Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos esimies sanoo osastolle aukeavasta paikasta että

Vierailija
16.01.2018 |

Voit sinä hakea sinne kun olet kertonut että olet kiinnostunut mutta riippuu tietysti siitä minkälaisia hakemuksia sinne tulee muualta. Kannattaako oikeasti hakea ollenkaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/7 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut kyseisestä paikasta, niin kannattaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui vaan että en ole tehtävään sopiva tyyppi hänen mielestään.

Aikaisemmin kun olin aloittanut tuolla, hän haukkui minun ammattitaidon lyttyyn.

Haluaisin kyllä hakea sitä, mutta minua pelottaa että minun hakemukselle nauretaan vaan.

Ap

Vierailija
4/7 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntui vaan että en ole tehtävään sopiva tyyppi hänen mielestään.

Aikaisemmin kun olin aloittanut tuolla, hän haukkui minun ammattitaidon lyttyyn.

Haluaisin kyllä hakea sitä, mutta minua pelottaa että minun hakemukselle nauretaan vaan.

Ap

Ja sitten joku vielä ihmettelee miksi naisille maksetaan vähemmän palkkaa.

Vierailija
5/7 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa hakea. Siis, jos itseä kiinnostaa :) ei kukaan niille hakemuksille naureskele. Parempaa paikkaa ei saa muutakuin yrittämällä.

Vierailija
6/7 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on tietysti. Kiitos sinulle. Mä taistelen...

Ap

Vierailija
7/7 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun hakemuksellesi naurettaisiin? Huonoin vaihtoehto kai on, että toteavat että et ole paras hakija.

Sinänsä pomosi on varmasti myös rehellinen, että on mahdollista että sinua parempia hakijoita ilmaantuu. Pomo ei siis luvannut paikkaa suoraan sinulle, vaan olet mukana kilpailemassa paikasta muiden kanssa.

Toisinaan tuollainen hakemus on myös hyvä tapa muistuttaa pomolle, mitä kaikkea osaat. Usein sitä tiedostaa vain tällä hetkellä tehtävät asiat ja sinulla voi olla paljonkin osaamista, jota et työssäsi tällä hetkellä hyödynnä.