New Yorkin luksuslukaalit
Nyt kun kausi 6 loppui, niin mistä näkis seuraavia ? Ilmeisesti niitä tehty 9 kautta. Koukutuin Luisin, mitä tekee seuraavaksi ja Fredrikin vauvahaaveet ?
Kommentit (15)
Molemmat mainitsemasi ovat aktiivisia somessa, etsi instatilit esim. Fredrikin vauvat syntyivät ennen joulua. Luis etsii edelleen itseään.
Se San Fransisco ei oo niin hyvä, Los Angeleskin oli parempi mutta sitä ei oo tainnut nyt tullakaan.
t: 1
Vierailija kirjoitti:
Molemmat mainitsemasi ovat aktiivisia somessa, etsi instatilit esim. Fredrikin vauvat syntyivät ennen joulua. Luis etsii edelleen itseään.
Syntyikö Mila vai pelkkiä poikia? Mulla oli insta mutta poistin sen kun koin turhaksi. t: 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyikö Mila vai pelkkiä poikia? Mulla oli insta mutta poistin sen kun koin turhaksi. t: 1
Tyttö ja poika tuli. Milla ja Fredrick (muistaakseni kirjoitetaan noin).
Ou nou, en tiennytkään.. nyt heti instaa lataamaan. Mikä sen Luisin sukunimi oli ? Ai kun tulis jaksoja, mutta ei tule ainakaan hetkeen kun katsoin tv tietoja.
Ap
Onneksi taitaa sentään Uskomaton eläinlääkäri Polista tulla uusia jaksoja. Se tilalle.
Miten ne miehet voikaan näyttää niin luonnottomilta sarjassa. Näyttää siltä että niillä on sentin pakkelit naamassa ja hiukset ei liikahda edes hurrikaanista. Onko kiinteistövälittäjät edes ihmisiä amerikassa?
Luis sanoi jossain jaksossa käyttävänsä paljon hiuslakkaa ja hyvältä ainakin minusta näyttää. Pukeutuvatkin hyvin paitsi Steve.
Vierailija kirjoitti:
Oi se on NIIN hyvä sarja! Se Steve on komee ja Luisin ihanat silmät =).
Eikö se jatku nyt muka? Olen laittanut ennakkoäänitykseen enkä ole huomannut, että ois katkos. Mutta ne on nyt tosin jo vuodessa 2017, kun vielä vähän aikaa sitten oltiin jossain 2014.
Kertoo sun älykkyydestä jos katsot tollasta surkeeta ohjelmaa.
Oi se on NIIN hyvä sarja! Se Steve on komee ja Luisin ihanat silmät =).
Eikö se jatku nyt muka? Olen laittanut ennakkoäänitykseen enkä ole huomannut, että ois katkos. Mutta ne on nyt tosin jo vuodessa 2017, kun vielä vähän aikaa sitten oltiin jossain 2014.