Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen tilannut kännissä 15 kg liimaa netistä!

Vierailija
17.01.2018 |

Joltain epämääräiseltä kiinalaiselta sivulta!
En halua niitä! Kuinka palautan nuo??

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalon sormi osoittaa. Perusta puutyöverstas ja myy sieltä loput liimat.

Vierailija
22/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että tilasin uimalakin pienessä sievässä. Oltiin papan kanssa oikeasti sitä mieltä, että aloitetaan uimahallissa vesijuoksu. Minusta tuntui, että siellä ei tukka voi olla hyvin ja tilasin tämän

https://www.klubben.no/Media/Cache/Images/1/7/WEB_Image%20543448528.Jpeg

Nyt pappa menee sinne uimahalliin, mutta minä jään miettimään, josko ei kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit edes ostanut kunnon liuotinliimaa, niin ei ikinä enää tarvitsisi ostaa viinaa.

Vierailija
24/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa aina tarvitaan. Hyvä ostos tuo oli. Annat kaikille kavereille ja sukulaisilla purkit lahjaksi. Kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
25/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono trolli. Sitä paitsi ihminen ei mene kännissä (!) niin sekaisin, että tekisi jotain aivan absurdia paskaa. Olen itse erittäin herkkä alkoholille mutta yhtä ainutta kertaa en ole hukannut _mitään_ enkä tehnyt mitään pimeää. Siis en ikinä näiden vuosien aikana. Huumeissa toki sitten sekoillaankin ihan olan takaa... Ps. Alkoholi on päihde. Päihde ei ole huume.

Voi kuule kun tietäsit. Kännissähän saa parhaat kuningasideat.

Olen ollut MONTA kertaa totaalisissa viinaperskänneissä enkä ole ikinä tehnyt mitään älytöntä. Paitsi no mitä nyt kaikki tekevät kännissä: puhuvat typeriä kovaan ääneen ja kaatuilevat. Sitä olen tehnyt.

Vierailija
26/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trolli. Sitä paitsi ihminen ei mene kännissä (!) niin sekaisin, että tekisi jotain aivan absurdia paskaa. Olen itse erittäin herkkä alkoholille mutta yhtä ainutta kertaa en ole hukannut _mitään_ enkä tehnyt mitään pimeää. Siis en ikinä näiden vuosien aikana. Huumeissa toki sitten sekoillaankin ihan olan takaa... Ps. Alkoholi on päihde. Päihde ei ole huume.

Sori, mutta vaikutat aivan älyttömän tosikolta. Oot niin herkkä jotta huumorikin on murentunut pieniksi siruiksi.

Vierailija
27/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta vaikutat aivan älyttömän tosikolta. Oot niin herkkä jotta huumorikin on murentunut pieniksi siruiksi.

Heh, no tosikosta erittäin kaukana.

Vierailija
28/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kun tietäsit. Kännissähän saa parhaat kuningasideat.

Olen ollut MONTA kertaa totaalisissa viinaperskänneissä enkä ole ikinä tehnyt mitään älytöntä. Paitsi no mitä nyt kaikki tekevät kännissä: puhuvat typeriä kovaan ääneen ja kaatuilevat. Sitä olen tehnyt.

Ai. Mä voin tehdä huppelissa hassuja ostoksia, mutta en puhu typeriä enkä kaatuile. Jännä juttu.

Vierailija
29/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on yksi voimakkaimmin keskushermostoon vaikuttavista huumeista ja tekninen liuotin.

Aivoliuotin. Alkoholidementikon päätä ei saa kasaan edes liimalla.

Vierailija
30/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta lautoja ja liimailet linnunpönttöjä myyntiin:)

...ja odota kun joku kaunis ilta tintiltä tippuu kodista seinä pois. Eiköhän ne pöntöt kannata kuitenkin ruuvien avulla rakennella mieluummin.

Tai lattia...

Vierailija
31/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kunno köntin slimeä ja tienaat hienosti youtubessa.

Vierailija
32/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ne kiinasta tilannu on myös maksanu etukäteen, ei rahoja saa takaisin. Vie vaikka roskiin jos et liimaa haluakkaan.

Vierailija
33/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana otsikko, oli ihan pakko klikata! 😀

Vierailija
34/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tilannut vielä 15 kiloa vessapaperia, niin olisit voinut tapetoida todella uniikin "efektiseinän"

Vierailija
35/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, no tosikosta erittäin kaukana.

Ostat siis 15 kiloa liimaa selvinpäin tokmannilta, olet niin rohkea, ihailtavaa.

Vierailija
36/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on netissä helppo tehdä typeriä tarpeettomia ostoksia tai muuten kuluttaa rahansa. Vaikka lahjoittaa hyväntekeväisyyten itselleen kohtuuttoman summan tms.

Mutta kyllä taustalla on usein joku idea kuitenkin. Oliko liiman ostoon joku kännissä hyvältä tuntunut syy? Jos ihan läpällä vaan hehheh ostaa 15kg liimaa niin saa kyllä olla hiukan sekaisin muutenkin kuin alkoholin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän