Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälitkö miehiä, jotka joutuvat pitämään pukua töissä?

Vierailija
17.01.2018 |

Minä naisena säälin. Todella epämukavaa varmaan, eikä voi olla ollenkaan rennosti töissä. On myös miehiä, joille puku ei ollenkaan sovi. He ovat jotenkin väärän mallisia. He ovat sitten usein aloilla, joilla ollaan vähemmän koulutettuja, mutta puku pitää olla silti. Joku ties mikä autonmyyjä tms.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy olla pitkä, kapea, pitkä- ja kapeajäseninen, urheilullinen ja akateeminen ja pehmeäliikkeinen, jotta puku näyttää hyvältä. Käsien pitää olla runolliset ja pitkäsormiset, motoriikka kunnossa. Ei mitään lapiokäsiä. Mikään salikaappi ei pukuun sovi, näyttää vähä-älyiseltä.

Vierailija
42/48 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi jos olivat kotoisasti kalsareilla, eikö?

Tietysti ja vieläpä sellaiset oikein vanhanaikaiset vaaleansiniset veijot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kadehdin. Vihaan bleiseri tai neule / farkku pukeutumista. Mielummin käyttäisin pukua joka päivä, kun se on huomattavasti mukavampikin.

Vierailija
44/48 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän mutta enemmän niitä naisia jotka joutuu käyttämään jakkupukua ja korkokenkiä. Minusta maailman hirvein vaate on jakkupuku, niin epämukava ja ruma (ja eipä ne korkokengätkään mukavuudella pääse loistamaan).

Vierailija
45/48 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bleiseri on naisten takki...

Enemmän bleisereitä kyllä näkee miedten yllä. Naisilla olen sen sijaan bongannut muumuassa jakkutakin, vakosamettitakin, villaneuletakin, ponchon, kauluspaidan, hihattoman kauluspaidan, paitamekon tai boleron. Tyylikkäitähän tietty nekin.

Vierailija
46/48 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä on varmaan tuskanhiki.

Rintavana naisena on pakko piiloutua jakun alle. Alaosalla voi sentään keventää.

Vierailija
47/48 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyneet miehet ei ole niin hölmöjä, että suostuisivat pukeutumaan epämukaviin vaatteisiin kaiket päivät.

Kunnollinen puku on oikeasti tosi mukava päällä. Muutenkin miesten maailmaan kuuluu tämä ajatus siitä, että vaatteiden pitää olla käytännöllisiä, mukavia ja laadukkaista materiaaleista.

Vierailija
48/48 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena säälin. Todella epämukavaa varmaan, eikä voi olla ollenkaan rennosti töissä. On myös miehiä, joille puku ei ollenkaan sovi. He ovat jotenkin väärän mallisia. He ovat sitten usein aloilla, joilla ollaan vähemmän koulutettuja, mutta puku pitää olla silti. Joku ties mikä autonmyyjä tms.

Onpa sekava aloitus.

Mikään ei pue miestä niin kuin hyvä, hänelle istuva puku.

En sääli, itsekin olen jakkupuvussa. Kun vaatteet ovat oikean kokoiset ja laadukkaista materiaaleista, ne ovat ihan mukavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi