Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät!

Vierailija
17.01.2018 |

Tv5 mainostaa helmikuussa alkavaa Satuhäät-jatkosarjaa! Näyttää melkoiselta, mitäs tuumaatte?

Kommentit (391)

Vierailija
121/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo kuvin koristeltu skumppalasi!

Eikö ole hyvä juttu, että ostetaan Prismasta? Sehän olis kamalaa, että ostais kallista merkkikamaa miehen rahoilla.

Mies vaikuttaa tosi järkevältä ja jalat maassa -tyypiltä.

Nyt JO löysivät parin sukulaiset tänne. 

Vierailija
122/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta tosta on italiaisuus kaukana, ei italiaiset NAISET lähe itkien lammen rantaan, ne hoitaa homman kotiin ja pistää tupakaks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamentti = syy itsekkyyteen ja huonoon käytökseen

Vierailija
124/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa. Mä en oikeesti jaksa! Kaksi tuntia laiskasti koristeltu ja nyt jo stressaa. Koristelua voi nopeuttaa.... liikkumalla nopeammin.

Vierailija
125/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan surullista, että täällä näyttää päässeen valloilleen negatiivisten patoutumien vyöry, itse en ensimmäiseksi alkaisi haukkumaan hääparia, vaikka en ehkä kaikesta tykkäisikään, olisin mieluummin hiljaa, nämähän ovat kuitenkin heidän häänsä, toki tuo loppuraivoaminen oli minullekin liikaa, käytöstavat kunniaan.   

Vierailija
126/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on löytynyt Satuhäiden alkuperäinen ote! Loistavaa!

Vierailija
127/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan et näkeeköhän ton jakson jälkeenpäin? En omista telkkaria mutta tahtoisin kovasti nähdä jakson, vaikuttaa oikein viihdyttävältä!😂

Vierailija
128/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä nainen. Koristelis eikä määkis tuolla pitkin poikin.

Vierailija
129/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies parka, minkä valinnan on tehnyt. Ei elämässä pitkälle pötkitä, jos vaimo koko ajan hokee, kun on niin italialainen tempperamentti. Herrajestas, jos tulee lapsia, miten ikinä kestää niiden kanssa. Huh, huh.

Vierailija
130/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestikko tuo kiroileva ja kiukutteleva matami vaatii että henkilökunta jää ylitöihin hänen takiaan ja silti ei itse laittanut tikkua ristiin.

Ja äiti juoksee perässä että mamma hoitaa älä itke.

Voi luoja mikä pilalle hemmoteltu kakara.

Vierailija
131/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muten nämä ihmiset ikinä pärjää elämässä, jos yksien häiden järjestäminen vie voimien ja organisointikyvyn äärirajoille? Enkä puhu nyt vain tämän jakson parista. Aina tuntuu olevan sama ilmiö hääohjelmissa.

Vierailija
132/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä vielä naimisissa? Miesparka, surku ettei nainen edes tajua hävetä lapsellista käytöstään.

Vierailija
133/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan surullista, että täällä näyttää päässeen valloilleen negatiivisten patoutumien vyöry, itse en ensimmäiseksi alkaisi haukkumaan hääparia, vaikka en ehkä kaikesta tykkäisikään, olisin mieluummin hiljaa, nämähän ovat kuitenkin heidän häänsä, toki tuo loppuraivoaminen oli minullekin liikaa, käytöstavat kunniaan.   

Emme ole häävieraita. Morsian ilmoitti ohjelmaan salaa sulhaseltaan. Tiesi, että kamerat kuvaavat ja ihmiset kommentoivat.

Vierailija
134/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siitä miehestäkään tän ohjelman perusteella kovin kummoista kuvaa saanut, vaan taitaa olla ihan samanmoinen kiukuttelija kuin vaimonsakin, enpä haluaisi nähdä kun nämä riitelee.

Vierailija
135/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT Taas voi olla tyytyväinen, ettei miehen kanssa lähdetty millekään askartelu-kiukuttelu-koristelu -linjalle vaan mentiin salaa naimisiin.

Vierailija
136/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamenttia syytetään, kun oikeasti on pilalle hemmoteltu pikkukakara, joka on tottunut siihen, että äiti tai mies hoitaa kaiken.

Luulis puoliksi italialaisella olevan myös hieman enemmän tyyliä, kun niin sitä italialaisuuttaan hehkuttaa.

Vierailija
137/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä katson??

Unelmahäitä Tv5:ltä.

Vierailija
138/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, myös jodelin käyttäjille @unelmahäät olemassa keskustelua varten.

Vierailija
139/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhahhhhhaaaa mitä touhua! Koristeita (eli sekalaista krääsää) on kassikaupalla, ilman mitään järkevää suunnittelua. Morsiamella on ollut kyllä aikaa järjestellä ja suunnitella ja kaasoja on vaikka kuinka monta + mamma päälle eikä mistään tule mitään, kun stressi lyö päälle.

Vierailija
140/391 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole temperamenttia että saa uhmakiukkukohtauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän