Kun naiset parantelevat ulkonäköään vaikka miten, miehet voisivat vähintään
hankkia itselleen hiustensiirron. Miksi ei? Parantaisi monen puoleensavetävyyttä 99%.
Noin muutenhan miehet voivat lähteä treffeillekin vaikka suoraan sängystä ja kulkea rikkinäisissä, likaisissa vaatteissa. Naiset puhdistautuvat, sheivaavat, rasvaavat, pukeutuvat, tekevät kampauksen, meikkaavat... Ja siltikin löytyy TIS-Benkkuja, jotka toteavat rinnattomuudenkin olevan helppo korjata. Samat odotukset miehille?
Kommentit (23)
Yllättävän harva mies lähtee hiustensiirtoon, vaikka hyödyt olisivat kiistattomat. Eikä ole edeS hinnalla pilattu operaatio.
Miksi naisilta odotetaan rintojen kohotusta, vatsan muotoilua ja ties mitä naaman ja kaulan fiksaamista, mutta miehiltä ei mitään? Silmät ne naisillakin on.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän harva mies lähtee hiustensiirtoon, vaikka hyödyt olisivat kiistattomat. Eikä ole edeS hinnalla pilattu operaatio.
Miksi naisilta odotetaan rintojen kohotusta, vatsan muotoilua ja ties mitä naaman ja kaulan fiksaamista, mutta miehiltä ei mitään? Silmät ne naisillakin on.
Kuka odottaa?
Mulla on täydellinen hiusraja synnyinlahjana.
Vierailija kirjoitti:
Koska hiustensiirto ei ole pysyvä ratkaisu, tulos on yleensä huonompi kuin toivoisi, ja on aivan valtavan kallis satsaus. Muutoin kaikille kaljuille julkkismiehille olisi tehty hiustensiirto. Toki monille on, mutta monet jättävät sen myös ottamatta, koska laatu ei vielä vastaa hintaa.
Pyh. Tiktokissakin on se yksi opettaja, joka on dokumentoinut omaa hiustensiirtoprosessiaan ja kertonut lääkityksestä. Eikä todellakaan ole kalliimpaa kuin naisten elinikäinen kaunistautuminen jo ihan ilman ainuttakaan kirurgista operaatiota :D
Monelle riittäisi ihan, että viitsisi silloin tällöin kuoria kasvojensa ihon ja kosteuttaa ihoa säännöllisesti. Myös voisi pitää ne partakarvat siistinä, eikä sellaisena revohkana.
Ja sitten kuulemme vaikerointia, kun naiset eivät kiinnostu... Elämä on valintoja
Mielestäni meidän miesten pitäisi alkaa meikkaamaan. Paljon useammat meistä koettaisiin varmasti paljon viehättävämmiksi.
Sitten kun naiset alkavat maksaa seurustelun kulut ja esittää sirkustemppuja, minä alan panostamaan ulkonäkööni.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kuulemme vaikerointia, kun naiset eivät kiinnostu... Elämä on valintoja
Ja rahaa. Ja finasteridia/minoxidia.
Juuri näin. Voisi miehetkin jotain tehdä komeutensa eteen. Kaljuuntuminen on pahin mahdollinen turn off ulkoisesti.
Enemmän sitä olen saanut kuulla vittuilua ja huomauttelua pituudestani (tai oikeammin sen puutteesta), kuin kaljuuntuneesta päästäni. Mutta toisaalta jo varhain päätin, että mieluummin olen pystypäin ja ryhtini säilyttäen kalju kuin kenellekään kelju.- Sekin on vähän tylsää, että osa on antanut ymmärtää, että lyhytkasvuisuuteni viittaisi suoraan siihen, että olen myös ns, henksiesti jäänyt alle 14 vuotiaan lapsen tasolle; kun olenhan saman mittainenkin kuin monet heistä
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Eikö tästä ole vuosien aikana tarpeeksi täällä puhuttu?
Tiktokissa käyttäjä tietovisa vaikuttaa ihan hiton tyytyväiseltä omaan operaatioonsa, eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun naiset alkavat maksaa seurustelun kulut ja esittää sirkustemppuja, minä alan panostamaan ulkonäkööni.
Mitä gold diggereitä sinä tapailet? Normaalissa suhteessa kyllä kulut menee puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla seurustelukumppania sinulla :D P. S. Omasta ulkonäöstä huolehtiminen on seurustelunkin kulu. Ajassa ja rahassa.
Mun mielestä kaljuuntuminen ei vähennä muuten viehättävän miehen vetovoimaa yhtään, kunhan pitää jäljellä olevan tukan lyhyenä, mielellään siilinä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Voisi miehetkin jotain tehdä komeutensa eteen. Kaljuuntuminen on pahin mahdollinen turn off ulkoisesti.
Ajattelen samoin. Deittiappeissa skippaan kategorisesti kaikki kaljut ja kaljuuntuvat enkä ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen samoin. Deittiappeissa skippaan kategorisesti kaikki kaljut ja kaljuuntuvat enkä ole ainoa.
Kaikilla meistä on kriteerimme. Myöskään naisten ei liene tarvitse valittaa, että miehiä ei kiinnosta ylipainoiset tai yli 40-vuotiaat.
Koska hiustensiirto ei ole pysyvä ratkaisu, tulos on yleensä huonompi kuin toivoisi, ja on aivan valtavan kallis satsaus. Muutoin kaikille kaljuille julkkismiehille olisi tehty hiustensiirto. Toki monille on, mutta monet jättävät sen myös ottamatta, koska laatu ei vielä vastaa hintaa.