Hiusten värjääminen raskaana?
Puolesta vai vastaan ja MIKSI??
Onko eroa käyttääkö kestoväriä, kevytväriä tai värihuuhtelua (sellaista pois peseytyvää,kestää 6-8 pesua??) ?
Kommentit (8)
edes ajattelematta koko asiaa, joten olen ilmeisesti puolesta :)
sikiövaurioita kuin muilla, ainakin joissain tutkimuksissa. Mutta siinä on tietysti päivittäinen altistus monille eri aineille.
Sen olen kuullut, että raskausaikana värit ei ehkä pysy yhtä hyvin, en tiedä pitääkö paikkaansa.
tahdo tarttua hiuksiin raskausaikana.
kieltäytyvät värjäämästa raskaana olevan hiuksia, koska eivät voi taata onnistunutta lopputulosta. Ei siis sen takia, että siitä olisi jotain haittavaikutuksia terveydellisesti. Jos siis ei nyt kovista valkaisuperoksiideista puhuta...
Mun kohdalla kampaaja kieltäytyi ehdottomasti värjäämästä mun hiuksia,koska Wellalta oli tullut kielto värjätä raskaana olevien hiuksia kestoväreillä.Kampaajan mukaan kyse ei ollut epäonnistuneesta värjäystuloksesta....
on ilmeisesti tulossa, näin ainakin vastattiin vauva-lehden lääkärikyselyssä, joku kysyi siis tuota värjäämistä raskausaikana. Uusia ohjeita on tulossa asian suhteen... tai jotain tuon suuntaista, luin vain jutun, lehteä ei ole, aika uusi oli, onko jollakin se lehti?
Mä en tiedä ketään jolla värjäys olisi mennyt pieleen raskauden aikana, en muutenkaan tiedä yhtään pieleen mennyttä värjäystä sitten joskus 1980-luvun kun oli vähän erilaiset aineet.
Mun mielestä siinä vauva-lehden artikkelissa sanottiin niin, että valtaosa hiusväreistä on täysin harmittomia sikiön kannalta. Hiuksethan ovat kuollutta solukkoa, joten eihän se väri siinä hiuksessa imeydy mihinkään. Kriittisintä on siis vain se hetki, jolloin väri on päänahassa.
Eli n. väri/kk tai 2 niin ei tee kyllä mitään haittaa