Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei ole kahteen vuoteen ollut seksiä

Vierailija
16.01.2018 |

Mä en jaksa tätä seksitöntä elämää! Päässä pyörii vain että miksi ikinä menin naimisiin tuon miehen kanssa.
Ja joo joo, ero ero, mutta ei se ole niin helppoa! :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kattoo, jos naapurin setä haluais seksii.

Vierailija
2/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut 13 vuoteen, siis ainakaan toistemme kanssa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin haluaa, 75v pappa...

Ap.

Vierailija
4/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut seksiä nyt kahteen tuntiin! :D

Vierailija
5/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kyllä vanhallakin väpäjää. Mikä tökkii omassa ukossa?

Vierailija
6/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes masturboinut silloin tällöin, niin helpottaisi liika kireys.

Vierailija
7/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut 13 vuoteen, siis ainakaan toistemme kanssa 😊

Meillä oli ennen tätä 2v taukoa myös pidempi tauko. Muistaakseni 6v. Että ei tässä viime vuosina ole montaa seksikertaa päässyt kertymään...

Ap.

Vierailija
8/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tätä seksitöntä elämää! Päässä pyörii vain että miksi ikinä menin naimisiin tuon miehen kanssa.

Ja joo joo, ero ero, mutta ei se ole niin helppoa! :(

On se ero helpompaa kuin luulet. Nyt ne seksiasiat kuntoon, jos seksi on sinulle tärkeää, tai muuten sitä eroa vireille.

Vierailija
9/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä 17 vuoteen.

Vierailija
10/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Pikkuhiljaa kaikki

Ap.

Vierailija
11/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja puolisolla oli 8v seksitön jakso. Tietokonepelit ja you tube vei miehen.

Kyllä sille on alkanut seksi uudelleen maistua, kun otin asian puheeksi ja tulin kerran aivan puutteessa töistä. Se oli saatava heti, eikä mitään korviketta. Asia puheeksi vaan. Jos toinen oikeasti pihtaa niin ei se ole oikein. 

Vierailija
12/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on vain taloudellinen liitto, jossa on kätevintä siinä samalla saada seksiä. Ei se estä harrastamasta seksiä muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
13/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut 3,5 vuoteen. Väärän miehen taisin minäkin ottaa, kun näin kävi.

Vierailija
14/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Pikkuhiljaa kaikki

Ap.

Eikö se halua enää sinua?

Vierailija
15/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sen miehen voi vaihtaa siihen unelmamieheen?

Vierailija
16/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suhun verrattuna meillähän on tiheään seksiä. Sitä on kerran, ehkä jopa 2x kuukaudessa. Mun mielestä sekin on aivan liian vähän parisuhteessa.

Vierailija
17/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato, luulin olevani ainut seksin puutteessa. Ompa kohtalotovereita. Seksiä on sentään ollut kolme kertaa kahteen vuoteen.

Vierailija
18/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ollut 2,5 vuoteen. Ero mielessä oli sen pari vuotta, mutta mietin miten toteuttaa, kun oli lapset ja asuntolaina. Riitoja ei ollut, mutta mies teki selväksi ettei halua mitään fyysistä eli me ei edes halattu. Ei oltu toistemme luottohenkilöitä. Mies ei halunnut viettää kanssani aikaa eli ei mitään yhteistä tekemistä, kun tämä kieltäytyi kaikesta.

Ihastuin samalla toiseen mieheen. Ihastusta kesti 1,5 vuotta kunnes sain häneltä vastakaikua. Välittömästi ilmoitin miehelleni haluavani eron. Tajusin ettei avioliitossani ollut kyse rakkaudesta, vaan tapa ja tottumus piti kämppiksinä.

Nyt eron jälkeen tajuan kuinka typerä olin, kun en eronnut aikaisemmin. Olin joustanut kaikessa. Hiljaa tyydyin huonoon suhteeseen.

Vierailija
19/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita haluttomia miehiä pitää välillä ravistella, että ollaan menty "yhdessä naimisiin" joten kyllä se "naiminen" sisältyy siihen "naimakauppaan" aika olleellisesti. Luullakseni monet vain ajautuvat vähitellen sellaiseen aseksuaaliseen vaiheeseen jossa ei edes tee mieli. Tuskin kaikki runkkailevat tai edes pettävät. Taitaa usein olla kyse muista aikasyöpöistä ja ehkä yhdessä tekemisen meiningin vähenemisestä.

Jotkut vaihtavat kumppania ja asia paranee sillä.

Osa ei halua kumppania vaihtaa, kun kaikki muut asiat rullaavat yhdessä kuitenkin ihan mukavasti. 

Vierailija
20/24 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita haluttomia miehiä pitää välillä ravistella, että ollaan menty "yhdessä naimisiin" joten kyllä se "naiminen" sisältyy siihen "naimakauppaan" aika olleellisesti. Luullakseni monet vain ajautuvat vähitellen sellaiseen aseksuaaliseen vaiheeseen jossa ei edes tee mieli. Tuskin kaikki runkkailevat tai edes pettävät. Taitaa usein olla kyse muista aikasyöpöistä ja ehkä yhdessä tekemisen meiningin vähenemisestä.

Jotkut vaihtavat kumppania ja asia paranee sillä.

Osa ei halua kumppania vaihtaa, kun kaikki muut asiat rullaavat yhdessä kuitenkin ihan mukavasti. 

Ravistelisin, jos se veisi asioita yhtään eteenpäin. Asian puheeksi ottaminen on vuosia sitten saanut aikaan joskus harvoin kohteliasta ja innotonta tuhertamista, josta ei edes tule oikein mitään. Sittemmin vain tolkuttomia raivareita - jälkeenpäin ei muista riehumisiaan, eikä tule rauhallisen keskustelyn vaihetta, jossa asiat selkiäisivät. Itse olen terapiassa kyllikseni käynyt, mies ei kumpaakaan päätä hoida. Siitä ravistelusta oikeastaan vain uupuu itse. -se, joka on ollut 3,5 v ilman