Meillä ei ole kahteen vuoteen ollut seksiä
Mä en jaksa tätä seksitöntä elämää! Päässä pyörii vain että miksi ikinä menin naimisiin tuon miehen kanssa.
Ja joo joo, ero ero, mutta ei se ole niin helppoa! :(
Kommentit (24)
Mä en ole saanut puoleentoista kuukauteen kun tuli ongelmia parisuhteeseen. Ennen sain pari kertaa viikossa hyvää seksiä. Myös puolison mielestä hyvää. Tuntuu että kuolen kun ei pääse nuolemaan ja panemaan monessa asennossa!
Saatana mua vituttaa tälläset ulisijat! Itse en ole saanut edes suudella ketään ikinä saati sitten seksiä
Meillä oli viime vuonna peräti kaksi kertaa seksiä, sitä edelliset pari vuotta meni kokonaan ilman. Meillä asiat suhteellusen mukavasti muuten, mutta tähän vain on tultu. Vaimo ei oikein välitä seksistä, ei ole koskaan edes masturboinut.
Minä taas en syty, jos toinen ei ole mukana.. En viitsi tehdä aloitteita ja kun vaimokaan ei tee niin tässä ollaan. Varmasti voin itse katsoa peiliin myös ja olen sinne katsonutkin.
Joskus asiat vain menee sitten näin, ihmisillä on erilaiset halut ja tarpeet. Mutta välillä tämä seksin puute masentaa hirveästi, mietin tässäkö tämä elämä menee? Haaveilen usein seksistä ja läheisyydestä naisen kanssa joka tykkäisi siitä oikeasti, tahtoisin silittää pehmeää ihoa ja pitää toista sylissä. Ja näiden päiväunien jälkeen harmittaa taas kaikki. Erota en halua missään tapauksessa, en lasten enkä vaimon enkä itseni takia.
Sille joka ei ollut koskaan edes suudellut ja jota vitutti tämä keskustelu haluaisin todeta, että meillä jokaisella on omat ongelmamme, eivätkä nämä ihmiset tässä ketjussa ole syypäitä sinun vaikeuksiisi. Ymmärrän toki katkeruutesi (?), ja suon sinulle mahdollisuuden sen purkamiseen, mutta samalla tavalla meillä muilla on oikeus kertoa meidän vaikeuksista vähättelemällä.
Eukko ei ole antanut mulle yli vuoteen. tuntus että muna olis kutistunut, voisko olla totta?