Naiseni on seonnut, epäilee koko ajan että minulla on flirttiä jonku kanssa
Siis todella raskasta henkisesti, koska en ole oikeasti edes katsonut muita päin ja silti jaksaa kysellä joka pv. Tyyliin kenen kanssa sä nyt sielä messangerissä puhut. Ja sit kysy multa otatko kahvii ja sanoin joo mut laita vaan maitoo ku tykkään vaihdella maidon ja sokerin välillä. Niin heitti perään että paljonko mahdat naisia vaihdella. Mistä toi oikeen johtuu? En oikeen jaksa vastailla hänelle mitään ku ei oo syytä siihen.
Kommentit (22)
Maailmanparantaja kirjoitti:
Siis todella raskasta henkisesti, koska en ole oikeasti edes katsonut muita päin ja silti jaksaa kysellä joka pv. Tyyliin kenen kanssa sä nyt sielä messangerissä puhut. Ja sit kysy multa otatko kahvii ja sanoin joo mut laita vaan maitoo ku tykkään vaihdella maidon ja sokerin välillä. Niin heitti perään että paljonko mahdat naisia vaihdella. Mistä toi oikeen johtuu? En oikeen jaksa vastailla hänelle mitään ku ei oo syytä siihen.
Elin tollasen kanssa kaksi vuotta ja paheni. Meni niin vtun hulluksi, että seuras duuniin jne. Suhde loppu, kun muija tempas leipäveitsellä käteen. En ikinä pettänyt jne.
Itse asias tota mä pelkään et mahtaakohan meno vaan pahentuu.
Mä annan ihan liikakin huomioo koska en halua että hän kiukuttelee. Mut keksii aina päivässä jonku väärän asian mistä saa syyn mököttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se pahentu. eikä siihen ollu mitään syytä. se kaikki lähti siitä, että työkaverini joka on nainen. Naisen aviomies tuli hakemaan työkaveriani ja tämä nainen pyysi minulta tulta röökiin. samalla oma tyttöystävä pamahti paikalle. autossa se kyseli kuka toi oli.. sanoin duunikaveri ja sen mies. niin se mies sana jäi sen aivoista veke. siitä hetkestä se muuttu. koko aika se kasvo ja kasvo sen epäily ja sit napsahti veitsi käteen. sit tajusin, että jos nukun tässä kämpässä, niin en välttämättä herää enää. lähdin samantien, tosin sairaalan kautta, kun sain tikit käteen. asuntoon en palannu enää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pahenee joo.
No ei kuulosta terveeltä meiningiltä tuollainen kuittailu ja vihjailu. Keskustelun paikka. Jos ei käytös ala muuttumaan, niin ala tehdä lähtöä. Pahenee vain. Vainoharhaisen kanssa ei kannata jäädä olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä annan ihan liikakin huomioo koska en halua että hän kiukuttelee. Mut keksii aina päivässä jonku väärän asian mistä saa syyn mököttää.
Tapa manipuloida toista käyttäytymään niin kuin haluaa. Ohjaillaan toista keksimällä syitä suuttua ja rangaistaan mököttämällä. Kohta alkaa itsekin uskoa, että tekee jotain väärää ja alkaa itse rajoittaa omaa käyttäytymistään, kun pelkää kumppanin kaunaista reaktiota. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulosta terveeltä meiningiltä tuollainen kuittailu ja vihjailu. Keskustelun paikka. Jos ei käytös ala muuttumaan, niin ala tehdä lähtöä. Pahenee vain. Vainoharhaisen kanssa ei kannata jäädä olemaan.
Tämä on totta. Musta tuli edellisessä suhteessa vainoharhainen ja mustasukkainen hullu. Rakastin miestä ihan liikaa.
Mustasukkaisuus on rakkauden suurin osoitus
Ouďointa on se että tunnistan narsistin koska olen sellasen kanssa myös ollut. Tää on vaan niin erilaista. Ku ei hän mua pysty kontrolloimaan. Mä ihan itse haluan antaa huomioo koska on hän ihana. Mut mököttää liikaa ja miettii liikaa turhia asioita. Tosin voihan tässä niinkin käydä että se sekoo jossain kohtaa joka johtaa kamaliin asioihin. Mut sehän on eri kuin narsisti koska ne on jo valmiiks hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Ouďointa on se että tunnistan narsistin koska olen sellasen kanssa myös ollut. Tää on vaan niin erilaista. Ku ei hän mua pysty kontrolloimaan. Mä ihan itse haluan antaa huomioo koska on hän ihana. Mut mököttää liikaa ja miettii liikaa turhia asioita. Tosin voihan tässä niinkin käydä että se sekoo jossain kohtaa joka johtaa kamaliin asioihin. Mut sehän on eri kuin narsisti koska ne on jo valmiiks hulluja.
