Unelmahäät!
Tv5 mainostaa helmikuussa alkavaa Satuhäät-jatkosarjaa! Näyttää melkoiselta, mitäs tuumaatte?
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Tärkein WT-ikoni löytyi kotoa, eli aito HOME koriste! Oliko seinissä myös WT-mietelauseita?
Siellähän ne olivat CÄCÄCÄCÄÄÄ!
Kunnon kauhumusiikki tossa alttarille astellessa.. alkoi normaalisti ja sitten .. :D
Kilpailkaa toisenne kunnioituksessa - niinku tuo emäntä miestään...
Jännä, mä oon aina luullut että hääaamunaan ihminen olisi rakastunut ja onnellinen.. eikä tulevan miehen soittaessa tiuskaisi "mitä v*ttua se idiootti soittelee".
Mut mistäpä minä mitään tiedän.
Täytyy sanoa että Ella Kanninenkin on aidompi italiatar kuin tämä rouva.
Morsiamella on kauniit kasvonpiirteet. Mutta jälleen kerran huonosti istuva miehusta, bolero kyllä pelastaa paljon ja jos puku olisi tuettu paremmin ja yläreuna istuisi paremmin, tulisi hyvät pisteet.
On tuo Rennykin ihan lapamato. Varmaan menee naimisiin vaan niiden koirien takia. Sen toisen kanssahan halusi morsiussviitin poreammeeseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailkaa toisenne kunnioituksessa - niinku tuo emäntä miestään...
Pappi vähän kuittas :D
Piäsiköhän renni kiipeämään hiäyönä vuorelle.
Kaunista nuorta lempeä :)))))))))
Pidennykset jää hotskulle ja kampaajalta jäätävä kommentti. Sitä kassia ei tietty voinut pakata edellisiltä valmiiksi että kaikki on mukana. Onko toi mimmi koskaan järjestänyt mitään aiemmin?!
Oliko nää häät vai hautajaiset?
Aika paljon muisteltu n. 20v sitten (?) menehtynyttä isää.. ei siinä pahaa ole mutta ..
Papin puheessa
Äidin puheessa
Kuva juhlapaikalla
Ilmapallot taivaaseen
...
Viimein kaikki on hyvin. Ihanaa. Maledetta primavera vaan
Loistavaa jakso! Toivottavasti on tämmöistä koko kausi.
Katsoin ensin, että onpa kaasoilla nätit puvut, mutta ei hyvänen aika mikä selkämys. Sopii ehkä 20-vuotiaalle 45-kiloiselle uimarille.
Vierailija kirjoitti:
Kaunista nuorta lempeä :)))))))))
Oli. Herkisti. Kirjoitan kyyneleet poskia valuen.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa jakso! Toivottavasti on tämmöistä koko kausi.
Seuraava jakso vaikuttaa lupaavalta, morsian eroottinen tanssija ja sulhanen lähtee kävelemään kesken tanssin.
No höh 😩 taidan jäädä paljosta paitsi...😁