Säälitkö miehiä, jotka joutuvat pitämään pukua töissä?
Minä naisena säälin. Todella epämukavaa varmaan, eikä voi olla ollenkaan rennosti töissä. On myös miehiä, joille puku ei ollenkaan sovi. He ovat jotenkin väärän mallisia. He ovat sitten usein aloilla, joilla ollaan vähemmän koulutettuja, mutta puku pitää olla silti. Joku ties mikä autonmyyjä tms.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Parempi jos olivat kotoisasti kalsareilla, eikö?
Tietysti ja vieläpä sellaiset oikein vanhanaikaiset vaaleansiniset veijot.
En vaan kadehdin. Vihaan bleiseri tai neule / farkku pukeutumista. Mielummin käyttäisin pukua joka päivä, kun se on huomattavasti mukavampikin.
Ehkä vähän mutta enemmän niitä naisia jotka joutuu käyttämään jakkupukua ja korkokenkiä. Minusta maailman hirvein vaate on jakkupuku, niin epämukava ja ruma (ja eipä ne korkokengätkään mukavuudella pääse loistamaan).
Vierailija kirjoitti:
Bleiseri on naisten takki...
Enemmän bleisereitä kyllä näkee miedten yllä. Naisilla olen sen sijaan bongannut muumuassa jakkutakin, vakosamettitakin, villaneuletakin, ponchon, kauluspaidan, hihattoman kauluspaidan, paitamekon tai boleron. Tyylikkäitähän tietty nekin.
Helteellä on varmaan tuskanhiki.
Rintavana naisena on pakko piiloutua jakun alle. Alaosalla voi sentään keventää.
Menestyneet miehet ei ole niin hölmöjä, että suostuisivat pukeutumaan epämukaviin vaatteisiin kaiket päivät.
Kunnollinen puku on oikeasti tosi mukava päällä. Muutenkin miesten maailmaan kuuluu tämä ajatus siitä, että vaatteiden pitää olla käytännöllisiä, mukavia ja laadukkaista materiaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena säälin. Todella epämukavaa varmaan, eikä voi olla ollenkaan rennosti töissä. On myös miehiä, joille puku ei ollenkaan sovi. He ovat jotenkin väärän mallisia. He ovat sitten usein aloilla, joilla ollaan vähemmän koulutettuja, mutta puku pitää olla silti. Joku ties mikä autonmyyjä tms.
Onpa sekava aloitus.
Mikään ei pue miestä niin kuin hyvä, hänelle istuva puku.
En sääli, itsekin olen jakkupuvussa. Kun vaatteet ovat oikean kokoiset ja laadukkaista materiaaleista, ne ovat ihan mukavat.
Miehen täytyy olla pitkä, kapea, pitkä- ja kapeajäseninen, urheilullinen ja akateeminen ja pehmeäliikkeinen, jotta puku näyttää hyvältä. Käsien pitää olla runolliset ja pitkäsormiset, motoriikka kunnossa. Ei mitään lapiokäsiä. Mikään salikaappi ei pukuun sovi, näyttää vähä-älyiseltä.