Oletko onnellinen vai haaveiletko muusta?
Kuinka moni elää unelmaansa onnellisena vai haaveiletko kokoajan jostakin muusta mitä elämä voisi tarjota?
Kommentit (6)
Sekä-että. Haaveilu ja haaveiden toteuttaminen tekee onnelliseksi.
Olen tyytyväinen työhöni ja perheeseeni. Silti olen tosi tylsistynyt lapsiperhe arkeen. Elämä on pelkkää perusasioiden hoitamista. Siivoamista, ruoa laittoa, lasten ulkoiluttamista, kaupassa käyntiä jne. Haaveilen jatkuvasta lomasta auringossa. Silloin tunnen aidosti olevani onnellinen. Muutaman kerran vuodessa viikon parin ajan. Tosin kesäpäivät Suomessa on onnellista aikaa myös. Eli 8kk vuodesta en kovinkaam onnellinen!
En ole onnellinen. Olen tässä vuosien varrella toteuttanut monia haaveitanikin, enkä silti ole onnellinen. Se masentaa vielä entisestään. Ei jaksaisi enää edes yrittää. Onnellisin olin silloin, kun asustelin kaksin koiravanhukseni kanssa vuokrayksiössä työttömänä ja koulutuksettomana. Oli aikaa itselle, vaikka rahaa ei aina riittänyt syömiseen. Luin ja lenkkeilin. Nyt on unelma-ammattiin opiskeltu, mies kihlattu, vauva nukkuu vierellä ja elämässä ei tunnu olevan yhtään mitään.
En ole erityisen onnellinen, mutta en myöskään juuri haaveile mistään sellaisesta, minkä voisin toteuttaa tässä maailmassa.
En ole onnetonkaan. Olen ihan tyytyväinen elämääni.
Minä olen onnellinen ja elän parhaillaan unelmaani. Kaikki on hyvin.