Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

101 kiloinen vastaa hetken kysymyksiinne

Vierailija
14.04.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kilosi tulleet pikkuhiljaa vai yhtäkkiä?

Miksi olet lihava?

Vierailija
2/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis syönyt vaan liikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ästää tilanne noin pahaksi?

Ihan ystävällisessä mielessä kuitenkin :)

Vierailija
4/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 4, 56kg =)

Vierailija
5/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunut yhteen tosi ylipainoiseen perheen. Ovat ihania ihmisiä.

Huolestuttaa heidän lapset.

17 vuotias on varmaan ainakin 150 kiloinen. Ei voi olla terve ja en usko että hän voi elää tavallista teinin/nuoren elämää.

Onko sinulla ehdotuksia mitä voisimme tehdä heitä auttaakseen.

Onko sinua kiusattu/pilkattu? Tuijottavatko ja syyllistävätko ihmiset? Siis aivat tuntemattomat.

Vierailija
6/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö kamalasti herkkuja?Kuinka paljon ja mitä yleensä päivässä syöt (ei laihiksella)?

Tsemppiä laihdutukseen!

Vierailija
7/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joitakin, jotka ei millään ymmärrä, että raskauden aikana voi kilot tulla tosi salakavalasti ja nopeasti. Minä jouduin vuodelepoon toisen raskauden loppukuukausien ajaksi ja paino nousi raskauden aikana yli 30 kiloa.

Vakaa aikomus on kyllä laihduttaa kilot pois, mutta imetys vähän hidastaa tahtia. Sain edellisestä raskaudesta tulleet kilotkin laihdutettua, mutta siihen meni aikaa, eikä se todellakaan ollut helppoa.

Olen silti ihan kivan näköinen! Yksi juoppokin sanoi eilen kaupan edessä, että mikä v***n Anne Pohtamo siinä menee...

Vierailija
8/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä on joitakin, jotka ei millään ymmärrä, että raskauden aikana voi kilot tulla tosi salakavalasti ja nopeasti. Minä jouduin vuodelepoon toisen raskauden loppukuukausien ajaksi ja paino nousi raskauden aikana yli 30 kiloa.

Vakaa aikomus on kyllä laihduttaa kilot pois, mutta imetys vähän hidastaa tahtia. Sain edellisestä raskaudesta tulleet kilotkin laihdutettua, mutta siihen meni aikaa, eikä se todellakaan ollut helppoa.

Olen silti ihan kivan näköinen! Yksi juoppokin sanoi eilen kaupan edessä, että mikä v***n Anne Pohtamo siinä menee...

Vierailija
9/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole polvet kipeenä. Nuori olen ja terve siis vielä. Moni kyseli että miten joku voi päästää tuollaiseen kuntoon itsensä, minulla ainakin syynä sairaudet. Rasva aineenvaihdunnanhäiriö, kilpirauhasenvajaatoiminta, kortisoni lääkitys jne. jne. Monien asioiden summa tämä nykyinen paino. Ajoittainen masennus saa syömään huonosti joka sitten lihottaa helposti kun on näitä sairauksia taustalla... :(

Vierailija
10/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sellaisen diagnoosin 15v, mutta olin silloin n.60kg/ 175cm.

Vierailija
11/12 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihiksella minäkin, ja en todellakaan ole sohvaperuna mässäilijä, vaan varmaankin paremmassa fyysisessä kunnossa kuin moni laiha. Raskauden aikana kertyneitä kiloja minullakin (4 lasta 5 vuodessa :))

Vierailija
12/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi sitten painoin vielä 105. Nyt olen ollut kuukauden 1000 kcal dieetillä + liikkunut joka pv normaalia enemmän, ja neljä kiloa lähtenyt. Mullakin taustalla kilpirauhasen vajaatoiminta, ja jos syön 1800 kcal pvssä, lihon, jos syön 1500-1600 päivässä, paino pysyy tuossa sadan tietämillä. Nyt löysin kalorimäärän joka laihduttaa. Ravitsemusterapeutin johdolla tätä on tehty ja etsitty mun normaalia energiankulutustasoa. Ruumiinlämpö mulla on noin 35-35.4 joten se vähentää jo huomattavasti (noin 30 prossaa) energiankulutusta. Vaikka syön kilpirauhashormonia , ei vain ala skulaamaan tää paino asia. Painoin vielä 1.5 vuotta sitten (odottaessani tytärtä viimeisillään, viimeisin neuvolalukema) 90. Ja ennen raskautta noin 78. Ja nyt siis yli sata, kilot tulivat muutamassa kuukaudessa kun kilpirauhasen vajaatoiminta puhkesi.

Arvatkaa masentaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme