Säälitkö miehiä, jotka joutuvat pitämään pukua töissä?
Minä naisena säälin. Todella epämukavaa varmaan, eikä voi olla ollenkaan rennosti töissä. On myös miehiä, joille puku ei ollenkaan sovi. He ovat jotenkin väärän mallisia. He ovat sitten usein aloilla, joilla ollaan vähemmän koulutettuja, mutta puku pitää olla silti. Joku ties mikä autonmyyjä tms.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena säälin. Todella epämukavaa varmaan, eikä voi olla ollenkaan rennosti töissä. On myös miehiä, joille puku ei ollenkaan sovi. He ovat jotenkin väärän mallisia. He ovat sitten usein aloilla, joilla ollaan vähemmän koulutettuja, mutta puku pitää olla silti. Joku ties mikä autonmyyjä tms.
Puvut ovat kuin autoja: jotkut todella epämukavia ja toiset miltei yhtä mukavia kuin pyjamat jne. Jos käyttää pukua jatkuvasti kannattaa siihen tietenkin panostaa. Oikeanlainen räätälöity puku sopii miehelle kuin miehelle.
Säälin. Pienellä ja pönäkällä lisäksi koomisen näköistä. Varmasti inhottavaa, kun pitää pukeutua omalle kropalle sopimattomiin ja epäimarteleviin vaatteisiin. Ihan tulee itsellekin epämiellyttävä olo kun näkee jonkun merkonomin tai tradenominplantun hikoilemassa kiristävässä kauluspaidassa ja tekokuituisessa bulkkipuvussa.
Sliipatut pukumiehet on herkkuja, jokaisen naisen unelmia.
Parempi jos olivat kotoisasti kalsareilla, eikö?
En. Minä pidin edellisessä duunissani pukua ja voisin mennä vastaavaan paikkaan uudestaankin.
kuumina kesinä kun oltiin vanha toimitalossa töissä, joo säälin
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se 2200e tienaava pankin palveluneuvoja tai provikkapalkkainen asuntoesittelijä on joka naisen unelma.
1) Hyvä puku EI ole epämukava.
2) Jokaiselle vartalotyypille löytyy sopiva puku.
3) Rentous (mitä sillä ikinä tarkoitatkaan) ei ole vaatteista kiinni.
4) Joskus pitää olla skarppi eikä ”rento”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se 2200e tienaava pankin palveluneuvoja tai provikkapalkkainen asuntoesittelijä on joka naisen unelma.
Et tainnut ymmärtää mitä edellinen tuolla herkulla tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää mitä edellinen tuolla herkulla tarkoittaa.
No en tainnut. Olen nainen eikä tuo ole mun käsitykseni "herkusta" saati unelmani. Vaikka kirjoittaja niin väittää.
Minä taidan olla yksi harvoista työpaikallani, joka pitää pukua. Toimarillakaan ei aina ole. Ei hyvä puku ole ollenkaan epämukava.
Vierailija kirjoitti:
Minä taidan olla yksi harvoista työpaikallani, joka pitää pukua. Toimarillakaan ei aina ole. Ei hyvä puku ole ollenkaan epämukava.
Olet respan aulavahti?
Tarkoitettiinko tässä niitä pukuja mitä muumimaailman työntekijät käyttää tai esim disneylandin työntekijät?
Omilla mitoilla teetetty(?) puku tuntuu oikein hyvältä päällä.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puvut ovat kuin autoja: jotkut todella epämukavia ja toiset miltei yhtä mukavia kuin pyjamat jne. Jos käyttää pukua jatkuvasti kannattaa siihen tietenkin panostaa. Oikeanlainen räätälöity puku sopii miehelle kuin miehelle.
Kaikilla ei ole varaa ostaa pukua, hyvälaatuinenkin marketti puku maksaa siitä 200 eurosta eteenpäin. Räätäliltä ostettuna puku maksaa reippahasti vielä sitäkin enemmän. Jos työpaikalla velvoitetaan pukua, se voi äkkiä kaataan työntekijän talouden.
En, vaan kadehdin.
M42, jonka on pakko töissä pukeutua "rennosti"
En. Helppoa työpukeutumista. Terv. Jakkupukunainen.
Ostin joulujuhlia varten Primarkista puvun 42£
Yksi sana: nam.