Vierailija

Terveysviranomaiset varoittavat 24/7 altistuksesta matkapuhelimille niin, ettei niitä enää saisi pitää yöpöydällä öisin. Säteilyvaikutuksista kiistellään ja as.tuntijat ovat sitä mieltä ettei pitkäaikaisvaikutuksia tunneta. Mitä mieltä te olette? Uskallatteko vielä? Mä en nyt välttämättä enää... näitä aivokasvaintapauksia on ollut, kuten tutkimus kertoo...

https://www.metropoli.net/terveys-uutiset/uskallatko-enaa-pitaa-kannykka...

• ylös 3
  • alas 1

Kommentit (16)

Vierailija

Ja sitten tulee taas seuraava tutkimus, mikä kumoaa tämän tutkimuksen täysin. En usko tutkimuksiin missään asioissa.

Vierailija

Et usko tutkimuksiin? Olipa noheva kommentti. No varmaan itse sitten diagnosoit omat terveysasiasi muutenkin ja määräät lääkkeet yms jne etc. 

Taitaa olla lyhyt elämä sulla.

Kyllä akateeminen tutkimusnäyttö pitää ihmisiä järjen syrjässä kiinni. Ja johan tuo ihan pätevällä maalaisjärjellä käy plaatuun että ei kännykkä voi olla korvassa kiinni tai metrin päässä käytettynä kamalan viisasta. Tai jää järkevä epäilys, kuten me juristit toteamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tutkimuksista en tiedä, vain omasta kokemuksesta ja jälkimmäisessä ohimoita jomottaa jo pitkän puhelun jälkeen. Eipä ole puhelin yöpöydällä muutenkaan, miksi olisi? Nykyaikana on onneksi muitakin viestimiä ja työhöni ei muutenkaan kuulu päivystystä.

Vierailija

Viisastelijoita riittää. Järki käteen ja puhelimen käyttöä luonnollisesti ei voi lopettaa, mutta miksi sitä pitäisi tyynyn alla ehdoin tahdoin, kun kauemmaksikin voi viedä. Varoituksethan koskevat kokoaikaista altistusta.

Mutta antaa näitten foliohattuhaukkujien saada se aivosyöpä,s illeen niistä päästään. Viisastelijat ei koskaan oo elänyt pitkään, koska viisastelu ei oo viisautta.

Vierailija

Kännykästä lähtevän säteilyn ei ole ainakaan toistaiseksi havaittu linkittyvän aivokasvaimiin, tietysti tutkimustiedot näistä ovat vielä vähäisiä ja saattavat päivittyä nopeastikin. Kännyköistä lähtevän mikroaaltosäteilyn on todettu lämmittävän jonkin verran kudoksia (syöpää aiheuttavan säteilyn on oltava ionisoivaa, mikroaallot eivät ionisoi molekyylejä), mutta tätäkin tapahtuu vain silloin jos kännykkä on todella lähellä päätä tarpeeksi kauan. Aivokasvainten määrät eivät itse asiassa ainakaan ole kasvussa maailmanlaajuisesti, ainoastaan diagnoositekniikat ovat parantuneet jonka ansiosta aivokasvaimia havaitaan enemmän ja aikasemmin. T. lääketiedettä opiskeleva

Vierailija

Pahalta näyttää kun jotkut naiset näpräävät puhelinta pitämllä sitä kiinni raskausvatsassa tai imettäessään se on vauvan pään vieressä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä meenkin foliohattu päässä nukkumaan.

Mä nukun sellaisessa foliolla vuoratussa pesässä :3

Vierailija

Miksi asiantuntija varoittelee, lääketieteen opiskelija. Oletko sinä muihin kirjaviisaisiin uskovana viisaampi kuin Britannian kansanterveyslaitos?

Vierailija

EI saamari mittää ei voi ennää syyvä eikä juuva eikä koskettaa eikä pittää lähelläkkään

Vierailija

Kas vain,

sanoi kasvain

ja kasvoi vain

Runo: kirjoittanut Anna-Kaisa Ojamies,  Runoja kasvaimista, 1936, WSOY

Vierailija

Tuokin nyt vielä. Minulla on jo korkea verenpaine, mahdollisesti rintasyöpä (kyhmy on), Rytmihäiriöitä, diabetes-epäily, melanooma-epäily, nytkö sitten odotellaan aivokasvaimen kehittymistä.

gerosiini-geroniima

Näin on , puhelimet pois pöydältä. Puhelimen paikka on piironki. Ellei ole niin joku myy pöytä keititössä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.