Pääsin poliisikouluun enkä kestä miesystävän vinkunaa "se ei ole naisen paikka, entäs jos sattuu jotakin"
yms. ja kuulemma "kaikki" siellä olisivat sitten miehiä että kestänkö sellaisen kiusauksen.
Ihan kuin olisin joku tahdoton olento joka ei kykene itse päättämään tekemisistään. Ärsyttää. Muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (38)
Insinööriopinnot ja miehestä tuli ex ennenkuin koulu alkoi.
Hyvä sinä! Onneksi olkoon!
Sanot vinkueemelille että jos on jotain valittamista, tossa ovessa on kuule viis hirttä poikki. Joko menet siitä reppusi kanssa tai suu kiinni.
Tosiasiallisesti mä luovun mieluummin miehestä kuin ammatista.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vinkueemelille että jos on jotain valittamista, tossa ovessa on kuule viis hirttä poikki. Joko menet siitä reppusi kanssa tai suu kiinni.
Ne hirret on poikki seinästä, siinä oven kohdalla :)
Talouskouluunko sun olisi pitänyt pyrkiä miehen mieliksi? Sanot että hiljaa asiasta tai ulos. Äläkä nyt ainakaan ala selittelemään että kulta en mä sua pettäis, en puhukaan opiskelukavereiden kanssa jne jne. Jos ei itsetunto kestä tuollaista niin olet sen kanssa jatkossa muutenkin vaikeuksissa.
Mun mies on tuollainen, että milloin mitäkin voi tapahtua koko ajan. En jaksa enää kuunnella.
Ei jumalauta, miksi oot suhteessa sellaisen vinkujan kanssa vielä? Muutenkin kuulostaa itsetunto olevan jossain ojanpohjalla, jos ei kestä sitä, että miehiä - herranjestas - on ympärillä. Nyt vähän rotia itseesikin, heivaa se, jos se ei normaalia elämää kestä.
Ja onnea kouluun pääsystä, hieno saavutus!
Onnea ap!
On siellä nykyään paljon naisiakin. Jos miehellä ei ole itsetunto kohdillaan, voi hän tuntea itsensä riittämättömäksi kun tyttöystävä kulkee kohta ase vyöllä valtion virkamiehenä. Älä lähde väittelemään aiheesta - totea asiain tila ja anna vaihtoehdoksi joko hyväksyä asia ja kannustaa tai sitten urputtaa ja pakata veitsensä ja poistua elämästäsi. Hakekoon sitten jonkun "helpommin pompoteltavan".
Oletpa valinnut kehnon kumppanin. Hyvässä parisuhteessa kumppani tukee ja kannustaa.
Harrastan kamppailulajeja, jo se riitti ärsyttämään miestä. t.hoitsu
Etkö suostunut siirtymään keittiöstä toiseen huoneeseen keskustelemaan?
Voi luoja näitä mies-provoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa ylitöitä ma-su , tätä se teettää....
terveisiä kirjanpidon kahvipaussilta...
Sitä vain vituttaa ajatus siitä että kohta sinulla on taitoja eikä hän pärjäisi sinulle tappelussa. Useimmat miehet haluavat tuntea olevansa fyysisesti naisen yläpuolella. Miehen maskuliinisuus kärsii, kun se tietää ettei pystykään noin vain voittamaan naista. Tässä on yksi syy siihen miksi monet miehet kavahtavat naista joka on hankkinut kunnolla lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä teettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää sanonta tarkoittaa?
Oletko sinä se poliisi, joka osaa kirjoittaa vai se, joka osaa lukea?
Jaa näitä miehiä on nuoriakin; tytär kun lähti armeijaan vaarinsa suuttui eikä ole sen jälkeen pitänyt yhteyttä 😁
Vierailija kirjoitti:
Sitä vain vituttaa ajatus siitä että kohta sinulla on taitoja eikä hän pärjäisi sinulle tappelussa. Useimmat miehet haluavat tuntea olevansa fyysisesti naisen yläpuolella. Miehen maskuliinisuus kärsii, kun se tietää ettei pystykään noin vain voittamaan naista. Tässä on yksi syy siihen miksi monet miehet kavahtavat naista joka on hankkinut kunnolla lihaksia.
Niin. jännä juttu ettet tapaa kuitenkaan Suomessa yhtään partiota joka koostuisi vain naisista.
Eli kyllä ap hyväksyy oman "huonommuutensa" jo menemällä sovinistiseen ammattiin.
Noh, äijäsihän on selkeästi aika keskenkasvuinen, eikä ainakaan luota suhun pätkääkään, kun pelkääsun lähtevän heti ekan vastaantulevan kaksilahkeisen matkaan. Joko tottuu, tai sitten saat kuunnella vinkunaa loppuelämäsi.