Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheellinen koiranomistaja, miksi et kerää rakkisi paskoja?

Vierailija
14.04.2006 |

Eikö sinua ota päähän, jos lapsesi törkkää kätösensä koiran paskaan?

Ei tarvitse vastata, että " kyllä minä kerään koirani jätökset" . Tämä kysymys onkin niille sahanpurukalloille, jotka eivät ole yhtä viisaita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- seuraavalle roskikselle kilometritolkulla matkaa (kokeilkaapa huviksenne kävellä parin lapsen, vaunujen + koiran kanssa 10km p***apussi yhdessä sormessa)

- paikka on sellainen, ettei ketään häiritse eikä roskiksia ole tai kerääminen ei ole mahdollista -metsä, ryteikkö tai ripuli :D

- pusseille löytyy parempaa käyttöä: keskellä tietä on hajotettu pullo, jonka kerään pois mielummin kuin maatuvan koirankakan

Maksan joka vuosi koiraveroa. Niillä veroeuroilla ei saada roskiksia edes suosituimmille ulkoilualueille. Jos jotain vaaditaan, sen toteuttaminen pitää tehdä myös mahdolliseksi.

Vierailija
2/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota iänikuista koiranpaskasta valittamista. Valittaisivat roskista ja rikotuista pulloista, joita lojuu ympäriinsä. Koiranpaska maatuu. Ja itse en ole koiranomistaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä muakin kiukuttaa jos näen koiranpaskaa keskellä kävelytietä tai muualla hoidetulla alueella. Näistä siivoomatta jättämisistä saa kärsiä paskojenkorjaamisesta huolehtivat koiranomistajatkin.

Oma koirani kakkii enimmäkseen metsään ja jos tekee näkyvälle paikalle korjaan kyllä pois

Vierailija
4/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tota iänikuista koiranpaskasta valittamista. Valittaisivat roskista ja rikotuista pulloista, joita lojuu ympäriinsä. Koiranpaska maatuu. Ja itse en ole koiranomistaja.

Vierailija
5/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lähtä 10 kilsan päähän ja sitten valittaa että, ei ole roskiksia.

TEKOSYITÄ.

Vierailija
6/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ainakin täällä meillä omakotitaloalueella on joka talon kohdalla tienvieressä roskis, miksei voisi joihinkin niistä tipauttaa? Vai onko oikeasti joku syy että ei voisi laittaa? Minua kyllä sieppaa kun on ihan portinpielessä kauheita läjiä jatkuvasti :( Lapsia pitää koko ajan varoitella etteivät astuisi kasoihin ja sotke kenkiään ja haalareitaan, niitä on sitten inhottavaa koittaa pestä puhtaiksi ja hajuttomiksi.

Vierailija
7/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sitten vasta kauemmas kun olet kipannut läjän omaasi roskikseen.

Vierailija
8/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka katsovat muualle, kun koira tekee tarpeitaan ja jatkavat nopsasti matkaa, eivätkä ole näkevinään höyryävää paskaläjää...

ASUVAT SELLAISESSA PAIKASSA, JOSSA EI OLE ROSKIKSIA.

Vierailija
9/15 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- seuraavalle roskikselle kilometritolkulla matkaa (kokeilkaapa huviksenne kävellä parin lapsen, vaunujen + koiran kanssa 10km p***apussi yhdessä sormessa)

- paikka on sellainen, ettei ketään häiritse eikä roskiksia ole tai kerääminen ei ole mahdollista -metsä, ryteikkö tai ripuli :D

- pusseille löytyy parempaa käyttöä: keskellä tietä on hajotettu pullo, jonka kerään pois mielummin kuin maatuvan koirankakan

Maksan joka vuosi koiraveroa. Niillä veroeuroilla ei saada roskiksia edes suosituimmille ulkoilualueille. Jos jotain vaaditaan, sen toteuttaminen pitää tehdä myös mahdolliseksi.

Vierailija
10/15 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
11/15 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muutkin paskattaa koirat tien varteen. Omalle pihalle en anna koiran paskoa.

Vierailija
12/15 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku mä ratkesin tolle " meidän vauva ei kyl paskanna teidän nurmelle"

Mutta totta on että jotkut koiranomistaja ihmiset on vaan niin laiskoja ettei ne jaksa keräillä niitä paskoja. Meidänkin tuota jalkakäytävän piennarta (lumipenkkoja, ei mitään ojia) on koko talven koristanu jos jonkinmoiset kikaleet. Ja todellakaan ei ole kyse etteikö olis roskiksia, ku niitä on noin 5m välein. Ainoastaan YHDEN ihmisen olen koko talven aikana nähny keräävän koiran jätökset. Kerrankin huusin ikkunasta kun ihan keskelle jalkakäytävää koira pasko että " sitten kans keräät ne jätökset siitä jos annat sen koiras siihen paskoa" Mun mielestä NIIN typerää paskattaa ne koirat tossa tiellä kun tuossa ois mettääkin ihan sitä varten...

Vierailija
13/15 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ymmärtävät olla leikkimättä koiranpaskalla.

Vierailija
14/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskoo pihoille ja jalkakäytäville.

Itte en kerää paskoja pois koska koirani kakkaavat puskiin.

Vierailija
15/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen, en anna koiran paskoa jalkakäytäville vaan ohjaan ojanpenkkaan yms.

Ja muuten, lapseni ei ole vielä kertaakaan olleet koirankakassa, vaikka niin voisi kuvitellakin (lapset 4 ja 5,5v)...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi