Rakastelin äsken ensimmäistä kertaa 25 vuoteen alle 25-vuotiasta naista
Sitä oli jo ihan unohtanut miten sileä iho naisella voi olla, ja miten kauniit ja ryhdikkäät rinnat ovat nuorella naisella. Toivottavasti tapaamme vielä uudestaan, ainakin hän vaikutti nauttivan touhusta yhtä paljon kuin minä. 😊
Kommentit (30)
Öö siis panit? Rakastelua tuskin tapahtuu vieraan ihmisen kanssa.
Opiskelijatyttöjä pitääkin sponssata.
Tällä palstalla ihmeellinen ajatus ettei vanhempi mies voisi saada nuoria naisia. Olen 48 ja minulla on jatkuvasti irtosuhteita 10 - 25 vuotta nuorempien naisten kanssa. Toki olen hyvässä tikissä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla ihmeellinen ajatus ettei vanhempi mies voisi saada nuoria naisia. Olen 48 ja minulla on jatkuvasti irtosuhteita 10 - 25 vuotta nuorempien naisten kanssa. Toki olen hyvässä tikissä.
Montako hunttia maksat?
Minä panin viime yönä yhden tunnetun näyttelijämiehen kanssa. Hänellä oli ihana kosketus, varma ote ja osasi kiusoitella minut ihan hulluuden partaalle. Sain kolme kertaa, kun hän nuoli minua melkein kaksi tuntia. Sitten heräsin virkistäytyneenä ja tyydytettynä oman mieheni vierestä. Hyvä alku päivälle :)
Lukemattomia naisia kaataneena voin todeta, että kyllä ne nuoret alle 25-vuotiaat on ehdottomasti niitä parhaita! Vanhempiakin on toki vuosien saatossa tullut kokeiltua, mutta kyllä nuorissa on sitä tiettyä kiinteyttä ja intohimoa, mitä vanheemilta naisilta ei vain enää saa. Erityisen mukava on ollut huomata, kuinka tällaisen vanhemman hopeaketun charmantti ulkonäkö ja hyvä käytös saa nuoret naiset aivan hulluksi himosta. Ei ole ollut siis ainakaan minulla ollut ongelmia löytää nuoria ja himokkaita rakastajattaria. Lisäksi suuri varustukseni (23/16) ja jumalaiset rakastajan taitoni ovat taanneet jokaiselle partnerille lähes poikkeuksetta sarjaorgasmeja, ja uusintakerrasta on aina jouduttu sopimaan lähes välittömästi rakastelun päätteeksi :D.
M57
sinänsä kumma että 80% oli vittailuja aloittajalla, minkä takia? kukaan tänne vitsii jaksa alkaa vääntään
Vierailija kirjoitti:
Lukemattomia naisia kaataneena voin todeta, että kyllä ne nuoret alle 25-vuotiaat on ehdottomasti niitä parhaita! Vanhempiakin on toki vuosien saatossa tullut kokeiltua, mutta kyllä nuorissa on sitä tiettyä kiinteyttä ja intohimoa, mitä vanheemilta naisilta ei vain enää saa. Erityisen mukava on ollut huomata, kuinka tällaisen vanhemman hopeaketun charmantti ulkonäkö ja hyvä käytös saa nuoret naiset aivan hulluksi himosta. Ei ole ollut siis ainakaan minulla ollut ongelmia löytää nuoria ja himokkaita rakastajattaria. Lisäksi suuri varustukseni (23/16) ja jumalaiset rakastajan taitoni ovat taanneet jokaiselle partnerille lähes poikkeuksetta sarjaorgasmeja, ja uusintakerrasta on aina jouduttu sopimaan lähes välittömästi rakastelun päätteeksi :D.
M57
Mukava kuulla, että jaksat yhä muistella 30 vuoden takaisia juttuja. :)
Vierailija kirjoitti:
M57
Kiitos päivän nauruista!! Hopeakettu jumalaisilla rakastajantaidoilla ja jättimunalla :DDD Mutta jatka toki samaan malliin vaan..! Ehkä jo seuraavassa elämässä suakin onnistaa.
Mitä vaimosi sanoisi tähän?