Monet narsistit kylläkin osaavat esittää ensin hurmaavaa ja ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se pahentu. eikä siihen ollu mitään syytä. se kaikki lähti siitä, että työkaverini joka on nainen. Naisen aviomies tuli hakemaan työkaveriani ja tämä nainen pyysi minulta tulta röökiin. samalla oma tyttöystävä pamahti paikalle. autossa se kyseli kuka toi oli.. sanoin duunikaveri ja sen mies. niin se mies sana jäi sen aivoista veke. siitä hetkestä se muuttu. koko aika se kasvo ja kasvo sen epäily ja sit napsahti veitsi käteen. sit tajusin, että jos nukun tässä kämpässä, niin en välttämättä herää enää. lähdin samantien, tosin sairaalan kautta, kun sain tikit käteen. asuntoon en palannu enää.
I hear you bro. Minä en saanut veitsestä, mutta lähellä se kai oli kun heräsin yöllä siihen (20 vuotta sitten), että silloinen avovaimoni istui sängyn laidalla lasittunut katse päällä (sekaisin viinasta ja diapamista) toinen käsi selkänsä takana. Arvasin, että pitää reagoida, ja veistähän se piteli kädessään. Siitäpä sitten lähti pikkuhiljaa eroprosessi rullaamaan. Onneksi. Sanottakoon se, että ko. nainen ei normaalisti ottanut lääkkeitä vaan hänellä oli pidempiaikainen masennus päällä ja siihen ei hänen olisi kannattanut varmaankaan ottaa alkoholia täysin aiheettoman mustasukkaisuusriidan päätteeksi. Siitä huolimatta en olisi voinut koskaan unohtaa tuota kauhuskenaariota ja ajatella, ettei se tulisi koskaan toistumaan. Tapahtuipa mitä tahansa, niin ei ole oikeutettua hyökätä kumppaninsa päälle. Joka päivä saa muutenkin lukea lehdestä kuinka jollakin on ollut minua huonompi tuuri...
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen mustasukkaisuus on psyykkinen ongelma ja siis sairaus. Rakkauden kanssa sillä ei ole minkäänlaista tekemistä. Rakkaus perustuu luottamukselle ja jos toinen jostain syystä ihastuu ulkopuoliseen, niin et sinä sitä voi estää millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteesi on vielä verrattain tuore, niin suosittelisin pikaista häipymistä takaviistoon. Nimittäin alkuun mustasukkaiset vielä jotenkuten pystyvät peittelemään mustasukkaisuuttaan, mutta kun suhde vakiintuu, niin ne pahimmat mustasukkaisuudet alkavat kömpiä esiin.
Eli tuo sinun kokemasi on vasta kevyttä esimakua tulevasta, joka tulee pahenemaan paljon ja hyvinkin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi osa rakkaudesta, kuten myös luottamus, kumppanin huomioiminen ja toisen hyväksyminen itsenään. Jatkuja piikittely ei kuulu asiaan. Toki silloin tällöin voi kokeilla miten toinen reagoi, jos sille leikillään vähän keljuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen mustasukkaisuus on psyykkinen ongelma ja siis sairaus. Rakkauden kanssa sillä ei ole minkäänlaista tekemistä. Rakkaus perustuu luottamukselle ja jos toinen jostain syystä ihastuu ulkopuoliseen, niin et sinä sitä voi estää millään tavalla.
Asiaa, hyvin kiteytetty.
Se pelkää ettei ole sulle tarpeeksi hyvä. Sun muijalla on varmaan huono itsetunto ja uskoo että sä voit saada parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi osa rakkaudesta, kuten myös luottamus, kumppanin huomioiminen ja toisen hyväksyminen itsenään. Jatkuja piikittely ei kuulu asiaan. Toki silloin tällöin voi kokeilla miten toinen reagoi, jos sille leikillään vähän keljuilee.
No ei ole, terveessä parisuhteessa ei ole mitään syytä tuntea mustasukkaisuutta.
Ja keljuilu -> siis miksi ihmeessä noin kannattaisi tehdä? Miksi pitää kokeilla, että missä vaiheessa sille rakkaalle tulee paha mieli? Kaikenlainen ruma puhe ja toiselle kuittailu aivan taatusti vain nakertaa sitä keskinäistä luottamusta ja kunnioitusta.
No sun syy tietenkin! Et ole antanut tarpeeksi huomiota😘