Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hitossa housut saa pysymään muodikkaasti pakaroiden välissä?!

Vierailija
18.01.2018 |

Tässä esimerkit: https://www.instagram.com/p/BeEBb4pBaP-/
https://www.instagram.com/p/Bd0XK6rlNm1/

Jos katsotte instaa, nykyään kaikki (some) julkkikset kiskovat housut, treenilegginssit ja farkut ylös pyllyvakoon. Ja joo olen yrittänyt, mutta vaikka valitsisi minkä koon ja kuinka kiskoisi, eivät ne mene niin ylös tai ainakaan pysy siellä sekuntiakaan! Minulla on aika urheilullinen pylly joten lättänyydestä tai liiasta läskistä ei ole kiinni. Vai pitääkö käyttää jonkun tietyn brändin alusvaatteita tai housuja?

Nyt mammat vinkit jakoon!

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.) Seiso peili edessä liimatuubi kädessä.

2.) käännä takapuolesi peiliin päin..

.3.) purista pakarasi tiukasti yhteen

4.) purista (mieluiten tekstiili-, mutta hätätilassa Eri Keeperkin käy) -liimatuubista vana kannikoiden väliseen uraan

5.) nyt seuraa vaikein ja vaativin  vaihe.. vedä ne housut jalkaasi  pakaroitasi samalla tiukasti yhteen puristaen .

6.) liiman kuivumisajaksi voit asettua mahallesi ja asettaa vaon  päälle painoksi (uran myötäisesti) vaikkapa banaanin.

ja: Ta daa !

Muodikas vakohousu-lookkisi on valmis heti liiman kuivuttua.

Vierailija
22/116 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todella, arvon naiset, persvaon esittelyssä ei ole mitään hienoa, se on oksettavaa. Tämä menee kategoriaan miehillä erittäin pullottava etumus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tyhjis kuvittelee, että joku (no miehet on kuin koirat, kaikki irstas innostaa) haluaa katsella jonkun perse- tai pilluvakoja julkisilla paikoilla.

Vedä jeesusteipillä persekannikat erilleen ja tunge housut siihen väliin jäävään vakoon.

Vierailija
24/116 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tarpeeksi pienet trikoot ja isot pakarat niin ne menee pyllyvakoon varsinkin jos ne kiskoo tarpeeksi ylös. Tarpeeksi ohuet ja kireät kun on niin näkyy kaikki stringien saumat ja ääriviivat edestä ja takaa. Helposti myös 🐪 toe ja varsinkin jos on karvaton vehje.

Vierailija
25/116 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa haista paska legginseissä kun riisuu.

Vierailija
26/116 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen näkökulmasta tuossa ei ole mitään typerän näköstä. Päinvastoin on iloa silmälle, kun tuollaisia näkee tiukan treenatun pepun kanssa <3 Lihavat naiset on tietty eri mieltä asiasta. Ei semmosilla laardiperseillä tommonen millään tavalla hyvältä näyttäisikään. 

Vierailija
27/116 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksipuoliteipillä.

Silloin kyykistellessä tai muuten poseeratessa kangas menisi helposti kurttuun. 

Ihan stringit ja istuvat housut auttavat. En harrasta mutta totta kai jos housut on leikattu sen mallisiksi, että keskisauma jää pakaroiden väliin, se näkyy ulospäin, jos kropassa on pakaroiden alaosassa selvästi erottuva muoto ennen reisiä.

Vierailija
28/116 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä, että naiset tällä "pe*semuodilla" esineellistävät itsensä ja sitten pahastuvat kun miehet esineellistävät heidät myös :) Sitä peppua ei siis saa kehua, mutta katsottavaksi se on tuotu.

Vierailija
29/116 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo housut on suunniteltu ja tehty nimenomaan niin, että imeytyvät persvakoon. Ei ole siis mikään "hups, vahinko, että näkyy pillu ja persevako" -juttu vaan se on ihan tavoite näissä ja tarkoitus.

Vierailija
30/116 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla treenattu perse ja muutenkin hyvät persegeenit. Olen mies ja mulla mene bokserit automaattisesti perseen väliin noin. Kyykkään kaksi kertaa viikossa.

Syö enemmän kuituja niin suoli toimii useammin kuin 2* viikkoon.

Vierailija
31/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä, että naiset tällä "pe*semuodilla" esineellistävät itsensä ja sitten pahastuvat kun miehet esineellistävät heidät myös :) Sitä peppua ei siis saa kehua, mutta katsottavaksi se on tuotu.

No ei mulle oo ainakaan huudettu vaikka olen ihan avoimesti "kuolannut" ja joskus jopa ääneen kehunut.

Vierailija
32/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mulle oo ainakaan huudettu vaikka olen ihan avoimesti "kuolannut" ja joskus jopa ääneen kehunut.

Yök

Vierailija
33/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tosiaan mikään ole yksityistä, tytistään menemään pylly ja pillu näytillä. Classy.

Vierailija
34/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen saa "muodikkaasti", ilman että eteen tulee kamelinvarvas?

Mutta joo, en suosittele. Tervetuloa hiivatulehdukset ja ärtyneet limakalvot.

Cameltoe tulee vain jos on etupillu !

Vierailija
35/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy vain kehittää pakaralihakset niin vahvoiksi, että niiden välissä pitelee vaikka rautakankea.

Niin nämä Karjatissiaanit, vai mitä ne on, tekee.

Vierailija
36/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol ja sitten ihmetellään kun miehet kattoo. Olette itse niin pervoja.

Jätä pyyhkimättä niin eiköhän pysy.

Vierailija
37/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimassa olevat naiset käyttävät tollaisia herättääkseen miesten huomion. Ovat etsimässä parittelukumppania itselleen. Seksi mielessä. Yksinkertaisesti näin.

Sitten jotkut kitisevät, "Voi Vi##u, koko kaikki kundit kattoo ja yrittää iskee". 

Vierailija
38/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi sitten mukavat jalassa? 

Vierailija
39/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpään esitteleminen kuuluu apinasukuisten lajien lajikäyttäytymiseen. 

Vierailija
40/116 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiimassa olevat naiset käyttävät tollaisia herättääkseen miesten huomion. Ovat etsimässä parittelukumppania itselleen. Seksi mielessä. Yksinkertaisesti näin.

Sitten jotkut kitisevät, "Voi Vi##u, koko kaikki kundit kattoo ja yrittää iskee". 

Onko sinulle jotenkin vaikea sanoa yksinkertaisesti "kumppania etsimässä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme