Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtäkkiä alkaneet ongelmat miehen kanssa

Vierailija
17.01.2018 |

Puuh, pakko päästä purkamaan sydäntä.

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä aika tarkalleen 3,5 vuotta. Tähän saakka elämä on ollut valehtelematta pelkkää ruusuilla tanssimista. Olemme tulleet niin hyvin toimeen ja juttuun heti alusta saakka, "riidat" ovat olleet lähinnä sanomista toisen siivoustavoista tms. pienistä asioista, rakastamme toisiamme, seksi sujuu, saamme toisemme nauramaan, toisen kanssa on helppo olla ja pystymme keskustelemaan ihan kaikesta... En ole hetkeäkään epäillyt, ettemmekö päätyisi elämään loppuelämämme yhdessä.

Nyt, viimeisen kuukauden aikana kaikki on kääntynyt päälaelleen. Olin salaa toivonut, että mies kosisi jouluna, ja olin aika pettynyt, kun niin ei käynytkään. En sanonut miehelle mitään, koska en halua painostaa; kihloista ja naimisiin menemisestä olemme kuitenkin puhuneet, ja mies ehdottomasti niitä haluaa. Jotenkin sain päähäni ajatuksen siitä, että eikö mies olisi jo kosinut jos haluaisi sitoutua... Nyt olemme alkaneet kinastella koko ajan. Mies tulee kotiin ja alkaa heti nalkuttaa jostain asiasta. Minä sanon takaisin, ja kinastelu jatkuu koko illan. Pari viikkoa sitten olimme mykkäkoulussa kaksi kokonaista päivää aivan mitättömästä asiasta! Emme ole koskaan olleet mykkäkoulussa. Minä olen normaalia kireämpi, ja tuntuu, että miehen ajattelemattomat tölväisyt, kauppareissu-unohdukset sun muut vaikuttavat paljon enemmän kuin niiden pitäisi. Kaikki miehessä ärsyttää.

Onko tämä nyt joku parisuhteen uhmaikä, "kolmen vuoden kriisi", normaalia suhteen arkistumista vai eron merkkejä?

Ihan kuin asia ei olisi tarpeeksi mutkikas muutenkin, täytyy tunnustaa yksi asia... Olen ollut nyt muutaman kuukauden ihastunut työkaveriini. En tietenkään tehnyt asian eteen mitään, myhäilin vain työpöytäni ääressä. Pikkujouluissa asia muuttui, kun lähtiessä mies antoi halauksen sijaan suudelman suulle, ja kertoi pitävänsä minusta. Kerroin olevani parisuhteessa, ja homma jäi siihen. En kertonut tästä miehelleni...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Meillä oli samoihin aikoihin kriisi omassa suhteessa, eli voi olla vain ns kasvukipuja. Tuosta alkaa vasta se "oikea" suhde, se voi pelottaa molempia.

Vierailija
2/4 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo siis puoliksi pettänyt miestäsi. Sinun täytyy erota, heti tänään.

Vierailija
4/4 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut toiseen ja haet syytä eroon miehestä. Haluat eroon nykyisestä suhteesta muttet myönnä sitä itsellesi.