kiintyä emotionaalisesti keneenkään mieheen, ja ettei ole vuosikausiin ihastunut miehiin. Haluaa kuitenkin seksiä ja läheisyyttä, mutta vertaa niitä tarpeiksi niinkuin ruokaa ja unta. Sillä kenen kanssa näin tekee, ei ole hänelle mitään väliä.
Ystävättäreni on kyllä kuvankaunis, itsevarma olematta ylimielinen, hauska ja lämmin, se on myönnettävä etten ihmettele suosiotaan miesten keskuudessa.
Kommentit (14)
Samantapainen elämäntapa kuin minulla. En siis ole mitään mieltä. En tarvitse miestä kuin kahteen asiaan ja satunnaiseen hauskanpitoon. :) N26
Vierailija kirjoitti:
Ho-ro
Tämäpä tämä
Vierailija kirjoitti:
Ho-ro
Perusteluita, kiitos. Ystävättäreni ei ota maksua seksistä.
Itse en kykene tuollaiseen, mutta jos tämä ystävätär on tehnyt miehille selväksi säännöt ja he ovat suostuneet niin en näe ongelmaa.
Ihan tavallinen sinkkunainen. Kaikilla parisuhteessakin olevilla naisillakin (ei enää sitten kun menee naimisiin tai jos on ruma) on muutama varamies, jos sen yhden kanssa homma kosahtaakin :D Ne on niitä parhaimman näköisiä kaverimiehiä, joiden kanssa voisi kuvitella muutakin kuin kaveruutta. Se on elämää.
Vierailija kirjoitti:
Samantapainen elämäntapa kuin minulla. En siis ole mitään mieltä. En tarvitse miestä kuin kahteen asiaan ja satunnaiseen hauskanpitoon. :) N26
Mikä se toinen asia on?
Jokainen elää elämänsä niin kuin parhaaksi katsoo. Jos pelisäännöt ovat kaikille selvät ja ketään ei loukata niin mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se toinen asia on?
Seksi, läheisyys ja satunnainen hauskanpito = ravintolailta, bileilta, keilaus jne.. N26
Miksi sinun ystäväsi elämän meiningi mieskavereidensa suhteen häiritsee sinua?
Ystäväsi elää noin, ja on ihan hänen oma asiansa, joka ei ole sun päätettävissä, kuinka ystäväsi elää.
Olet vaan kade ystävällesi, kun hän saa miehiä tosta vaan käyttöönsä, johon hän katsoo niitä miehiään tarvitsevansakin. Hän on taatusti kauniimpikin kuin sinä ap. sori vaan, ja ystäväsi saa miehen kuin miehen sänkyhommiin, muuhun ei heitä sitten tarvitsekaan, kun pärjää omineenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun ystäväsi elämän meiningi mieskavereidensa suhteen häiritsee sinua?
Ystäväsi elää noin, ja on ihan hänen oma asiansa, joka ei ole sun päätettävissä, kuinka ystäväsi elää.
Olet vaan kade ystävällesi, kun hän saa miehiä tosta vaan käyttöönsä, johon hän katsoo niitä miehiään tarvitsevansakin. Hän on taatusti kauniimpikin kuin sinä ap. sori vaan, ja ystäväsi saa miehen kuin miehen sänkyhommiin, muuhun ei heitä sitten tarvitsekaan, kun pärjää omineenkin.
Ei minua häiritse, vaan kiehtoo! Olisipa itsekin noin itsevarma ja vapaa. Aivan taatusti on minua kauniimpikin. Kade en sen sijaan myönnä olevani. Miksipä olisin? En itsekään ole ruma, päinvastoin ja saisin varmasti 8/10 miehestä jonka haluaisin, mut olen liian parisuhdeihminen sellaiseen. Lisäksi tykkään romanttisesti vain naisista. :) -ap
En ymmärrä, mitä tässä tapauksessa tarkoittaa, että "tunteita tulee peliin". Miksi deittailisin tai harrastaisin seksiä, jos en kokisi partnerini kanssa esimerkiksi iloa, mielihyvää, kiintymystä, hyväksyntää, myötätuntoa tai halutuksi ja pidetyksi tulemista? Kaikki nuo ovat tunnepuolen juttuja, ja niiden vuoksi ihmiset hakeutuvat vapaa-ajallaan toistensa seuraan.
Veikkaan, että kaverisi ei nyt oikein ymmärrä, mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä tässä tapauksessa tarkoittaa, että "tunteita tulee peliin". Miksi deittailisin tai harrastaisin seksiä, jos en kokisi partnerini kanssa esimerkiksi iloa, mielihyvää, kiintymystä, hyväksyntää, myötätuntoa tai halutuksi ja pidetyksi tulemista? Kaikki nuo ovat tunnepuolen juttuja, ja niiden vuoksi ihmiset hakeutuvat vapaa-ajallaan toistensa seuraan.
Eiköhän hän ymmärrä, kuten sanoin tuossa aloituksessa, hän ei kykene kiintymään näihin miehiin. Ja luulisi hölmönkin ymmärtävän että "tunteita tulee peliin" tällaisessa tilanteessa tarkoittaa ihastumista. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän ymmärrä, kuten sanoin tuossa aloituksessa, hän ei kykene kiintymään näihin miehiin. Ja luulisi hölmönkin ymmärtävän että "tunteita tulee peliin" tällaisessa tilanteessa tarkoittaa ihastumista. -ap
Mitä tarkoitat ihastumisella, ja miksi se on ongelma? Minä olen kiintynyt kovastikin joihinkin seksikumppaneihini, mutta en silti halua välttämättä heidän kanssaan parisuhteeseen.
Se, ettei kykene kiintymään, on toki hyvin surullista. Jää tilapäiseksi tarkoitetun tapailusuhteenkin seksi ja läheisyys laihemmaksi.
En yhtään mitään mieltä. Hän kertomasi mukaan on rehellinen noille miehille, joten miksi tuosta edes pitäisi olla jotain mieltä?