Onko sillä merkitystä miten mies pukeutuu
Oon aina miettiny kuinka paljon naiset seuraa miesten tyylejä. Vai riittääkö se pelkkä fiksu, pitkä mies?
Kommentit (25)
Kyllä se sisältö ratkaisee.Marilynkin kuvattiin perunasäkissä ja upea ilmestys oli.Pukeutumalla pukuun ei sitä vetovoimaa ratkaista.
Olen mies, teen niin sanottuja alemman tason hommia,
ja itselläni aina Dressmannin puku, niin vapaalla kun töissä,
ja naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
On merkitystä. Oman ihanteeni mukaisia miehiä olen tapaillut ennenkin, mutta kun tapasin kumppanini, oli hän kaiken muun lisäksi pistämätön tyylitaituri. Itse en tykkää pukumiehistä, enkä muutenkaan liian konservatiivisesta tyylistä ja kumppanini tyyli on omaan silmääni täydellinen. Hän on myös pitkä, komea ja liikunnallisen näköinen (ei pumpattuja, turpeita muskeleita, vaan pitkät, jäntevät, vahvat ja sopusuhtaiset lihakset).
Hän pukeutuu usein rennosti istuviin housuihin, t-paitaan ja neulesiin, mutta käyttää värejä, esim. okra, viininpunainen ja asustaa hauskoilla, poikamaisillakin yksityiskohdilla muuten simppeliä asua, esim. lippis, jossa tupsu päälaella, kirkkaankeltaiset sukat, talvikenkien kengännauhat eriväriset... Hän näyttää juuri siltä, mitä onkin: fiksu, vähän nörtti ja oman tiensä kulkija eksentrikko, hilpeä, huumorintajuinen, itsevarma ja sosiaalinen. Mun sydän ainakin sulaa. <3
Annoin sulle alapeukun koska olen kade.
Eläkää, perkele, elämänne onnellisina yhdessä ja rakastakaa ja pitäkää toisianne arvossa sen loppuun saaakka. Saatana.
Akateeminen täytyy olla, ja olisi hyvä, jos osaisi pukeutua. Joidenkin kohdalla rennompi ote voi toimia, jos se sopii omaan tyyliin. Mutta rumat kuosiyhdistelmät yms. ovat ehdoton ei. Sellaisiakin valitettavasti on.
On. Joitain tyylejä en vaan voi sietää miehellä, esim purjehduskengät, nilkkapituiset farkut jne.. Suomenruotsalainen älykkötyyli.